1 Beden 2 Farklı Hayat 25. Bölüm

484 42 122
                                    

       Peter gözlerini açtı. Başındaki ağrı inlemesine sebep oluyordu. Midesi bulanıyordu. Kafasını sıcak bölgeden kaldırdığında uyuyan Tony'i gördü. Dün geceden kalan tek şey ilk şişeyi bitirmesiydi. Muhakkak Tony onu bulmuş ve buraya getirmiş diye düşündü. Başı hala ağrıyordu. Yıllar sonra tekrardan içmişti normaldı. Dün gece fazla saçmalamadığını umuyordu.

'Birkaç şeyi öğrenmiş olabilirler aptal.'

'Ne gibi?'

'Kendin bul salak.'

Peter göz devirdi. Ne kadar ayrılmak istemesede sıcak kollardan kurtardı kendini. Doğruldu ve ayakkabısını giydi. Başı çok kötü dönüyordu, tabi bunu düşene kadar çok önemsememişti. Yere çok sert düşmesiyle Tony zıplayarak yerle bir oldu. Peter şaşkın gözlerle yatağın ardından Tony'e bakıyordu. Göz ve saçı dışında diğer yüz hatları yatağın arkasında gizleniyordu. Tony yavaşça doğruldu. Aynı şekilde Tony'nin de gözü ve saçı gözüküyordu.

" Beni uyandırabilirdin."

"Rahatsız etmek istemedim."

"Bu cümlenin altında " Aslında kaçıcaktım ama dünkü yedi şişe sayesinde başım fena döndü ve yere kapaklandım. " cümlesi yatıyor gibime geldi."

"Yedi tane?"

"Hıh. Dövmemek için kendimi tuttum."

"Oh... Peki. Sağol."

"Senin amacın ney? Beni kalpten götürmek falansa başarıyorsun yani."

"Üzgünüm Bay Stark."

"Dün geceyi hatırlıyor musun?"

"I-ı."

"İyi."

"Ne yaptım?"

" Kör etrafına bak."

Peter etrafına baktı. Kabus gördüğünü anladı.

"Özür dilerim."

"Evet herneyse."

"Dün... Ne kadar saçmaladım?"

"Saçmaladın demeyelim de ger-"

"Bir dakika."

Peter eliyle ağzını kapadı. Kusucaktı, kpşarak tuvalete gitti ve kusmaya başladı. İçeriden gelen ses Tony'nin yüzünü buruşturdu. Yavaş adımlarla Peter'ın yanına gitti ve çocuğun sırtını sıvazladı. Yanına oturdu ve sıvazlamaya devam etti. Peter içindeki herşeyi attı. Rahatlasada bulantı ve baş dönmesi geçmemişti. Hala içindekini tuvalete boşaltıyordu. Tony iç çekti.

T: Bir daha içersen seni döverim.

P: Hazırda... bekliyor... olucam.

T: Peter haline baksana? Uslanmicak mısın?

P: Hayı-

Kusmaya devam etti.

T: Oooof. Devam et.

P: Tamam tamam. Bitti. Sanırım.

T: Emim misin?

P: Hıhı.

T: Tamam kalk gel.

Tony, Peter'ın kolundan tuttu ve ayağa kaldırdı. Odaya doğru yöneltti. Yatağa oturttu.

T: Sana birşey sorucam. Ama gerçeği söyliceksin. Söz mü?

P: Soruya bağlı.

1 Beden 2 Farklı Hayat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin