Peter ve Bucky birazcık daha konuştuktan sonra ortak salona geçti.
S: Sonunda. Gelmeyi başarabilmişsiniz.
P: Hıım.
B: Biraz sohbet ettik.
S: Tamam.
T: Peter. Bucky herşeyi biliyor mu?
P: Hayır. Ne alaka?
Tony sert bakışlarını Natasha'ya yönlendirdi. Kadın, Peter'ın yalan söyleyeceğini bildiği için sesini çıkarmadı.
Herkes kahvaltı masasına geçti ve yemek yemeye başladılar. Geçen akşamki olayı tekrarlamamak için seslerini çıkarmıyordular. Tabi bu herkes için en iyisiydi. Tabi bir kaç kişi için yan etkiydi.
Harrison ve Pietro konuşmadıkları için birbirlerinin bacaklarına çürütene kadar vurarak anlaşıyorlardı. Gwen ise yerinde kıpır kıpırdı. Ya ayağa kalkıp tekrar oturuyor ya da ayaklarını sallıyordu.
Peter kızı rahat durması için elini tuttu. Gwen on saniyelik de olsa kafasını Peter'ın omzuna gömdü.
Wanda acı kırmızının tonlarını denerken yemeğini yiyordu.
Tony ise birbirlerinin bacaklarını çürüten ikiliyi izliyordu.
Bucky ve Sam ne kadar dayanmaya çalışsalar da birbirilerine on saniye sonra küfürler etmeye başlamışlardı. Tabi bu Steve'in öldürücü bakışlarına maruz kalmasıyla sona ermişti.
Steve hâlâ ikiliye bakıyor her an bişi olcak diye hazırda bekliyordu.
Natasha, Jane, Lorna, Clint ise kimseyi takmadan yemek yiyordu.
...
Sorunsuz kahvaltıdan sonra herkes ortak salonda farklı şeylerle uğraşıyordu.
Tony kahve yaşıyorken şirket işlerini yapıyor, Steve oyun oynayan Clint, Harisson, Pietro'yu izliyordu.
Natasha Wanda ile konuşuyordu ki Wanda'nın gözleri hep Gwen'in üstünde olduğunu fark edince kıza taktikler vermeye başlamıştı.
Bucky kitap okuyor. Sam ise onu rahatsız etmeye çalışıyordu. Ama Steve onun yakasını tutmuş koltuktan kalkmasını sağlıyordu.
Peter ise Gwen ile konuşuyordu.
Jane ve Lorna ise şarkı yazıyordu.
Herkes bir kafadayken içeriye çat diye Fury girdi.
F: Duyduğuma göre Bay Stacy gelmiş.
T: Pardon?
F: Duydun Stark. Peter'ın soyadı artık Stacymiş.
P: Yani? Dünyanın sonu değil herhalde.
F: Konumuz bu değil Stacy. Şimdi. Bana herşeyi anlat.
P: Neyi anlatayım?
Peter ayağa kalktı ve Fury'nin karşısına geçti.
F: Bana... Gerçeği söyle Peter. Mutantlar nerde?
T: Pardon. Mutant?
F: Süper güçleri olan çocuklar veya yetişkinler.
P: Nerden çıktı bu?
F: HYDRA yani baban. Bize mutantların var olduğunu kanıtladı. Aramızda geziniyorlar.
P: Bunun benimle ne alakası var?
F: Ah hatırlatırım. Richard senin baba-
P: O. Herif. Benim babam değil Fury. O kalın kafana sok. Hem o biliyor diye benim de mi bilmem gerek? O düşman ama ben kahramanım.
F: Kahraman? Kahraman olsaydın bize gerçeği söylerdin-
T: Kahraman olsaydın Peter... İnsanların senin hakkındaki düşünceleri umursamadan dünyayı kurtarırdın.
Peter üstüne gelen ikiliye baktı.
'Fury'i pataklamak istiyorsun. Daha güzel birşeyler yapabiliriz onun için Peter.'
'Eğer kahraman olmasaydım bu içimdeki canavarı çoktan dışarıya çıkarmıştım.'
Histerik bir gülüş attı ortaya Peter.
P: Haklısın... Ben kahraman değilim Fury. Ve biliyor musun? Eğer kahraman olmak için senin köpeğin olmam gerekiyorsa kendimi öldürürüm daha iyi.
T: PETER DÜZGÜN KONUŞ!
P: TANRI AŞKINA YALAN MI? ONUN DEDİĞİNİ YAPIYORSUNUZ!... Bana şunu söyle Fury... O mutantları bulduğunda ne yapacaksın?
F: Bu seni ilgilendirme-
P: ÇOK BASİT BİR SORU SORDUM FURY! O MUTANTLARI BULDUĞUNDA NE YAPICAKSIN?
F: BENİMDE CEVABIM SENİ İLGİLENDİRMEZ!
P: Onları öldürüceksin... Değil mi? Söylüyemiyorsun çünkü arkadaşlarımın mutant olduğundan şüpheleniyorsun. O mutantları bulucaksın. Ya öldürüceksin, ya güçlerini almaya çalışıcaksın ya da onu silaha çeviriceksin.
T: Saçmalamayı kes. Öyle birşey-
P: Üzgünüm Tony. Sahibin düşündüğünden de cani. Beni nasıl buldun sanıyorsun Stark?
T: Kendi teknolojim ile-
P: Ah hayır hayır... Staaaark. Nick Fury. Beni bulmanı istedi çünkü kanımdaki zehri kontrol etmek istiyordu. Cidden bu kadar salak olamazsın Stark.
T: Bu-
P: Stark kanımdaki zehrin hiçbir tehlikesi yokken senden niye kan istediler? Senden niye benim kanımı istediler Stark? Sen kanımı kontrol etmek istediğinde niye izin vermediler? Veya niye Bruce'u istemediler? Oysaki en iyileri sizsiniz... Peki başka bir soru sorayım. Kanımdan çıkan sonuçları sana gösterdiler mi?
T: Hayır.
P: DAHA NE!!?
S: YETER! Stacy ve siz. Misafir salonuna geçin.
P: Son sözüm... Onların yerini bilmiyorum. Mükemmel saklanmışlar Fury... Ha eğer öğrenirsem... Hiç merak etme. Sana söylemem.
Çocuklar salondan ayrıldıktan sonra bütün takımın gözleri Fury'e döndü.
T: Açıklama bekliyorum.
F: Öyle birşey yapmiyacağımdan emin olabilirsin Stark.
Fury hızlı adımlarla çıktıktan sonra Tony isyanlara başladı.
T: Artık kime güveneceğimi bile bilmiyorum.
DEVAM EDİCEK...
BU bölüm içime sinmedi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 Beden 2 Farklı Hayat
ContoBitti Peter Parker geçmişindeki sorunları unutarak hayatına yeni ve temiz bir sayfa açarak başladı. Ama geçmişindeki sorunlar o sayfaları kirletmek için geri döndü... "Bu beden iki farklı hayata dayanamıyor. İkisinden birinin sonlanması lazım." Bitti