Ének óra

1.7K 36 4
                                    

****** Liz szemszöge ******

Ma már szerda van ma lesz a vacsora. Nagyon nem várom. Tegnap vettük meg a ruhákat. Kb. 50 ruhát felpróbáltunk mire kiválasztottuk a tökéleteset. Adamnak is meg vettük az öltöny, nyakkendőt. Nagyon szexi volt öltönyben, de nem szereti őket hordani. Sajnos. Kírának egy feketét, nekem meg egy fehér ruhát vettünk.
Arra keltem, hogy valaki kurva hangosan a Vuk  főcím dalát énekeli. Kinyomtatom a szemem és mit láttok, hogy Noah táncol és a telefonjáról szól a zene és közben énekli.
- Kapcsold már ki!! Bazd meg magad kersztbe Noah!! - üvöltöttem Noahra
- Neked is szép jó reggelt Liz! - dobott felém egy puszit
- Bárcsak ütne el egy kamion. Amúgy reggelt, de jó már nem lesz. - nyújtóztattam az ágyamba
- Akkor én megyek is, majd ha kész vagy gyere le, mert suli van. - és már bent sem volt a szobámba.
Szerintem ilyen gyorsan még soha nem készültem el. Mivel már október van, így lehűlt az idő. Ezért egy fekete bőr gatyát, felülre egy piros hosszúujjút vettem. A piros hosszúujjút meg egy bőrdzsekit, ami belül szőrös. Sminket nem tettem fel, mert minek és már kész is voltam. Megfogtam a táskám és a telim és rohantam le. A többiek az asztalnál ültek és beszélgettek.
- Reggelt mindenkinek!! - köszöntem mindenkinek.
- Reggelt. - köszöntek vissza. Leültem Adam mellé és megcsókoltam.
- Gyönyörű vagy. - mondta és adott még egy puszit a számra és folytatta az evést. Én is elkezdtem enni. Tojásrántotta a kedvencem. Mikor végeztünk összepakoltuk a tányérokat és betettük a mosogatógépbe. - Jó reggelt gyerekek. - köszöntek anyudék. Azt mondták, hogy csak délután lesznek itthon. Visszaköszöntünk.
- Jó reggelt anyu, apu. - adtam nekik egy-egy puszit az arcukra.
- Neked is kicsim. Jó sokkban vagytok. - nézet végig anyu a társaságon, de Noahán megakadt a szeme.
- Csak a megszokót csapat, viszont mi mennénk anyu, mert elkésünk a suliból. Sziasztok. Szeretlek titeket. - vettem el a kocsi kulcsomat és már mentünk is. A csajok egész idő alatt végig beszélték az utat, hogy mennyire jó már, hogy lesz halloween buli. Leparkoltam a suli beparkolójába és kiszálltunk a csajokkal. Már indultunk volna be, de egy nagyon ismerős autót vettünk észre. A sofőr intett, hogy menjünk, de közben rákacsintott Liára. Lia amikor rájött, hogy ki a sofőr mosolyogva intett vissza és mentünk át. Ma az első óra rajz volt. Imádok rajzolni.
- Jó reggelt!! - jött be Vladár tanár úr - Úgy lát tom mindenki itt van, akkor el is kezdeném. A mai órán... - nem fejezte be, mert Kíra elnevette magát. Kérdően nézet rá mindenki. A tanár meg is kérdezte tőle.
