Parker kendisini odaya kapamış düşünceleriyle boğuşmaya çalışıyordu.
'Onlar hiçbir şeyi bilmiyor... Sakin ol Peter. Sakin... Çözüceksin.'
'Yardım ister misin?'
'Ölürüm daha iyi.'
'Ah be Pete. İmkansız. Ben olduğum sürece-'
'O lanet çeneni kapa.'
'Yardım edebilirim.'
'Gerçekten mi? Nasıl edebilirsin? Öldürerek mi?'
'İlk seçeneklerinden biriydi ama sırf senin için yer değiştirebilirim... Peter bana güven. Beni tanımıyorsun-'
'Sorunda burada. Bilmediğim/tanımadığım şeylere güvenmem.'
'O zaman beni tanı Peter. Kaç defa anlatmam gerek bilmiyorum ama ben. Senin. İçindeki. Acınım. Kırıklarınım. Öfkenim. Anla bunu. Babam beni aktif hâle getirdi o kadar... Peter... Senin her canın yanışında ben güçleniyorum. Daha da sinirleniyorum. Şu anda tek yapmak istediğim intikam almak. Beni bırak Peter. Sen beni her engelledikçe ben içindeki acılarla daha fazla vakit geçiriyorum. Sonunda beni durduramiyacaksın.'
'Gerekirse intihar ederim.'
'Ah Peter... Sen kendinden geçtiğin an bedenin benim olucak. Anla şunu.'
'Açık konuş. Ne istiyorsun? Kimden intikam alıcaksın?'
'Canımızı yakan herkesten Peter. Canımızı yakan herkesten.'
'... İntikam seni yiyip bitirmiş.'
'Hayır hayır tam tersi. Ben onu yiyip bitirdim Peter.'
Peter elinde ağrı hissedince elini görmek için havaya kaldırdı. Damarları siyaha dönmüş parmak uçlarına kadar ulaşıyordu.
'Şu an gördüğün şey benim Peter. Elini kontrol altına aldım.'
Peter şokla elini izlemeye başladı.
'Bana izin ver...'
(Yazarımız iki saatten fazla siyah damarlı bir el bulmaya çalışıyor. Sonuç: Kafayı yedi)Parmaklarının ucu kararmaya başlamıştı. Ama hâlâ siyah damarlar gözüküyordu.
'İzin ver. Bu eller görevini yapsın Peter. Gerekeni yapsın... İntikam alsın.'
Peter gözlerini kapadı ve sakinleşmeye çalıştı. Bunun olmasına izin veremezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 Beden 2 Farklı Hayat
Historia CortaBitti Peter Parker geçmişindeki sorunları unutarak hayatına yeni ve temiz bir sayfa açarak başladı. Ama geçmişindeki sorunlar o sayfaları kirletmek için geri döndü... "Bu beden iki farklı hayata dayanamıyor. İkisinden birinin sonlanması lazım." Bitti