Peter oradan uzaklaşınca anlamıştı kalbinin deli gibi attığını. Tony'i görmemiş gibi davrandı. Pişman mıydı? Evet.
"Sen iyi misin?"
"Evet."
"Emin misin?"
"Evet."
"Profesör ile babamın konuşmasını duydum. İyi olmadığını söylemişti."
"Madem biliyordun niye soruyorsun?"
"Senden de duymak istemiştim."
"... Sağol."
Kız sarıldığı bele kafasını koydu. Peter gerçekten yalan söylemekten bıkmıştı. Daha ne kadar devam edebiliceğini bilmiyordu. Sıkılmıştı.
Peter malikaneye geldiğinde motordan indi ve kızın kaskını çıkarttı, kucağına alıp yere koydu.
"Sen gelmiyor musun?"
"Fikrimi değiştirdim. Gwen'e söyle eski mekana gelsin."
"Orayı tekrar mı açıcaksınız?"
"Hmmm... Yani söylediğime göre evet. Yeni yer falan istemiyorum. Her neyse al çantanı ve içeriye geç."
Kız başıyla onayladı ve içeriye doğru koştu. Peter motoruna atladı ve oradan uzaklaştı. Nefesi daralıyordu. Tony'nin yüzü aklına geldikçe başı ağrıyordu.
'Şu anda onları seçmek yerine İntikamcıları seçseydin ben hala uyuyor olurdum. Sorun çıkartmazdım. Bu kendin hatan Peter. Şimdi cezanı çekmelisin. Beni tanıdıkça ne yapmak istediğimi anlayınca beni durdurmayı bırakıcaksın Peter. Ben senin içinde tuttuğun öfkenim. Yakında beni serbest bıraktığında herşey daha iyi olucak. Ben o günü bekliyorum Peter.'
Peter' ın baş ağrısı şiddetlendi. Biraz daha gaza bastı. Biraz daha.
'Peter kaza yapıcaksın yavaşla.'
Dinlemedi biraz daha bastı. Ağrısı şiddetlendi. Bir anda kendini boşlukta hissedi. Ellerini ve ayaklarını hissetmiyordu. Etrafına baktığında motordan ayrıldığını gördü. Gözü yavaşça kararıyordu. Kanı çekilmişti, üşüyordu. En sonunda sol elini hissedince bilekliğini kavradı ve kolundan beynine hatta bütün vücuduna dağılması için şok verdi. Acıyla inledi ve dizlerinin üzerine çöktü. Bu şoka zor dayanamıyorsa diğerlerine nasıl dayanacaktı? Beynin içi bomboş sesler yoktu. Vücudu tekrar ısındı. Derin nefes aldı. Sabrı taşıyordu.
Yerinden kalktı ve motoruna doğru ilerledi. Sağ kolu uyuşmuştu. Tek elle motoru sürmeye başladı.
...
Peter içeriye girdiği anda şarkıyla baş ağrısı artmıştı. Etrafta dans eden gençleri gördü. Ellerindeki içecekleri içiyor bir yandan da dans ediyorlardı. Tabi burada içki yasaktı. Peter isteği üzerine. Hayatında yeterince alkolik insan görmüştü zaten. Burası bazen üç gün aile yeri, bazen iki gün on sekiz yaş altı için, bazen ise iki gün on sekiz yaş üstü için oluyordu. Bu gün on sekiz yaş altı için açıktı. Parker onlarla uğraşmak istemiyordu. Kenara geçti ve oturdu.
Geçmiş
"Bir kez daha!... Tekrarla.... TEKRARLA!"
"B-baba çok yoruldum."
"Hiçbir haltı beceremiyorsun bari bir dans etmeyi öğren aptal. TEKRAR ET!"
Çocuk acıyla hareketleri tekrarlıyordu. Bacağını hissetemedi ve yere düştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 Beden 2 Farklı Hayat
Short StoryBitti Peter Parker geçmişindeki sorunları unutarak hayatına yeni ve temiz bir sayfa açarak başladı. Ama geçmişindeki sorunlar o sayfaları kirletmek için geri döndü... "Bu beden iki farklı hayata dayanamıyor. İkisinden birinin sonlanması lazım." Bitti