- Húgi bemutatom neked Lizt. - mutattam Lizre
- ÁÁÁÁ Úristen Jól gondoltam, hogy te vagy az, de nem voltam benne biztos. - ugrált a húgom.
- Honnan ismeritek egymást??? - kérdeztem a húgomat és Liz
- Ugye nekem Kanadában élnek a nagybátyjámék és náluk voltam nyár elején. Új szomszédok költöztek, akik ti voltatok. Így ismertem meg Kírát. - mesélte Liz - Nem is tudtam, hogy te vagy a bátyja. - csodálkozót miközben nézet engem.
- Még a vezeték nevünk is ugyan az. Nem vetted észre?? - kérdeztem furcsállva
- Nem nagyon figyeltem a vezetéknévre. - válaszolt nekem.
******* Liz szemszöge *******
- Mennyünk a kocsihoz, mert már éhes vagyok. - mondtam a két testvérnek.
-KFC - sikította Kíra és már rohant is, de hirtelen megállt.
- Nem tudom melyik a te kocsid. - mondta a bátyának.
- Megmutatom. - és a húga bőröndjével elindult a kocsi felé.
Mikor oda értünk Kírának a szeme majd kiesett a helyéről.
- Bátyus honnan ez a kontrasztot kurca jó autó??? - kérdezte Kíra saját stílusában.
- Kíra mikor lettél te ilyen, soha nem beszéltél csúnyán. - mondta meglepődve Adam
- Bátyus változok én is, de ahogy láttam te is. - kacsintott a bátyára.
- Nem, nem ti nem ültök egymás mellé. - rázta a fejét Adam, miközben hol rám hol a húgára.
- Bátyus te csak vezess a KFCbe, mert éhen halunk és azt ne akard. - mosolygót Adamra.
- Na létszi. - néztem Adamra boci szemekkel.
- Létszi bátyus. - nézet Kíra is boci szemekkel.
- Oké. - sóhajtott megadóan Adam.
Mikor beültünk. Én ültem a szélére Kíra meg a szélére.
- Ti honnan ismeritek egymást?? - kérdezte Kíra előre hajolva. Hol rám a visszapillantóból, hol a bátyára nézve. Éreztem, hogy kezdek elpirulni.
- Évfolyam társak vagyunk. - mondta Adam a húgának mosolyogva.
- Értem. - mondta minden tudó pillantással.
Egy perc múlva meg is álltunk. Kiszálltunk a kocsiból. Míg Adam bezárta a kocsit, én meg ráugrottam Kírára.
- BAZD MEG LIZ. - üvöltőt rám kíra mikor már elestünk, együtt voltunk a földön. Adam csak röhögőt rajtunk.
- Köszi bátyus olyan kedves vagy bazd meg. Liz eltört a hátam. - mondta bedurcizva.
- Na gyere Liz. - segített először egem fel, de túl nagy volt a lendület és már csak pár centi választott el minket. Meg akartam csókolni, de nem lehet, mert itt van a Kíra és kérdezősködne. Ő is a számat figyelte, aztán a szembe nézet.
Hirtelen megcsókolt. Visszacsókoltam. Egyszer csak egy nagy sikítást halottunk. Kíra volt az.- ÁÁÁÁ TUDTAM, TUDTAM, ÉN UGY TUDTAM. - kiabált még mindig. Én szerintem soha, de soha nem égtem be enyire. A fejem szerintem pirosabb volt, mint a legpirosabb paradicsom.
- Najo menyük enni, mert már tényleg éhen halok. - mondta Adam és elindult előre.
- Ezt még meg beszéljük. - mondta Kíra és belém karolva behúzott a KFCbe.
YOU ARE READING
𝑢́𝑗 𝑘𝑒𝑧𝑑𝑒𝑡 𝑎 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎́𝑏𝑎𝑛
RomanceEgy lány aki nem túl népszerű az iskolában, de az élete teljesen felfordul. Újabb és újabb titkok kerülnek a felszínre. Ha kíváncsi vagy, hogy mi történik a lánnyal olvass bele. * Trágár szavak és tizennyolcadik jelenetet tartalmazhat. Mindenki sajá...