İki saatden fazla kaldılar sonra İntikamcılar Binasına gittiler, herkes dinlenmek için odalarına kapandı. Parker da kendi odasına geçti, telefonuna baktı halasının ona mesaj attığını gördü. İyi olup olmadığını çok merak ediyordu neredeyse haftada bir iki kere görüşüyorlardı.
Halası, Peter'ın Stark Stajında çalıştığını sanıyordu ve bu da Parker için en iyisiydi. Halasına cevap verdi ve telefonu kapadı. Kendini hemen yatağa attı ve üzerini örttü. Uykuya dalmaya başladı. Şu anda tek isteği hislerinin devreye girmemesi.
Uyandığında saatin akşam sekiz olduğunu gördü, üç saat uyumuştu. Bir anda içi ürperdi. Birkaç dakika kendine gelmek için bekledi. Kendine geldiğinde ödevi olduğun hatırladı ve hemen masasının başına geçti.
Ödevlerini yapmaya başladı. Yarım saatin sonunda ödevlerini bitirdi. Odasından çıktı. Dönüp kapıyı kapatacaktı ki bir kağıt gördü, Barton'un yaptığını biliyordu. Kağıdı eline aldı ve göz gezdirmeye başladı. Evet. Barton yazmış ve asmıştı. Kağıtda "En iyi espiri kim yapıyormuş öğreneceksin Ağ Kafa!" Parker güldü, ikilinin arasında geçen tatlı tartışma. Bunu her gün, her saat, her dakika yapıyorlardı. Clint'i aileden sayıyordu, İntikamcıların hepsini ailesinden sayıyordu. Ana salona gitmek için yürümeye başlarken yan odadan Maximoff çıktı. Parker'ın kalbi hızlandı, sebebini anlamadı veya öyle davranıyor. Maximoff arkasını döndüğünde kendisine şaşkın şaşkın bakan Parker'ı gördü. Güldü.
"Galiba korkuttum. Özür dilerim.""Ah sorun yok-yani ben iyiyim."
Maximoff, Parker'ın elindeki kağıdı gördü.
"Clintten mi?"
Peter kağıda bakarak "Evet."
"Sizin aranızda tatlı bir ilişki var."
"Sanırım." Diyerek yürümeye başladı. Maximoff da onunla yürümeye başladı.
"Her seferinde odanın kapısına gelip kağıt bırakıyor."
"Evet."
"Ve ben de okuyorum."
"Evet- Dur, bekle, ne?"
Maximoff güler "Senden önce ben okuyorum artık geliş saatlerini ezberledim ve biliyor musun? Çok eğleniyorum." Parker ona bakıp gülüyordu, Maximoff konuşmaya devam etti:
"Tanrıya şükür odalarınız yanyana değil, yoksa kafayı yemiştim bile.". İkiside kahkaha attı."Peki sen Pete? Sen de onun kapısına asıyor musun?"
"İlk ben başlattım diyebiliriz."
"Yaa. Abi kardeş gibisiniz."
"Öylede denilebilir."
"Peki birşey sorucam. Hiç bir kız kardeşin veya erkek kardeşin var mıydı?"
Parker'ın içi bir anda soğdu, dili tutulmuştu. Wanda bunu fark edince:
"Ah ben sadece merak etmiştim. Benim de ikizim vardı. Pietro ama onu kaybettim."
Parker kendini toparladı "Aslında kardeşim yok, yani bir anda sorunca öyle kaldım. Bu arada ikizin için üzüldüm. Başın sağolsun."
"Sağol."
➖ Toplantı➖
Parker ve Maximoff salona vardığında toplantı başlamamıştı. Tony ve Natasha mutfakta içicek birşeyler hazırlıyor, diğelreri ise hazırlık yapıyordu. Salonun diğer ucunda oturan Barton
" Hey Ağ Kafa notumu aldın mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 Beden 2 Farklı Hayat
Short StoryBitti Peter Parker geçmişindeki sorunları unutarak hayatına yeni ve temiz bir sayfa açarak başladı. Ama geçmişindeki sorunlar o sayfaları kirletmek için geri döndü... "Bu beden iki farklı hayata dayanamıyor. İkisinden birinin sonlanması lazım." Bitti