1 Beden 2 Farklı Hayat 18. Bölüm

527 47 87
                                    

   Gözlerini açtığında kendini evin önünde buldu. Şoför uyandırmıştı. Peter hızlıca paratı verip arabadan indi. Çantasını aldı ve yere kağıt düşmüştü. Kağıdı aldı ve inceledi. Acı bir tebessüm oluştu yüzünde. Clint... yine kağıt yapıştırmıştı.

("Seni burada bekliyor olucağız Ağ Kafa! Turşularım burada seni bekliyor. Bir dahaki kağıt senden. Bizi bırakmanın bedelini krem şentiyle çıkartıcam."

-Clint Barton

"Hey baş belası! Buraya geldiğinde güzel bir abi kardeş konuşması yapıcaz. Yoksa koluma magnet yapıştırmayı rüyanda görürsün. Bu arada o bir hafta cezanı unutmadım da sanma."

-Bucky Barnes

"Sana sinirlenmek için can arıyorum örümcek."

-Sam

"Buraya geldiğinde yüz şınav çekmediğini görürsem o kalkanı dokunmatı unut Queens ve anılarımı. Seni bekliyorum."

-Steve Rogers

"Kendimi suçlu hissetdirdin Pete. Ablanı bir daha böyle bırakırsan seni bulurum duydun mu? Seni bulurum ve kulağından çekerim."

-Natasha

"Clint'le dadaşmanı özledim komşu. Sana güvendiğimi bilmeni istiyorum... Buraya geldiğinde sana bir sır vericem. Şu anda yanımdaki aptal Clin okuduğu için yazamıyorum. Gelmezsen zihnini benle paylaşmak zorunda kalırısın."

-Wanda

"Bana bir deney sözün var örümcek, fazla özletme. Yeşil dev seni görmek istiyor. Bir zaman sonra onu tutamayabilirim. Kendini fazla özletme."

-Yeşil dev

"Hey KÜÇÜK İNSAN! Evet evet az biraz yazıyorum. Her neyse. Buraya geri geldiğinde seni Asgarda götürmek için bekilyor olucam. Arkada birileri kıskanıyorrr."

-En güçlü İntikamcı

"Evlat. Şey... seni burada bekliyor olucam. Kostümünde bekliyor. Kesinlikle silah zoruyla yazmıyorum. Her neyse. Aeni gerçekten özlicem Pete. Umarım geri dönersin. Sanırım... bazı itiraflarda bulunabilirim. Tanrı aşkına arkadakiler deliriyor. Şu anda rezil olduğumun farkındasındır evlat. Buraya gelmezsen zırhla gelir seni alırım. Haberin olsun diye dedim. O sarılmayı tekrarlayalım. En yakın zamanda sorunlarını çöz."

-Tony Stark )

Peter'ın gözünden yaşlar akmaya devam ediyordu. Bağırmamak için kendini tutuyordu. Kendinden iyice tiksinmeye başladı. Ama böyle bir ailesi olduğu için çok mutluydu. Kağıtda bütin İntikamcılar'ın çizdiği birkaç çizim vardı. Kalbi yerinden çıkıcaktı. Çenesini kilitledi. Açarsa etraf onun sesiyle yalkılanacaktı dizlerinin üzerine çöktü. Ağlamaya devam ediyordu.

   Şu anda tanrı canını alsa. Orda öylece soğuk bedenle o kağıda sarılarak dursa. En çok istediği şeydi. ÖLMEK İSTİYORDU... Bu acıya katlanamazdı. Onlara bunu yapamazdı. Onlar büyük bir umutla çocuğun gelmesini bekliyordu. Peter onların güvenini boşa çıkarıcaktı. Evet yapıcaktı ve kendinden nefret edicekti.

   Kapı açıldı ve Gwen hızlıca Peter'ın yanına çömeldi.

G: Hey! İyi misin? Peter bana bak.

Gwen'in kendisini böyle görmesini istemiyrodu. Göz yaşlarını sildi.

P: Evet evet iyiyim. Tamam. Birşeyim yok.

1 Beden 2 Farklı Hayat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin