Szülinap 🔞

4.3K 46 1
                                    


···Figyelem!!!
Ebben a részben 18+-ős jelenetek vannak, csak saját felelősségedre olvasd.···

*** Adam szemszöge ***

- Scott... - be sem fejezte a mondatot Noah felpattant és megindult Scott felé.

- Csináljatok valamit megfogja verni. - néztett ránk rémülten Liz.

Noah után futottunk és lefogtuk.
-Noah ez nem megoldás. - próbáltam lebeszélni
- Megverem. - dühöngőt meg mindig.
-De nem most. - kérleltem meg mindig.
- Jó, megígérem. - mondta és elengedtük. Ami kár volt, mert egy akkorát bevert Scottnak, hogy a földre esett.
-Ezt muszáj volt?? - mutatott Liz Scottra
- Nem alkarok tolakodó lenni, de az egész udvar minket figyel. - szólt közbe a húgom.
- Menjünk órára. - sóhajtott nagyot Liz. Megpuszilt búcsúzás képen és elkezdte befele húzni a bátyát.

Mi is bementünk az óránkra.
Az órán helyezésit és volt, így mindenki azt csinált amit akart. Mikor kicsenget indultunk le a büfébe.
Liz ép Liával jött ki a teremből. Valamibe nagyon belemerültek, mert nekünk jöttek.
- Bocsi. - kért bocsánatot a két lány. Liz beharapta be az alsó ajkát.
- Mi megyünk a terembe. - mentek be a terembe a fiúk és Lia
- Nekem kéne harapni. - suttogtam a fülébe.
Hirtelen rám kapta a fejét és közelebb hajolt, de nem csókolt meg. Beharapta az ajkát és elhajolt tőlem. Elment volna, de visszahúztam és megcsókoltam. Olyan hévvel, hogy már alig bírtam vissza fogni magam.
- Ezt máskor ne csináld, mert még mindig bevagyok rád indulva. - húztam még közelebb, hogy érezze a keményedő ágyékomat.
- Majd meglátjuk, hogy mi lesz később. - kacsintót huncutul és elindult a büfébe.

*** Liz szemszöge ***

A büfébe kurva nagy sor állt, de éhes voltam ezért beálltam. Egyszer csak egy kezet éreztem a derekamon.
- Mit kérsz szülinaposom?? igazából ma bármit kívánhatsz, amit csak szeretnél. - harapta meg enyhén a fülcimpámat. Mikor megfordultam egy vigyorgó Adammal találtam magam szembe.
- Szavadon foglak. - csókoltam meg

- Liz, Adam. - szólt nekünk valaki és rögtön szétváltunk. Egy nálunk idősebb fiú jött hozzánk.
- Szóval lesz egy bulim vasárnap örülnék, ha eljönnétek. - adott egy lapot a kezünkbe, amin rajta volt a helyszín és a dátum.
- Csá Levi, szívesen elmegyünk. - adta vissza a lapot Adam. Ekkor esett le, hogy a srác benne van a foci csapatba.
- Ennek örülök. Én megyek is mielőtt Balázs bá megszívat. Ja és boldog szülinapot Liz. - fordult még vissza. Értetlenül néztem Adamra, mert oké értem én, hogy ismeri a fiút meg minden, de engem is megkérdezhetett volna, hogy szeretnék menni vagy nem.
- Na baby ne nézz, így rám. Lehet, hogy jó lesz, ha meg nem akkor haza megyünk. - ölelt magához - Mit kérsz?? - nézet a szemembe
- Egy energiaitalt és egy szendvicset. - pusziltam szájon - Ja és egy mogyorót. -
- Hát meglátjuk, hogy van-e energiaital és szendvics. Mogyorót meg én is tudok adni. - húzott magához közelebb
- Annyira hülye vagy. - csaptam nevetve mellkason
- Liz. - jött hozzánk Krisz
- Jól vagy?? - kérdeztem aggódva
- Persze... - fújt egy nagyot. - ...csak minden hol kerestelek titeket és kimerültem. Nem lesz angol, mert a tanár beteg lett vagy mi. Ezért elmaradad az ucsó két óránk, így mehetünk kajálni az ebédlőbe. - hadarta el gyorsan a lényeget
- Oké, akkor menjünk ebédelni. - fogtam meg Adam kezét.

Mikor az ebédlőbe értünk, mindenki felkapta ránk a fejét. Már kezd idegesíteni, hogy mindig mindenki nézz minket. Elvettük az ebédünket és leültünk a többiekhez.
- Mit csinálunk délután??? - néztem a többiekre mosolyogva
- Én nem érek rá, mert anyunak kell segíteni. - mondta Kíra
- nekem se jó, mert a bátyámmal találkozok. - nézet rám szomorúan Lia
- Én meg Noahval megyek moziba. - mondta Em bánatosan
- Én ráérek. - mosolygot rám Adam. Imádom a hülye fejét, meg nagyon örülök, hogy ő ráér, de a többiekkel is szerettem volna tölteni az időt.
- Akkor jó szórakozást nektek. - néztem mindenkire szomorú mosollyal
- Menj... - nem tudtam befejezni, mert az ebédlő ajtaja kicsapódott és belépett Jessica hisztériázva
- Te. - jött egyenesen felénk. Minden szem pár ránk szegeződött és azt figyelték, hogy mi fog történi. Mérgesen jött felénk a 12 centis magassarkújában, hogy tud benne járni az kérdés.
- Te szemét, hülye ribanc. - nézet a szemembe. A többiek közbe akartak szólni, de megráztam a fejemet, hogy nem kell.
- 1. Azt sem tudom mit csináltam. 2. Talán nézzél tükörbe és aztán alkoss rólam vagy a többiekről véleményt. - mondtam higgadtan. Az ebédlőben még a levegő is megfagyott. Jessica megakarta húzni a hajamat, de megakadályoztam. Inkább felálltam és visszavittem volna a kajámat. De miért is lenne az, hogy nyugodtan kivehettem volna a kajámat.
- Lehet, hogy most tökéletes az életed, de egy nap alatt tönkre teszem. - mondta fenyegetően Jessica a szemembe.
- Ha nem lennének a barátaim, akkor talán, nagyon talán elhinném, de így hagyuk már. - hagyta el a számat egy ördögi kacaj.
- Majd meglátjuk. - mosolygot ő is ördögein. Véletlenül a tálcám meg billent és a ruháján kötött ki.
- Úristen, bocsánat véletlen volt. - tettem a szám elé a kezemet. - De legalább nincs kint mindened. - mosolyodtam el ördögein.
Aki az ebédlőben volt, mindenki nevetett. Jessica hisztizve hagyta el az ebédlőt.
- Menjünk. - nevetett Kíra. A többiek is kivitték a tálcát. elköszöntünk egymástól és mindenki ment a saját dolgára.

𝑢́𝑗 𝑘𝑒𝑧𝑑𝑒𝑡 𝑎 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎́𝑏𝑎𝑛Where stories live. Discover now