Herkes odadan çıktıktan sonra Natasha, Peter'ı sandalyeye otutturmuştu. Kendisi de karşıya oturdu.
"Peter. Bişi yemen gerekiyor."
Peter sadece baktı.
"Bana öyle bakma. Tamam mı? Bana istediğin şekilde bak ama bu bakışlar benim üzerimde işe yaramaz. İstersem senin ağzını bıçakla açar yediririm... Tamam biraz ağır oldu ama yaparım."
Peter yüzünü eğdi.
"Evlat beni dinle. Wanda zihinde gördükleri bize anlattı. Ağladığın zaman... O günü bana anlatmak ister misin?"
Parker'ın gözleri fal taşı gibi açıldı. Olumsuzca başını salladı.
"Belki en üzüldüğün gün olabilir. Ben istediğin zaman yanında olurum. İstediğin zaman istediğin şeyi bana anlatabilirsin. Saklarım. Senin için çözüm yolları bulmaya çalışırım... Adamın anlattıklarından yola çıkarak hiç iyi bir geçmişin olduğunu anladım. Tek senin geçmişin berbat değil Peter. Benim geçmişim de pek parlak değil hatta siyahlarla kuşandığını söyleyebilirim. Kimse neler yaşadığımı bilmiyor. Clint dışında. Neler çektiğimi, neler yaptığımı. Hiç birini. Sen bana anlat. Ben de istersen sana anlatırım ve şunu unutma. Geçmişinin kötü olması geleceğin kötü olacağı anlamına gelmez."
Peter biraz duraksadı "Anlatmayı o kadar çok isterim ki..." sesi boğuk ve az çıkıyordu, ama Natasha onu anlıyordu.
"Bazen içine kapanmak beni sıkıyor. Ama kime anlatacağımi bilmiyorum. Güvenemiyorum. Ben sadece sessiz kalmak istiyorum... kimseye bulaşmamak... sevdiklerimin yanında kalmak. Onlara zarar gelmemesi. Ben bunları istiyorum. Onları kaybetmeyi göze alamam."
"Bana anlatabilirsin. Dediğim gibi saklarım. Bu kişi bana tanıdık geldi yalnız."
Peter güldü "Tony. Çünkü beniyorum. İstesemde istemesemde. Yani kaç kişi kendini düşünmeden dünyayı ve evreni ve... ailesini kurtarmaya çalışırken hiçbir şekilde kendini düşünmeden ölüme sürükler ki? Tony. Tony bunu yaptı."
"Demek ki sen de yapmışsın."
Peter bir anda şaşkınlıkla kadına baktı. Kendini toparladı.
"Evet... evet yaptım."
"Başardın mı?"
Peter biraz düşündü gülümseyerek "Galiba başardım."
"Nelerden vazgeçtin?"
Gözleri dolmuştu, güldü "Ben... birçok şeyden vazgeçtim."
"Mesela?"
"Ağzımdan laf mı almaya çalışıyorsun?" Güldü. Ama hâlâ gözünden yaş geliyodu.
"Sadece merak ettim."
Peter kafasını eğdi ve yeri incelemeye başladı.
"Birçok şeyden... belki mutluluğumdan... umudumdan... ruhumdan, sevgimden... va da kısacası... hayatımdan."
Natasha'nın yüzü düştü.
"Bu olaylardan önce mutluydun, bize enerji saçıyordun. Tony'e geleceğinde neler yapmak istediğini anlatıyordun, bizi seviyorsun, bizde seni. Buradasın, bizimle yaşıyorsun."
"Öyle... ama ben kendimi yeninden inşaa etmeye başladım. Hayatımıda. Yeni bir sayfa açtım, tertemiz."
"Ama onlar kirletmek için geri geldiler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 Beden 2 Farklı Hayat
ContoBitti Peter Parker geçmişindeki sorunları unutarak hayatına yeni ve temiz bir sayfa açarak başladı. Ama geçmişindeki sorunlar o sayfaları kirletmek için geri döndü... "Bu beden iki farklı hayata dayanamıyor. İkisinden birinin sonlanması lazım." Bitti