Slender man anlatımı///😁///
The rake beni bahçeye çağırdı, çünkü o aptal çınrıca koleji bize meydan okudu. Biz kazanacağız. Yani. O koleji geberteceğiz!!!
Dışarı çıkarız. Bi ara the rake gözlerimi kapatmami söyledi. Ona mal , mal baktım.
The rake : işte muhteşem takım!!!
Jeff!? Masky!? Offenderman!? Zalgo!?
Slender man : bunlar ne!?
Jeff : takımın !! Adımız!!!! Kimsesiz kanlar!!!!
Zalgo : o ne biçim isim lan!
Offenderman : ismimiz!!! Offenderman 'nin takımı!!!
Masky: off bi gaza gelmeyin be!!!
Slender man : the rake...
The rake : efendim...
Slender Man : senin muhteşem takım bu mu!?
Bana kamera şakası yapıyorsanız... Lütfen öyle de!!!The rake : hayir şaka değil. Bu takım ile o kolej bozuntularina gününü göstereceğiz!!
Slender Man : the rake sana bir daha görev vermiyecem. Beceremiyorsun!!
The rake : slendy bak buradaki , kişilerin özelikleri bize yarayacak...
Slender man : allah aşkına bana özeliklerini anlat. En azından özelikleri olursa kendimi avutmuş olurum.
The rake jeff 'i gösterir.
The rake : Jeff!! Bıçak kullanmakta üstüne yok! Karizmali ve... Ve atletik!!
Slender man : harika sallıyorsun. Devam et.
The rake : Masky!! Masky çevik ve zeki!! Levye kullanabilir ve... Yakışıklı, ve senin proxy'nin!!!
Slender Man : hm... Tamam... Devam.
The rake: Offenderman!!! Sportik... Karizması var... Sonra... Gül verebilir... Ve kızlar ondan korkar... Ve...
Slenderman : daha fazla kendini zorlama. Devam et.
The rake : Zalgo!!! Zalgo zeki , ve güçlü... Ateş gücüne sahip!! Cehennemin krali!!!
Zalgo : ve karizmam bunu söylemeden , geçmiyim şimdi , ayıp olur.
Slender Man : he he tabi g*tümün karizması!!
The rake : ve!! Ben!!! Çevik , güçlü , komik, hızlı ve tırmık atabilirim!!!
Slender man : sallaman bitti ise...
The rake : bitti.
Slender man : tamam... Madem sizi seçti bu yer elmasi yapacak bir şey yok.
Heryere parkur kurduk. Parkur'da
•tırmanma
• atlama
• fırlatma
Gibi kategoriler koyduk. İlk Zalgo çıkmak istedi.Zalgo ilk parkura geldi. Atlma. Zalgo tek tek yüksek sopalardan atlarlar ken takılıp düştü. Tekrar kalkiyim derken yine düştü.
Slender Man : zorlama kendiii!!
Zalgo : reis bune ya? Daha yükseği yokmuydu anam.
Slender Man : dalga geçmede!! Diğer parkura geç!
Zalgo diger parkura geçti. Tirmanma duvarı.
Zalgo iki elini birbirine sürdü ve tırmanmaya başladı.
O oyle sandi yani? Daha bir taş'a ayak bastı.Zalgo: slenderman çok mu tirmandim... Çok yüksek!!
Oksijen azaldı sanki...Slender man : o oksijen'ni sıçtirtma ağzına!!!
Sıra şimdi jeff'de idi.
Jeff parkulardan atlarken , bıçağını düşürdu ve geri döndü.
Jeff bıçağı bana uzattı.
Jeff : bi dk tut apiSlender man : tırmanma duvarına geç!!
Jeff tırmanma duvarına geçti ve tırmanmaya başladı.
Hem de çok iyi tırmanıyordu. En tepeye çıktı.Jeff: benim için büyük!!! Ama sizin için küçük adim ezikler!!! Hhshshshshhhshs
Masky: yine gaza geldi...
Zalgo: jeff salma sakın!! Yoksa slendy bizi everecek
Slender man : bi susun ya!!!
Sırada offy vardı. Parkurlarrin üstünden geçti.
Tırmanma duvarına geçince üstünden uzuvları ile , geçti.Slender man : hile ama iyi...
Yazar anlatımı///
Slender Man onları iyice çalıştirdi. Aradan birkac gün geçti ve sonunda o gün geldi!!!
Devam edecek!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA KORKU OKULU - ∆-
FanfictionCREEPYPASTA DİYİNCE AKLINIZA KORKU GELİYOR!? AMA BU KİTAP KORKUDAN ZİYADE EYLENCE DOLU. SLENDER MAN OKUL AÇTI VE BURADA SIRADIŞI ÖGRETMENLERİ VE ÖĞRENCİLERİ İLE DEĞİŞİK ŞEYLER YAŞIYOR!? HİÇ OKULDA MAYMUN GÖRDÜNÜZ MÜ?... YADA ASİYE ADINDA Bİ FLÜT...