1 Beden 2 Farklı Hayat 31. Bölüm

458 45 91
                                    

Peter kapşonunu kapadı ve ellerini göğsünde buluşturdu. Gözlerini kapadı ve uyumaya başladı.

Sadece şu anda uyumak. Kimseyi duymamak istiyor.

Eğer mekanda Peter'a sarkan bir kız veya kızlar varsa bu imkansız tabi.

Peter'ın arkasındaki koltukta bir kız Peter'a döndü.

"Hey. Sen Peter olmalısın. Ben Alex. Sesine hayranım."

"... Sağol."

Peter dışarıdan ne kadar sakin olursa olsun içeride yeni yeni küfürler geliştiriyor.

A(Alex) : Şey... Birşeyler içelim mi?

P: Gördüğün gibi uyumaya çalışıyorum.

A: Benim evimde uyu?

Birden aralarında bir ayak belirdi.
Koltuğun baş kısmına koymuştu.

G: Başka kapıya canım.

Kız gözlerini devirdi ve masasına döndü.

T: Korumacı ha?

G: Her zaman. Peter benimle gelir misin?

Peter başıyla onayladı ve ayağa kalktı. O sırada Wanda ve Natasha geldi.

N: Tanrım buraya daha çok gelmeliyim!

S: Ne?

N: Bu kızlar sizden çok çok daha iyi.

S: Öyle mi Romanoff?

W: Ne yalan söyleyeyim, mükemmel zaman geçirdim.

T: Biz mi onlar mı?

N: Aman Tony!

C: Cevabımı aldım!

T: Bende.

S: Darıldım.

Natasha ve Wanda kahkaha attıktan onlarda yerlerine oturdu.

O sırada Peter

P: Evet?

G: Birşey isticem ama kızıcaksın.

P: Söyle.

G: Ya kızma ama.

P: Hadi.

G: Ya... Wanda ile daha çok buluşsam. Mükemmel kız. Ya bak biliyorum olanaksız. Ama bu sizin konunuzun çook ama çok dışında olucak. Peter benim Lorna ve Jane dışında kız arkadaşlarım yok. Varsa bile o kadar yakın hissedemiyorum. Beni anla.

Peter, kızın kafasını ellerinin arasına aldı.

P: Seni çok iyi anlıyorum. Hatta fazlasıyla. Ama Gwen... Wanda zihnine girebilir. Çünkü sizden şüpheleniyor. Yani çok doğal. Onlardan uzaklaşıp çat diye yanınıza geldim.

G: Ben dayanabilirim Peter. Charles beni bu konuda eğitti.

P: Eğitmeye de devam ediyor. Wanda da eğitim görüyor. En üst düzeyde... Özür dilerim.

Peter'ın gözleri dolmuştu.

G: Hey. Sorun değil. Bana bak. Bizi korumak istiyorsun. Yapıyorsunda... Her zaman yaptın. Kendini bildin bileli bizi koruyorsun Peter. Canının ne kadar yandığını bilmesemde. Benim de çok yanıyor. Çünkü seni bu halde görmeye dayanamıyorum. Sen her şeyin en iyisine hak edensin. Ama hakkını almıyorsun. Mutlu olman lazım. Gevşemen lazım. Ama olmuyor. Yapmıyorsun.

1 Beden 2 Farklı Hayat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin