Yazar anlatımı///•^•///
Party'den sonra herkes yine sınıflara dağıldı. Ama okulda tek disko salonu değil başka bir şey 'de yapılmıştı. Asansör!? Evet yanlış duymadiniz yada okumadiniz...
Slender man odasında birkac is ile meşguldü, tabi öğrencilerin dersine Zalgo giriyordu.
Bakalım neler oluyor.Zalgo : evet sınıf!! Aradan geçen birkaç hafta ve günde sonunda flüt çalabileceğiz!!
Masky : sonunda mı!?
Zalgo : evet yavrum sonunda!!
Jeff : yani... Delik açmaya gerek yok?
Zalgo: yok salak yavrum yok.
Herkes flutleri ağzına götürdü ve Zalgo 'nun yaptıklarını çalmaya başladılar.
Jeff: oha çaldım!!!
Zalgo : he ne çaldin? Bir bebeğe 'de versek flüt oda sokar ağzına oda böyle öturur durur.
Toby: hocam!! Bize bi anınızi anlatinnn
Herkes: evet
Zalgo : tamam... Anlatam... Ben baya küçükbaş hayvan boyutundayken , annem beni çiflige götürdü.
Yanima ilk flüt'um olan asiyeyi almadan asla bir yere gitmem, ve gitmedim de. Neyse ben asiye ile böyle çayırlarda gezerken sahada bir ayı ama nasıl ayı.Jeff : nasıl ayı?
Zalgo: haaa böyle slender Man 'a çok benziyor aynisi yani,çirkinden güzele döndüğü hali.
Masky: vay be
Zalgo: neyse, ayı beni görünce bana doğru koştu. Bende asiyeyi ona attim. Ayi asiyeyi aldi ve , çalmaya başladı. Ve uzaklara gitti.
Herkes: yani hocam?
Zalgo: yanışı , tuvalette baklava yiyip çarpılan ergenler asiye sizin yengeniz.
O sırada slenderman sınıfa çıkarken asansöre biner.
Işınlanma yapacak gucu yoktur.
Slendy asansör biner ve tusa basar. Asansör hareket eder, ama biran durur.Slendy asansöre telefon tuşuna basar ve arar.
O sırada Zalgo'nun telefonu çalar.Zalgo: Alo
Slender Man : lan mal!!! Asansör telefon seyine kendi numarasini nasil koydun!!?
Zalgo: ihtiyac olur diye?
Slenderman : bi insan burada kalsa en son senden yardım ister!
Zalgo : sen asansörde mi kaldin?
Slender man: yok bi zalgoyu aram da iki laflasak dedim!! Salak !! Evet kaldim!!
Zalgo: hemen geliyorum!!
Zalgo telefonu kapatır ve sinifa döner.
Zalgo : ergen tayfasiii slender man asansörde kalmis pekmez kafaliii. Bana 4 kisi gerekliii...
Jeff
Masky
Hoodie vee
The rake?The rake camdan iceri girer.
The rake: huuuu huuu adventure!!!Hepsi asagi iner ve asansör kapısını zorlar, ama bir türlü açılmaz. En son Zalgo elindeki flüt ile kapıya vurur, jeff düğmeleri bıçaklar? Hoodie çeker , Masky levye ile kapıyı zorlar. The rake ise tırmık atar kapıya.
Slender Man : lan salaklar!! Napiyonuz!!
Slender Man tamda arkalarında çıkar.
Jeff : slendy?
Masky : hani siz?
Hoodie: icerde kısılı kalmıstıniz?The rake: off be ben o kadar boşuna mı tırmık attim?
Zalgo : slendy noliyi?
Slender man : asansör kaldırıyoruz!!
Zalgo :neden?
Slenderman : orada biri gerçekten kapali kalsa!! Azrail bile kapiyi kolay açar!! Siz bir bok yapamiyonuz!! The rake tırmık atıyor bu ergen maymun , bıçakla tuşları kırdı, bu desen çekti? Masky desen kendini hapishaneden kaçış filminde saniyo!! Sen ama sen onlardan daha betersin!! Flüt ile kapiya vurulur mu salak senin ,gibi beyin cahili görmedim!!
Devam edecek!!,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA KORKU OKULU - ∆-
FanfictionCREEPYPASTA DİYİNCE AKLINIZA KORKU GELİYOR!? AMA BU KİTAP KORKUDAN ZİYADE EYLENCE DOLU. SLENDER MAN OKUL AÇTI VE BURADA SIRADIŞI ÖGRETMENLERİ VE ÖĞRENCİLERİ İLE DEĞİŞİK ŞEYLER YAŞIYOR!? HİÇ OKULDA MAYMUN GÖRDÜNÜZ MÜ?... YADA ASİYE ADINDA Bİ FLÜT...