- Ja, bocsi Adam. - mondta nekem
- Bemutatom neked az...
UNOKA TESVÉREMET. - mondta ki végre Liz. Nagyon megkönnyebbültem.
- Szia Krisztopher vagyok, de mindenki csak Krisztinek hív. - mutatkozott be.
- Adam. - mondtam neki.
- Mi akkor mennénk. - mondta Liz kicsit elpirulva
- Akkor sziasztok. Örülök, hogy megismertelek Adam.
- Én is. - köszöntem el tőle.
- Szia. - mondta Liz és megölelte a fiút. Ezután elkezdet húzni.
- Na, de baba hova sietsz??? - kérdeztem mosolyogva
- Ne mosolyog nagyon ciki volt, hogy épp csókolózok veled és ezt észre veszi az unokatestvérem. - mondta enyhén elpirulva. Imádom, hogy ilyen könnyen pirul.
- Etel nincs semmi gond. Na néz rám baba légyszi. - kérleltem, de még mindig a cipőét nézte.
- Jó igaz lehetett volna gázab is. - mondta
- Hát igen, lehetett volna. - nevetem el magam.
- Menjünk az óriáskerékre. - nézet rám bociszemekkel
- Oké, de csak a
Beültünk és elindult. Mikor a tetejére értünk hirtelen megállt.
- Adam mi történt, megéllt? - kérdezte rémülten.
- Szerintem igen. - mondtam neki. - Baj van? - kérdeztem tőle
- Csak ha nagyon sokáig vagyok magasba hányingerem lesz. - mondta már bepakolva
- Baba, néz rám beszélésünk, de ne nézz le. - mondtam neki. Felemelte a gyönyörű mogyoróbarna szemeit.
- Oké, játsszuk azt én kérdezek te válaszolsz, te kérdezel én válaszolok. – mondta a játék szabályait.
- oké. Amikor játszottunk nálatok én még sohát akkor volt egy kérdés amire válaszoltál és mindenkit megdöbbentett.
Látszott rajta, hogy nagyon gondolkozik, hogy elmondja vagy ne.
******** Liz szemszöge *******
Elmondjam vagy ne. Megbízok benne pedig alig ismerem. Persze már egy év az évfolyamtársam, de egy szót sem beszéltünk eddig.
- Oké, amit mondok azt csak te, a csajok és a nagybátyám tudja. – mondtam már majdnem sírva. Ezért lenéztem a cipőmre és becsuktam a szemem, hogy ne legyen észrevehetőek a könnyeim.
- nyolcadikban történt Liával elmentünk sétálni este. Egy kocsma mellet mentünk el. A kocsma előtt volt egy csapat férfi. Azt hítük, hogy nem követnek minket, de mikor befordultunk az egyik utcába ott voltak. Körbe álltak minket. – mondtam már sírva.
- Nem kell elmondanod, ha nem akarod. – mondta szomorúan.
- De már elkezdtem akkor befejezem. – mondtam a szemébe nézve. Vettem egy nagy levegőt és kifújtam. – Megtörtént megerőszakoltak minket. Nem tudtuk elmenni sajnos. A nagybátyám is onnan tudta meg, hogy mentők vittek be minket és a nagybátyám vizsgált meg minket. Kilencedikben ezért voltunk ennyire bezárkózva, de így megtanultuk, hogy bármikor számíthatunk egymásra. A tanulásba menekültünk. – fejeztem be a történetet.
- Bocsánat nem tudtam. – mondta Adam már majdnem sírva. Mellém ült és szorosan megölelt. Én meg csak sírtam, sírtam és sírtam. Nem tudom mennyi idő telt el, de hirtelen elindultunk.
YOU ARE READING
𝑢́𝑗 𝑘𝑒𝑧𝑑𝑒𝑡 𝑎 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎́𝑏𝑎𝑛
RomanceEgy lány aki nem túl népszerű az iskolában, de az élete teljesen felfordul. Újabb és újabb titkok kerülnek a felszínre. Ha kíváncsi vagy, hogy mi történik a lánnyal olvass bele. * Trágár szavak és tizennyolcadik jelenetet tartalmazhat. Mindenki sajá...