- Valami vicceset mondtam??? - nézet mérgesen Kírára
- Bocsánat. - húzta be fülét farkát Kíra.
- Szóval a mai órán portrékat fogunk rajzolni. Bárkit rajzolhatók, de egy a lényeg titeket jellemezen a rajz. Ezt fogjuk csinálni mindkét órán, aki hamarabb végez az majd csendben elfoglalja magát. - ült le a tanári asztalhoz Vladár tanár úr. Csendben elővettem a fülesemet és a telefonomat és zenét kapcsoltam. Adam rajzát fejeztem be, de sehogy se tetszet. Aztán leeset mi hiányzik. A szemében van egy apró barna pötty, de az nem látszik neki, csak nagyon közelről. A tetoválását is befejeztem, hogy teljes legyen az összkép. A tetkóval elcsesztem kb. Az egész órát. Sehogy sem akart kijönni a korona és a family felirat a nyakán, de valahogy sikerült. Mire készen lettem az egésszel kicsengetek. Vladár tanár úr hirtelen felállt és körbe ment a terembe, akié készen volt összeszedte. Amikor az enyémhez ért, rácsodálkozót. Most annyira rossz vagy annyira jó?? Gondoltam magamba.
- Ez nagyon jó lett Liz. Még mindig van tehetséges a rajhoz. Nem akarsz járni szakkörre?? - nézte még mindig a rajzom
- Köszönöm, de már így is alig van időm a tánc és a foci mellett. - ráztam a fejemet.
- Oké, nem szeretném ha ez erőltetés lenne, de ha szeretnél egyszer egyszer benézhetsz. - ajánlotta fel a tanár úr.
- Köszönöm, majd ha lesz időm benézek. - mosolyogtam kedvesen - Viszont a rajzom kész. Nem lehet az, hogy beülök a másik osztályhoz énekre?? - kérdeztem félénken a tanártól.
- De, persze. - mondta és oda képet Kírához. - Ez nagyon jó lett Kíra. - nézte Kíra rajzát. - Liz visszakaphatom egy kicsit a rajzod?? - kérdezte a tanár úr
- Persze. -adtam oda, de nem értettem, hogy minek kell, de amikor megláttam Kíra rajzát elnevettem magam. Annyi ember közül, mind ketten ugyanazt rajzoltuk. Míg a tanár úr a két rajzot elemezte, meg gyönyörködőt bennük én addig rákérdeztem Kíránál, hogy:
- Miért a bátyádat rajzoltad?? Annyi ember van a földön, pont őt. Nem értem. - néztem értetlenül a barátnőmre.
- Igazából már rég elkezdtem ezt a rajzot, csak soha nem tudtam úgy megcsinálni, hogy benne legyen az egyéniségem. De most sikerült. Azért az tényleg fura, hogy a 7,5 millárd plusz mínusz emberből pont mind ketten Adamot rajzoljuk. - nevette el magát Kíra
- Mi van velem?? - Jelent meg az emlegetett szamár és belehúzót az ölébe.
- Az, hogy mind ketten téged rajzoltunk portrénak. - magyarázta Kíra a bátyjának. - Én már, csak ilyen tökéletes vagyok. De hol vannak a rajzok?? - nézet ránk értetlenül.
- A tanárnál... - Még be sem fejeztem a mondatot már is a tanári asztalnál volt. Mi is felváltunk Kirával és oda mentünk a tanár úrhoz.

