1 Beden 2 Farklı hayat 37. Bölüm

415 45 62
                                    

Peter en sonunda kulenin içine girebilmişti. Zor da olsa kabul etmişti. Amacı kimseyle dadaşmak falan değildi. Sadece yanlız kalmak ve kafa dinlemek istiyordu.

İçeriye adımını attığı an tüm yüzler ona çevrildi. Peter rahatsız oldu ve bunu yüzüne vurmaktan çekinmedi. Aslında yapması gereken beş koca bebeğe bakması gerekiyor.

Çünkü biliyor ki Harisson ve Pietro buraları yıkıp geçicek, kızlar da bunu büyük bir keyifle videoya çekicekti. Aslında tam şu an bir olgun, sorumlulukları olan bir genç olması gerekiyordu.

Az önceki tavrını bir kenara koyup gerçekten sorumluluklarını halletmeliydi.

Koltuğa yavaşça oturdu ve olacakları bekledi. Etrafına baktığında Gwen ya da diğerlerini görmemişti.

P: Diğerleri nerde?

T: Dinlenmeye gittiler. Uykuları varmış.

P: ... Uykuları mı var mış?

S: Evet. Bize öyle dediler.

P: Nerdeler şu an?

T: Odalarında Peter. Bırak uyusunlar.

P: Gerçekten uyuyacaklarını düşünmeniz cesurca.

S: Efendim?

P: Yok birşey.

T: Peter. Sen bana başlarda saldıran kişinin baban olduğunu söylemiştin... Peki baban bu işlere girmeden önce yani kendini ölü göstermeden önce ne iş yapıyordu?

P: Bilim insanı.

N: Baban kız kardeşini niye öldürtür ki? Saçmalık.

P: Onun için değil.

Kimse birşey demeden oturmaya devam etti. Kimse birşey demiyor sadece düşünüyordu.

T: Baban... Gerçekten büyük bir şeyin içinde.

P: İşte bu yüzden karışmayın diyorum.

T: HaTıRlAtIrIm PeTeR! Biz bir kahramanız. Canımız pahasına bu dünyayı korumaya yemin ettik.

P: Elinden gelse evreni kurtarmak için canını bile verirsin değil mi?

T: Canın pazarlığı olmaz Peter.

P: Evet eveet. Biliyorum. Gözünü kırpmadan tek bir hareket.

T: Bize artık anlatıcak mısın?

P: Neyi?

T: Peter HYDRA ile ilgili birşeyler biliyorsun ve bunu saklıyosun. Beni salak yerine koyma.

P: Koyduğumu kim söyledi?

T: HAREketlerin öyle gösteriyor.

P: İyi bir gözlemci olduğunu sanardım.

T: Şu ters cevaplarını kes.

P: Pfft. Birşey bilmiyorum.

T: Yalan söylediğini biliyorum Peter.

P: Her halta burnunu sokmak zorundasın değil mi? Lütfen söyle.

T: EVET ÇÜNKÜ SÖZ KONUSU DÜNYA!

P: GERÇEKTEN ANLAMIYORUM! Seni sevmeyen varlıklar için canını ortaya koyuyorsun. Kimse senin nasıl olduğunu merak etmiyor. Sadece sağdan soldan duyduklarıyla sana sövüyorlar umrunda olmuyor. Sen kendini feda ettiğin gün onlar kurtuldukları için kutlama yapacak kişiler. Sen hâlâ onları mı düşünüyorsun?

T:... Sen... Sen ne zaman bu hâle geldin? Sen bu değildin Peter... Sen böyle düşünmezdin.

P: Ah hayır Stark... Ben sadece düşünmeyi bırakmıştım. Çünkü gözlerimi kapamıştım. Benim gözlerimin açık olduğu zamanları hiç görmedin Stark. Belki bazıları anlattığım insanlar olmayabilir ama... Bu dünya denilen yerde. Yaşayan her varlık kendini düşünüyor. Ben de bundan yeterince payını aldım. Kendi çıkarları için başkalarının ölümünü göze alıyorlar. Yaşadım. Ben bu düşünceleri on bir yaşından beri aklımın köşesinde tutuyorum.

T: ... Sana neler oluyor çözemiyorum-

P: Çözmemen daha iyi... Senden tek istediğim takım ile kendini bu konudan uzak tut. Çünkü ben birini daha kaybetmek istemiyorum.

Peter bunları söyledikten sonra kimsenin konuşmasına müsade etmeden kendi -eski- odasına gitti.

Arkasında Tony sadece üzgün gözlerle bakmıştı.

T: Ben... Sırf konuşması için Fury'i bile öldürebilirim. Sanırım.

N: Onun yerine Bucky'i öldür.

T: Neden?

N: O biliyormuş.

T: ...

T: ...

T: ...

T: ...

T: BUCKKKYYYYYYYYY!!!!!!!

S: Hay lanet-

N: Diline dikkat et Rogers.

B: Neler oluyor?

Tony koşarak Bucky'nin üstüne atladı. Bacaklarını beline sardı ve üstünde dengesini sağladı. Ellerini Bucky'nin boğazına sarmaladı.

T: PETER SANA NELER ANLATTIĞĞĞĞ!!!

B: NE HALTTAN BAHSEDİYORSUN!

T: Peter sana geçmişini anlatmış. SÖYLEĞEĞEĞEĞEEE!!!

B: KİM SÖYLEDİ BU SAÇMA ŞEYİ??!!

T: NATASHAAĞAĞAAĞAĞ!

B: Gerizekalı. Natasha birbirimizden nefret ettiğimizi bilmiyor mu?

T: ... Biliyor?

B: Peter güya bana herşeyi anlatacak ve ben de sana söylrmicem. Sen de bana sataşacaksın. Deli gibi birbirimizi yiyecez. O da patlamış mısır yiyerek bizi izlicek.

Tony şaşkın gözlerle Natasha'ya baktı.

N: O gün boşuna Rusça konuşmadık.

Tony ateş gözlerini Bucky'e yöneltti. Bucky omuz silkti.

B: Kime inanırsan. Umrumda değil.

T: Eğer gerçekten biliyorsan ve söylemiyorsan... Ölümün kendi ellerimden olucak.

S: STARK!

T: NE?!

S: Bucky'nin kucağından inmeyi düşünüyor musun?

T: Hayır. Rahatım. Bana anlayana kadar da hiç inmicem.

B: Hay lanet.

T: Heheheheheh.





Yazarımız yazamıyoğoğoğğoorr

Yazma hevesi yoğoğok

1 Beden 2 Farklı Hayat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin