1 Beden 2 Farklı Hayat 28. Bölüm

483 45 156
                                    

"... Sonra işte bende göz devirdim. Çünkü ben bunu yedi yaşımda yapmıştım..." Tony anılarını anlatıyorken takım kahkaha atıyordu. Sanki hiçbir şey olmamış gibi gülüyorlardı. Mutluydular en azından, istedikleri buydu.

      Peter telefonda ilgilenirken karşısınına biri geçti. Peter umursamadı. Yüz vermezse gidiceğini düşündü.

C: Hayır. Gitmicem.

P: Bizim senle gerçekten zihin girme konusunu konuşmamız lazım.

C: Bizimde senin vurdum duymazlığınla. Buraya telefonla oyna diye getirmedim.

P: Öyle mi? Ben sadece bunu yapabiliyorum.

C: Çık diğerleriyle şarkı söyle, dans et. Birileriyle konuş.

P: Senle konuşuyorum yetmez mi?

C: Benim dışımda ki herkes ile konuş.

P: Kafamın içindeki pislikle?

C: Mümkünse hayır... İntikamcılar-

P: Hayır. Ne saçmalıyorsun sen?

C: Tek orası boş diyecektim. Onların yanı boş. Oraya otur.

P: Şaka mısın sen?

C: Konuşmazsınız.

P: Ölsem daha iyi.

C: Salak Gwen şu anda orda oturuyor. Gwen'i bahane et ve git.

Peter birşeyler sayıkladıktan sonra masaya doğru yol aldı. Etrafına bakıyordu. Gwen niye o masaya oturmuştu ki?! Sinirden deliye dönecekti.

'Ben deli değil- Pardon öyleydim devam et.'

Peter sabır diledi ve Gwen'in yanına vardı. İntikamcılar ona, o da Gwen'e bakıyordu. Ne diyecekti? Şarkı söylemek daha cazip gelmişti. Tam ağzını açıcakken Tony'nin sesi duyuldu.

T: Otursana.

Harika! Geçmiş olsun. Peter başıyla onaylayarak kızın yanına oturdu. Sadece yere bakıyordu. Konuşmaya niyetli değildi. Gwen koluna girdi ve başını Peter'ın omzuna yasladı. Peter'ın, İntikamcılarla barışmasını o kadar çok istiyordu ki, Peter'ın tersini yapıyordu. Gwen sarılırken Wanda'nın bakışlarını hissetmemişti. Ölüm sessizliğini Gwen bozdu.

G: Bay Stark kahraman olmak çok zor değil mi?

T: Fazlasıyla.

G: Takımla anlaşabiliyor musun?

T: Evet. Tabi bazen sorunlar çıkmıyor değil.

N: Klasik Steve Tony kavgaları oluyor tatlım. Eğer Steve ve Tony'nin kavga ettiğini görürsen hiç karışma. En sonunda barışırlar. Küçük çocuk gibi ikisi de.

C: Aynen öyle tam bir baş belaları. Şey... buranın patronu kim konuşmam lazım.

G: Bir tane yok. Ben, Jane, Pietro, Lorna ve Peter. Daha çok Peter'ın sözü geçiyor aslında. Ona sor.

Peter, Gwen'nin söylediği isimleri tekrar kafasından geçirdi 'Pietro'. Wanda şu anda kardeşini düşünüyordu. Kesinlikle. Yanılmamıştı. Wanda'nın gözü masaya kilitlenmişti.

C: Şey... tamam. Peter?

Peter kafasını kaldırarak Clint'e baktı.

C: Burda turşu var mı?

1 Beden 2 Farklı Hayat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin