Yazar anlatımı///
Herkes luna park 'in keyfini çıkartıyordu.
En son jane jeff i kovalerken jeff dönne dolaba girdim Jane'de arkasindan girirnce biran kapi kapandi ve dolap hareket etmeye basladi.Jane biran irkildi, jane ve jeff aşağı bakinca , Toby orada onlara gelmekteydi.
Jane Toby indir bizi!!
Toby : *fuck ceker* jsjsjjsjs
Jane sinir bi ifade ile bakar. O sirada jeff koltuga yay olarak oturmakta.
Jane: rahata bak ya!!
Jeff off ne dert ettn sende
O sirada donme dolap biran durdu, tepeden kalan jane ve jeff şaşırmış bir şekilde birbirlerine baktılar.
Jeff : noluyo lan ?!
Jane : durdu
Jeff: onu bende fark ettim
Jane sinir ile jeff 'i itti sirada jeff asagi dustu.
Jane : jeff!!!
Jeff asagi düşerken.
Jeff: *bucagini alir ve rastgele yere atarak * ölursem bu bıçağa sahip çıkın apO sirada slenderman uvuzlari ile jeff yakasindan tutar, jeff rahat bir nefes alir.
Slenderman : jeff yavrum anladık beyin kafanda en gerilere kaymış ama insan bu kadar mi mal olur!!Jeff: jane itti peni
Slenderman ana basima hepiniz salak çıktınız.
O sirada jane de inince slendy onlari azarlarken , Zalgo çarpışan arabalardaydi.
Zalgo: jsjsjjsjs ne oldugunu bilmiyorum ama cok eylenceliiii
Esofmanli şevket hoca(offy) : aynen he jsjsjjs Zalgo cik patinaj cekecem!!!
Diğer tarafta ise masky ve hoodie dondurma alıyorlardı.
Masky çikolata li
Hoodie : bana vanilya, muz, çikolata, çilek, karamel koy...
Adam : hirsiz misiniz siz!!
Hoodie: ne alakası var lan!?
Diğer tarafta ise ben d ve Sally oyuncak almak icin kepcedeydi, ama sally bir türlü istedigi oyuncağı alamadi. O sirada the rake geldi.
The rake noldu minos
Sally : oyuncak alamadım
The rake makinanın icine girer ve Sally istedi oyuncağı alir . ama tabi diger herkez kacar,
Niye çünkü luna park da yaratık dolu.Devam edecek jajsjjs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA KORKU OKULU - ∆-
FanfictionCREEPYPASTA DİYİNCE AKLINIZA KORKU GELİYOR!? AMA BU KİTAP KORKUDAN ZİYADE EYLENCE DOLU. SLENDER MAN OKUL AÇTI VE BURADA SIRADIŞI ÖGRETMENLERİ VE ÖĞRENCİLERİ İLE DEĞİŞİK ŞEYLER YAŞIYOR!? HİÇ OKULDA MAYMUN GÖRDÜNÜZ MÜ?... YADA ASİYE ADINDA Bİ FLÜT...