1 Beden 2 Farklı Hayat 12. Bölüm

592 54 76
                                    

...

"Evet... Peter Benjamin Parker. Bize bu durumda ne demek istersin?"

Peter biraz sessiz kaldıktan sonra konuştu "Ne hakkında?"

"Bu kamera görüntüleri hakkında."

"O çocuğun yüzünü gördünüz mü? Kimliği belli mi?"

"Hayır."

"Yani sırf üzerindeki giysiler aynı diye mi o çocuk olarak düşündünüz?"

"Evet."

"Ve benim onunla buluştuğunu." sesi normaldi.

Herkes camın arkasından ikiliyi izliyordu. Tony de dahil.

"Evet."

"Kanıt?"

"Bu kamera görüntüsü yetmez mi?"

"Hayır."

"O çocuk ile niye buluştun?"

"Buluşmadım."

"Bir takım mı kurucaksınız? Gün gibi ortada. Kamera kayıtları var."

Kahkaha attı "Cidden mi? Sadece kıyafetleri aynı diye ve o kıyafetler her yerde satılıyor. Ne yani o kıyafetleri tek o mu aldı? Kime gösterseniz her bir parça bende var derler. Ve benim orada onunla buluştuğumu söylüyorsunuz. Arada on iki dakika fark varken? Onunla konuştuğuma dair bir iz ver mı? Yok. Sadece aynı yoldan geçtim diye şu anda suçlanıyorum. Ya sana ne demeli?"

"Ne saçmalıyorsun?"

"Kendini kastığın apaçık ortada ihtiyar. Senden birşey istiyebilir miyim?"

"Ney?"

"Sol kolunu... benim için açar mısın?"

Adam olduğu yerde dondu.

"Niye?"

"Sadece canım istedi." Peter'ın yüzünde sinsi bir gülümseme oluştu.

"Birbirimizi kandırmayalım aptal herif. Ben gerçekleri söylüyorum. Sen Fury veya İntikamcılar için birşey öğrenmiyorsun. Sen kendin için birşeyler öğrenmeye çalışıyorsun." bu cümleleri dedikten sonra hızlı konuşmaya başladı.

"Sen beni aptal mı sanıyorsun? Hydra geri döndü. En çok ilgi çeken soruşturma bu değil mi? Normalde senin gibiler o olayı çözmekten korkmaz. Seninde korktuğun pek söylenemez. Peki bana söyle niye İntikamcılar'ın konusu Hydra iken benimle uğraşıyorsun. Hydra ile tek kelime çıkmadı ağzından. Şu anda senin yerinde olan kişiler bana Hydra ile bağlantın var mı diye sormuştu bile. Şu anda camın arkasındaki tek gözlü aptal korsan senin Hydra ile ilgili soru sormanı bekliyor. Örümcek adam olduğumu biliyorsun. Hisslerini de hissetdiğimi biliyorsun. Bir aptal Hydra kendini göstermişken niye başka bir birlik düşünür ki... Ah doğru tabi ki sen. Kolun niye göstermiyorsun? Dövmenden mi korktun. İtiraf et."

Adam kendine geldi ve ayağa kalktı. Küçük bir kahkaha attı ve eliyle Peter'ın çenesini sıktı.

"Unuttuğum bişey var. Ben bu eli bir yerden tanıyorum."

Adam şaşırdı ve anında çocuğu itti. Peter duvara çarptı. En sonunda Tony içeriye girid ve çocuğu kaldırdı.

"Sanırım delil yetersizliğinden serbestim huh?"

Tony başıyla onaylayınca çocuğu çıkardı.

"O kadar kötü geçmedi."

"Peter sen iyi değilsin."

1 Beden 2 Farklı Hayat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin