******* Liz szemszöge *******
Mindenkit haza vittem és elkezdtem készülődni.
Egy bordó ruhát vettem fel egy fekete magassarkúval. A hajamat begöndörítettem és hagytam a vállamra omolni. Sminknek egy enyhén füstös szem és egy púder színű matt rúzs.
Mire készen lettem indultunk is.
Elindultunk egész úton zenét hallgattam és néztem ki az ablakon. Amikor befordultunk az egyik utcába nagyon meglepődtem, mert ez Adamék utcája volt. Sejtettem, hogy Adamékhoz megyünk. Amikor megérkeztünk kiszálltunk a kocsiból és becsengettünk a házba. Másodpercek múlva ajtót nyitottak. Egy fekete hajú nő állt
- Gyertek beljebb!!- mondta a nő.
- Adam megjöttek a vendégek. - kiabálta a fiának. Ekkor már biztos voltam, hogy Adamékhez jöttünk. Adam lejött. Egy fekete hosszú ujjú inget viselt, egy fekete farmerrel. Mint mindig most is nagyon jól nézett ki.
- Jó estét! - köszönt Adam szüleimnek. Felém fordult és megölelt.
- Szia Liz! - köszönt és én is köszöntem.
Anyuék furcsán néztek ránk.
- Honnan ismeritek egymást? - kérdezte anyu.
- Egy évfolyamba járunk. - mondta Adam.
Bementünk és leültünk vacsorázni. Apu nem ivott bort, de gondoltam, hogy szeretne, ezért szóltam neki
- Apu nyugodtan igyál, majd én vezetek.- mondtam apunak
- Liz te vezetsz? - kérdezte Grace (Adam anya).
- Anyu ő hozott haza, a piros mustang az övé. - mondta Adam
- Valamiről lemaradtunk? - kérdezték a szüleim.
Elmeséltem nekik, hogy cs.k. leszek a meccsen. Aztán olyanról kezdtek el beszélgetni, amit nem értettünk. Egyszer csak megszólal Grace.
- Nyugodtan mennyetek fel
- Gyere! - fogta meg Adam a kezem. Mikor kinyitotta az ajtót megláttam a szobáját. A falak szürkék voltak. Az ágy felett volt három felirat. A szobába volt egy szekrény, egy íróasztal és még egy ajtó. Gondolom az a fürdőbe vezetett.
- Ülj le - mondta Adam. Leültem és levettem a cipőmet. Ő is követte a példámat.
- Kérdezhetek valamit? De ha nem szeretnél ne válaszolj rá. - mondtam neki.
- Kérdez. - mondta
- Hol van apukád? - tettem fel a kérdést
- Apu megcsalta anyát, mikor 13 éves voltam. Így apukád áthelyezte anyát máshová.
- Sajnálom. - mondtam és bele ültem az ölébe és megöleltem. Ő ezt egy perverz mosollyal díjazta, de visszaölelt. percekig ölelkeztünk így, mikor hirtelen csöngetek.
Kimentünk a szobából. Az ajtóban nem várt személy állt. Adam apja.
- Már megint fel szedtél valami ribancot. - mondta Adam apja.
Éreztem, hogy Adam megfeszül.
- ÉN NEM VAGYOK OLYAN, MINT TE. - kiabálta idegesen, de hozzá tette - AMÚGY A FŐNÖKÖD LÁNYÁRRÓL BESZÉLSZ.
Itt Adam apja fal fehért lett. Ekkor apu hozzá tette:
- Holnap gyere be az irodába aláírni a felmondási szerződést. - mondta apám idegesen
Mikor elment én berohantam a szobába és sírva fakadtam. Adam utánam jött és megcsókolt. Nagyon meglepődtem, de visszacsókoltam. A levegő hiány, miatt váltunk el. Ekkor szólt Grace.
- GYERTEK LE!
Elindultunk lefelé. Mikor leértünk anyuék már fel voltak öltözve. Én is elkezdtem öltözni. Mikor készen lettem indultunk is. Elköszöntem Gracetől és Adamtól. Adam mikor megöleltem a fülembe súgta hogy: "el ne feledjem csókunkat". Itt olyan vörös lettem, mint a paradicsom és kirázott a hideg. Így indultunk haza. Mikor haza értünk felmentem lefürödni és lemostam a sminkem. Befeküdtem az ágyba mikor jött egy üzenet messengeren. Adam volt.
Adam: Nagyon csinos voltál az este. Jó éjt.
Liz: Köszönöm. Neked is.
Nagyon gyorsan elaludtam.
أنت تقرأ
𝑢́𝑗 𝑘𝑒𝑧𝑑𝑒𝑡 𝑎 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎́𝑏𝑎𝑛
عاطفيةEgy lány aki nem túl népszerű az iskolában, de az élete teljesen felfordul. Újabb és újabb titkok kerülnek a felszínre. Ha kíváncsi vagy, hogy mi történik a lánnyal olvass bele. * Trágár szavak és tizennyolcadik jelenetet tartalmazhat. Mindenki sajá...