1 Beden 2 Farklı Hayat 45. Bölüm

367 37 87
                                    

Lütfen şarkıları açmayı unutmayın

Geçmiş

Peter büyük bir parkta oturmuş kız kardeşini izliyordu. Bir kaç dakika sonra kız kardeşinin yanına dört çocuk gelmişti. Hepsi Peter ile yaşıttı.

Kız kardeşi ile tanışmış oyun oynuyorlardı. Yanlarına gidip gitmeme arasında kalmıştı. Zaten bir süre sonra Gwen ve diğerleri, Peter'ın yanına gelmiştiler.

G: Abi bak. Yeni arkadaşlarım. Artık arkadaşlarım var!

Peter gülümsedi ve kız kardeşinin anlına bir öpücük kondurdu.

Diğerlerine baktığında fazla iyi durumda olmadıklarını gördü.

P: Ben Peter.

Pi: Pietro.

H: Harisson.

J: Jane.

L: Lorna.

P: Memnun oldum.

J: Bizde.

Altının arasında koyu bir sohbet geçmişti. Lorna gizliden Peter'ın zihnine girmişti ama Peter örümcek hisleri sayesinde hızla fark etmişti.

Lorna şokla ona bakmıştı. Peter gözlerini kısıp kızı süzdü.

L: Ö-özür dilerim.

Peter ses etmedi. Sadece bakıyordu.

J: Zihnine mi girdin?!

L: Merak etmiştim.

G: Zihin okuyabiliyor musun? Mükemmel!

Pi: Bu konuda anlaştık sanıyordum.

H: Peter. Çok üzgünüz. Hemen gidebiliri-

P: Rhicard diye birini tanıyor musunuz?

L: H-hangi Rhicard?

P: Parker. Bilim Adamı.

H: Evet.

P:. Nerde?

L: Uzak bir yerde. Ormanlık alanda.

J: Onun elinden sadece biz kurtulduk. Yani geri dönmeye cesaretimiz olmadı.

Pi: Sen nereden biliyorsun?

Peter biraz durduktan sonra ayakalandı ve diğerlerini takip etmesi için başıyla işaret etti. Diğerleri başta ne yapacağını bilemedi ama sonra abi-kardeşi takip ettiler.

🖤🤍🖤🤍🖤🤍🖤🤍🖤🤍🖤🤍🖤🤍🖤🤍

Önümüzdeki iki ay boyunca çocuklar, Parker'ın evine gidip geliyorlardı.

Parkerlar'la eğleniyor, onlarla yiyip içiyor, şarkı söylüyor ve dans ediyorlardı.

Peter sayesinde şarkı söylemeyi ve dans etmeyi öğrenmişlerdi.

Güçlerini kontrol altına da almaya başarmıştılar. Ustaca kontrol ediyorlardı.

Bunun yanında Peter ve diğerleri her seferinde ormanın derinliklerine iniyor ve araştırma yapıyorlardı.

En sonunda bir yer bulabilmiştiler. Geniş yıkık ve dökük bir ev bulmuştular. Önce kırık dökük şeyleri çöpe attılar sonra düzenleyebildikleri kadar düzenlediler. Aslında ev fena olmamıştı.

1 Beden 2 Farklı Hayat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin