******* Liz szemszöge *******Másnap azt sem tudtam, hogy hol vagyok, aztán rájöttem, hogy Adamnál.A fejem kurvára fájt, majd szét robbant.A nappaliban voltam a kanapén feküdtem és nem volt rajtam semmi csak egy takaró. Én lefeküdtem Adammal??? Ne, ne és ne. Az lehetetlen. A konyhából csörömpölés hallatszott. Adam csinált valamit, amikor meglátott rám mosolyogót és meg fogott egy pohár vizet és gyógyszert.
Én betakartam magam, hogy ne látszódjon ki semmim.
- Jó reggelt baby. Fáj valamid?? - puszilta meg a homlokom, miután letette a kezéből a dolgokat.
- Jó reggelt. A fejjem nagyon. Mi történt, miután haza értünk?? - kérdeztem Adam szmébe nézve.
- Nem emlékszel semmire?? - ült le az asztalra.
- Nem, semmire. - ráztam a fejemet
- Hááát... - kezdte el a barátom, de a szavába vágtam.
- Lefeküdtünk?? - bukott ki hirtelen belőlem a kérdés
- Mi?? Nem, viszont mikor hazaértünk akkor... - mesélte Adam, de nem hallottam, mert minden emlékem visszajött.
******** tegnapi buli *******
Az ajtót magunk után Adam becsapta. Levettem a kabátomat és a földre dobta, de még mindig nem váltunk el egymástól. Adam hirtelen elvált tőlem és bement a konyhába. Utána mentem, vagy is inkább próbáltam. Adam a csaptál állt és ivott. Mikor meglátott ide jött hozzám és felemelt, én meg összekulcsoltam a lábam a derekán. Nem mondott semmit, csak feltett a pultra. A sok alkohol megtette a hatását, minden gátlásomat eltörölte.
Megcsókoltam Adamot, meglepődött, de visszacsókolt. A kezemet a hajába vezetettem és meghúztam. Adam a csókunkba morgott, de hirtelen elvált.
- Baby nem szabad. - suttogta számra nagy nehezen.
- Miért?? - kérdeztem
- Mert ennél te többet jelentesz. - puszilta meg a homlokom.
- Oké. - szálltam le a pultról.
- Gyere. - kapott fel menyasszonyi pózba. kivitt a konyhából és bevitt a nappaliba és letett a kanapéra.
- ÉNEKELJÜNK. - Kiabáltam és felpattantam és a telefonomért mentem. Mikor megtaláltam bekapcsoltam a szexi szenorita c. dalt.
- Hey, Sexy Senorita, te gyönyörű lány megbabonáztál. Hey, sexy senorita, kicsi huanita járjad a szambát, döntsd el kit választasz lány! Mondd, ohgy ez a buli 3x (rázzad baby) Mondd, hogy ez a tuti... - énekeltem és közben táncoltam.
- Baby gyere aludni. - fogta meg a kezem Adam
- Nem. Én most "koncertet" adok. - húztam ki a kezemet a kezéből.
- Jó, akkor ha végeztél a "koncerttel", akkor fürödj le. - mondta Adam és leült a kanapéra.
Mikor végeztem a "koncerttel" beleültem Adam ölébe.
- Baby állj fel és menjünk fürödni. - szólt Adam
- Ajjjj, de olyan kényelmes itt. - mozgattam a csípőmet.
- Baby..... - mormogta Adam, de megcsókoltam.
- Na jó. - vált el tőlem Adam és felkapott a vállára.
- Bazd meg Adam. - csapkodtam a hátát.
- Babám ne hisztiz, mert megvártam míg lemegy a "koncerted", szóval ne hisztiz. - csapott a seggemre. - Na baby vetközz. - tett le Adam.
YOU ARE READING
𝑢́𝑗 𝑘𝑒𝑧𝑑𝑒𝑡 𝑎 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎́𝑏𝑎𝑛
RomanceEgy lány aki nem túl népszerű az iskolában, de az élete teljesen felfordul. Újabb és újabb titkok kerülnek a felszínre. Ha kíváncsi vagy, hogy mi történik a lánnyal olvass bele. * Trágár szavak és tizennyolcadik jelenetet tartalmazhat. Mindenki sajá...