1 Beden 2 Farklı Hayat 6. Bölüm

728 71 48
                                    

Oyun

     Wanda, Peter'ın zihnindeydi. Birkaç dakika geriye almalıydı, Peter şu anda uyuyordu. Biraz geriye gittiğinde adamla gerçekten buluştuğunu gördü. Dinliyecekti ama sesler gitti. Wanda ne olduğunu anlamadı. Ses yoktu. Sadece küçük bir konuşma geçiyordu ikilinin arasından.
 
     Wanda biraz daha geriye gitti. Okuldaki kavgayı gördü. Parker'ın acısını hissedince yüzünü buruşturdu. Elinde olmadan biraz daha gitti. Merak etmişti. Okulda dışlandığını gördü, zorbalığa uğruyordu. Biraz daha geriye gitti. May ile Peter konuşuyordu.

     Biraz daha geirye gitti. Bir mezarlıktaydı. Mezar taşlarına baktığında iki isim gördü. Bunlar Peter'ın anne ve babasıydı. Yanındaki mezar da amcası olduğunu anladı.Biraz daha geriye gitmek istedi. Çocukluk. Parker ağlıyordu. Elleri titriyordu, odasında kendi kendine konuşuyordu. Bir anda gerçek hayata dönmüştü. Parker onu zihninden attı. İkisi de yorulmuştu. Wanda zihinden gezmekten ve Peter'ın onu atmasından. Peter ise zihninde dolaşan birisini atmaya çalışmaktan ve geçmişini görmekten yorulmuştu.
 
    Steve, kızı yakaladı ve Peter'ın yanına otutturdu. Parker sert gözlerle kızı süzdü.
Sonra ağrı yüzünden olduğu yerde uyumak istedi. Yanında oturan Bucky'e döndü ve kafasını koyup uyumaya başladı. Bucky rahatlarsın diye kolunu kaldırdı ve çocuğu göğsüne yasladı. Eliyle sırtını sıvazladı.

     Steve, kıza döndü.

"Sen iyi misin?"

"Evet. Sadece... Peter'ın beni atmasıyla kafam ağrıdı. İlk defa birisi zihnindeyken bana karşı geldi."

"Pekala. Ne gördün?"

"Peter, adamın yanına gitti evet. Ama konuştuktan sonra odasına çekildi."

"Ne konuştular?"

"Peter onu da engelledi. Hiçbir şey duymadım."

"Peter nasıl böyle birşey yapabiliyor?"

Tony'e döndü.

"Örümcek hisleri."

Steve başını olumluca salladı.

"Elimde olmadan geçmişine doğru da gittim. Yani Peter istemeden."

"Ne gördün? Bu bizim için önemli."

"Ben... önce okuldaki saldırıyı gördüm. Sonra Peter mezarlıktaydı. Ailesinin yanında onlara bakıyordu. En geçmişe kadar gittiğimde Peter ağlıyordu, elleri titriyordu. Kendi kendine konuşuyordu."

  Steve biraz duraksadıktan sonra kızı alıp odasına götürdü. Kız uyuduktan sonra salona geldi. Peter hâlâ Bucky'nin göğsünde uyuyordu. Bucky de onu kucağına alıp odasına götürdü.

"Ya Peter konuşmadan sonrasını göstermediyse?" diye atıldı Sam.

"Hayır. Öyle bir şey yapmaz ki zaten biz odaya girdiğimizde baya derin uyuyordu."

"Yani olamaz." dedi Steve.

"Wanda, Peter'ın ağladığını söyledi."

"Ve kendi kendine konuştuğunu da."
Diye tamamladı Natasha.

"Bunun sebebini öğrenmek ne işimize yarayabilir?" diye sordu Sam.

"Peter'ın niye bu hâlde olduğunu çözmek ve eski Peter'ı geri getirmek için"

"Belki de adamlarla bağlantısı vardı."

Tony sert bir şekilde "SAÇMALAMA!"

Sam yüzünü eğdi.

1 Beden 2 Farklı Hayat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin