Yazar anlatımı •
Slender man ve diğerleri , telefonlarına gelen gizemli bir mesaj ile, bir yere gelirler. İçeri girerler.
İçerisi karanlıktır.Slender man : nerdeyiz lan biz!? Zalgo bu senin pokluklarinsa!
Zalgo : yemin ederim konunun benim bokumla alakası yok. Alınıyo slendy! (Boku alındı)
Birden ışıklar açılır cpler kocaman bir salondadır.
Jeff : bune ya!?
Yazar ( ben) : hoşgeldiniz
(Evet kendimi koymasam olmazdı )Slender man : sen kimsin ya!?
Offenderman: ana!! Beyaz showdamıyız !!
Yazar : hayır offy. Şuan siz! Soru , istek kısmındasıniz!!!
Slender man : *yere diz çöker* neden!!! Ya siz bunu bilerek mi yapıyonuz!!!! Bi salın beni!!
Yazar : * Slender manin kel basını okşar* ah be yazık saaa slendy... Ama merak etme bu istek ve sorular ile rahat bi nefes alacan gel sen otur, şöyle.
Herkes bir yere oturur.
Yazar : evet. Şimdi size birkaç soru ve istek var onlara bakacaz. Hazır mısınız?
Jane : şuan çok gerginim.
Offenderman: ayol bende ya!!
Yazar : sakin. Ha bide offy sende normal konuş lan.
Offenderman: genlerim böyle napam!
Yazar : *içinden" hay ben senin genine" neyse. Şimdi sorumuza geçelim. LaraBlack005 diyo 'ki " the rake neden kıyafetsiz?"
The rake : ya kardeşim size ne benim üstümden başımdan!!
Masky : evet bizene senin çıplak dolaşmandan.
The rake : hey lara mı adın herneyse! Seni bulurum!
Kafana çay dökerim! Sinir etme benii!! ( ksksksksk ney!?)Yazar : rake tehtit etme insanları! Zaten beceremiyon 'da?
Slender man : allahını seversen sıradaki soruya falan geç.
Yazar : yine LaraBlack005. Den diyoki "toby Masky'nin kafasina çıksın ve saçını çeksin. "
Toby : büyük bir zevkle
Masky: hoşt!! ( host kdkdj)
Slender man : nası bir istek bu ya!? Yok bende kafamla yerde dönerek dans ediyim! ( jsjsjsjjs )
Yazar : slendy sakin ol sende kendini iyice rapçi yaptın he.
Toby : * Masky 'nin kafasına çıktı ve saçını çekti* oh yarasın (jsjsjsj)
Masky: çık lan kafamdan!!!!
Zalgo : haydiii geç diğer soruya merak ediyom oglimke!!!
Yazar : tamam. Şimdiki soru yine LaraBlack005. 'Dan.
Son soru. "Dark link slenderman ile dövüşsun"Slender man : yok ebenin ama!
Dark link : huhuuu aksiyon!!!
Jeff : şimdiden söyleyim bence slendy alır.
Zalgo : yok ya dark link yapar heralde...
Offenderman: kız kalk bir çekirdek getir çıtlayak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA KORKU OKULU - ∆-
FanfictionCREEPYPASTA DİYİNCE AKLINIZA KORKU GELİYOR!? AMA BU KİTAP KORKUDAN ZİYADE EYLENCE DOLU. SLENDER MAN OKUL AÇTI VE BURADA SIRADIŞI ÖGRETMENLERİ VE ÖĞRENCİLERİ İLE DEĞİŞİK ŞEYLER YAŞIYOR!? HİÇ OKULDA MAYMUN GÖRDÜNÜZ MÜ?... YADA ASİYE ADINDA Bİ FLÜT...