***** Adam szemszöge *****

- Ezek kurva jók lettek. - döbbentem meg
- Fiatalember beszéljen szebben vagy kimosom a száját mint múltkor. - fenyített a tanár úr. Kíra elnevette magát, mert pontosan tudta a történetet.
- Egy valamit nem értek. Miért rajzolták ugyan azt az embert??? - nézet a két lányra Vladár. Erre én is kíváncsi vagyok.
- Igazából én évekkel ezelőtt elkezdtem ezt a rajzot, de nem volt meg benne az egyéniségem, az a plusz amitől sajátomnak érzem ezt a rajzot, de úgy légyszi sikerült. - mosolygott a húgom. Nagyon tehetséges rajzban, de volt egy időszak amikor nem ment neki, amikor tényleg hiányzót belőle az a plusz, amitől sajátjának érzi. Nagyon büszke voltam rá, hogy újra visszatért a régi énje.
- Nekem egészen más az okom. Igazából egyik nap kezdtem el és gondoltam, most betudom fejezni. - vont vállat Liz. Ez az a rajz volt, amit bioszon készített.
- Értem, de menjetek órára. Adam mond meg a Alexnek, hogy a két lányt én küldöm, mert már végeztek. - kérte tőlem Vladár.
- Persze megmondom. Lányok. - engedtem kikelőre a lányokat. Linznek a kezét megfogtam Kíra meg mellettünk jött. Mostmár annyira nem bámulnak meg, mint eleinte, de azért van pár lenéző és irigykedő tekintet.
- eközben becsöngettek, de nem estünk pánikba, mert mondta Alex, hogy nem kell rohanni, pár percet lehet késni.
Kinyitottam az ajtót és előre engedtem a lányokat. Én mögöttük becsuktam az ajtót.
- Hoztam két vendéget ha nem baj. - kacsintottam rá, mert pontosan tudtam, hogy örülni, fog Liznek.
- Nem dehogy baj, de ha már itt vagytok nem játszotok valamit?? - kérdezte Alex a csajoktól.
- Igen. - vájták rá tökéletesen egyszerre. Liz leült a zongorához. A húgom meg mellé állt. Liz elkezdte játszani Billie Eilish ocean eyes című számát. Kíra csatlakozót hozzá és énekelni kezdte. Felváltva énekelték. A szőr a kezemen felállt. Tudtam, hogy mind ketten jól énekelnek, de együtt nagyon jól szóltak. Mikor befejezték megtapsoltam őket. Kíra felállt és meghajolt. Ezen mindenki nevetett.
- Lányok ez nagyon jó volt. LIz te egyre jobb vagy. Most akkor ki lesz a következő? - nézet végig az osztályon.
- Én és a fiúk. - néztem rá a fiúkra.
- Hát akkor tietek a terep. - mutatott Alex a gitárokhoz és a dobokhoz. Leültünk és elvesztünk játszani. Mike dobolt, Noah és Krisz gitározót,  Én meg énekeltem. Imádok a fiúkkal együtt játszani, mert ilyenkor teljesen kikapcsolok. Egy saját számot játszottunk el. A szerelemről szól, de rock stílusba. Egész végig Liz szemébe néztem.

****** Liz szemszöge ******

Adam nagyon jól énekelt, de együtt kurva jók voltak. Vége felé kezdtem el pirulni. Szerintem ezt más is észre vette. Mikor a fiúk befejezték Adam lejött és megcsókolt szóhoz semm jutottam. A többiek tapsoltak, a fiúk meg fütyültek. Hülyék.
- Fiúk ez nagyon jól szolt, de ki írta a szöveget??? - kérdezte Alex a többiektől.
- Igazából én írtam, de az alapot együtt csináltuk meg. -ölelte át a derekamat Adam.
- Értem. Majd beszélhetnék veletek??? - nézet a fiúkra. Alex Dj-s is, de ezt nem akarta a többiek előtt mondani, gondolom én. A fiúk megijedve néztek Alexre.
- No para. - nevette el magát Alex és én. Mert ezek a fejek mindent megértek.
- Te tudod miről van szó?? - nézet rám a barátom.
- Ige...igen. - nevettem még mindig. Ezen meg kíra kezdet elnevetni. A többiek, csak furcsállva néztek ránk. Hirtelen megszólalt a csengő és mindenki, ment a következő órára. Kivéve minket, idő közben abba hagytuk a nevetést, de elég nehezen.
- Igazból arról van szó, hogy Dj vagyok és szeretném, ha ezt a zenét először felvennénk, aztán meg le remixeznénk. Benne vagytok?? - nézet végig a fiúkon. Meg sem tudtak szólalni. Viszont ismerem Adamot és a többiek, annyira, hogy igent mondjanak, ezért hevertük megtettem én.
- Igen. - mondtam Alexnak. - Csak nem tudnak megszólalni. - tettem hozzá
- Oké. Akkor, majd szólok ha lesz idom rá. Na menjetek órára. Viszont Mike beszélhetnénk. - hívta vissza Mikeot. Mike megszeppenve ment vissza Alexhoz. Sajnos már nem hallottunk semmit, mert már kiértünk. Biztos "megfenyegeti" ha megbántja Liát akkor neki annyi.
A nap további részében nem történt semmi érdekes. Gyorsan elszaladt és már mehetünk is haza. A csajokat haza vittem, én meg haza mentem, sajnos. Semmi kedvem a vacsorához, meg a sablonos kérdésekhez.


_________________________
🎆🎇🎉🎊 Boldog új évet mindenkinek!! 🎊🎉🎇🎆

𝑢́𝑗 𝑘𝑒𝑧𝑑𝑒𝑡 𝑎 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎́𝑏𝑎𝑛Donde viven las historias. Descúbrelo ahora