Yazar anlatımı 'dan önce duyuru : " ARKADAŞ'LAR HERKEZ BÜLENT ERSOY OLDUNU BİLDİ😃 ama haksızlık olmasın diye şimdilik kimseyi bu bölüme koyamicam... Ama başka bir bölümde yine koyacam ~
Yazar anlatımı ~
Camdan bülent ersoy dalar. Herkez şok bülent ersoy bim! ( jsjsjs)
Slender man şaşkın değildir çünkü bu normal birşeydir.Jeff : noluya lan?!
Slender man : sence noluyo jeff? Yine saçmalamaya gidiyoruz.
Zalgo : huhuu!!
Slender man : sen sus!
Bülent ersoy: Asıl sen sus! Burda ben varken senin bağırman ne haddine?!
Slender man : asıl siz susunuz? Kimsiniz siz? Neden camdan daldınız?
Yazar : Aşk olsun slendy! O bülent ersoy!
Masky : ney?
L.j : bülent ersoy bir küf-
Yazar l.j 'nin ağzına kitap sokar. Ve bunu nasıl yaptığını oda bilmiyor...
Yazar : Siz onu boşverin. Bülent hanım. Neden gelmiştiniz?
Bülent ersoy: 15 tane lahmacun istiyorum. Elimden yağ akıtiracak adana dürüm istiyorum. Ve. Ve içecek olarak bol köpüklü açık , ekşi ayran istiyorum.
Slender man: Tatlı olarak benide ister misiniz?
Zalgo : Aynen slender man 'den guzel sütlü nuriye olur.
Bülent ersoy: Denizden baban çıksa yerim.
Slender man : oha
Yazar : hadi! Hadi herkez sınıfı boşaltsın. Bülent hanım. Siz burada oturun biz hemen istediklerinizi getiriyorum. The rake sen Bülent hanım ile kal!. Jeff , Zalgo , Offenderman , slender man , splendorman benle gelin!
Herkes yazarı takip eder. O sırada sınıfta the rake ve Bülent ersoy 'un konuşması...
Bülent ersoy: sen çok zayıfsın. Sana böyle kuzu şiş lazım'ki. O kemikler canlansın, bi deri bi kemik kalmışın evladım.
The rake : haklısınız bülent hanım, sizi dinleyecem. Siz bu aralar kuaförüm sensin programında bulunuyorsun?
Bülent ersoy : evet. Evet. Ama orada çok konuşuluyo. Ama oradaki yarışmacıları çok ozledimm... Ağladım, çok ağladım...
The rake : evet. İzledim. Bende ağladım.
Bülent ersoy: off. Nerde kaldı yemek. O 15 tane lahmacunu yemek istiyorum...
The rake : * allahım yardım et * evet , evet merak etmeyin ama. Yazar hemen getirir çokta güzel yaparlar, parmaklarınızı yersiniz.
O sırada mutfakta...
Slender man : YAZAR VARYA ALLAH BELANİ VERSİN SENİN!
Zalgo lahmacun yerine slender man'i ateşe atmıştır.
Yazar slender man'i heryerine buz koymuştur. Koyarkende Zalgo 'yu azarlıyordur.Yazar : Zalgo slender man'i nasıl lahmacun'a benzetebiliyorsun!!!? ( 😂😂)
Zalgo : ya ne biliyim? Biran öyle içim geçmiş.
Slender man : İçin mi geçmiş? Zalgo seni evire çevire döverim! Bir daha için geçmez!
Jeff : yazar cok zaman kaybettik.
Yazar : haklsn jeff... Şimdi herkezs iş bölümü yapacam.
Offenderman: bana biscolata reklamindaki adamlarin işini ver.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA KORKU OKULU - ∆-
FanfictionCREEPYPASTA DİYİNCE AKLINIZA KORKU GELİYOR!? AMA BU KİTAP KORKUDAN ZİYADE EYLENCE DOLU. SLENDER MAN OKUL AÇTI VE BURADA SIRADIŞI ÖGRETMENLERİ VE ÖĞRENCİLERİ İLE DEĞİŞİK ŞEYLER YAŞIYOR!? HİÇ OKULDA MAYMUN GÖRDÜNÜZ MÜ?... YADA ASİYE ADINDA Bİ FLÜT...