- lányom menjetek fürödni, mi addig apáddal megcsináljuk a vacsorát. - mondta anyu Kíráék távozása után.
- Oké. - indultam el Adammal az emeletre.
- Manó te menj először fürödni. - pusziltam meg Adamot
- Oké. - ment el fürödni. Én addig kiágyaztam és kikészítettem a holnapi ruhámat. Pár perc múlva nyílt az ajtó és Adam lépett ki egy alsógatyába.
- Baby mehetsz fürödni. - szólalt meg Adam
- Megyek. - mentem el mellette, Adam rácsapott a seggemre. - Ezt még visszakapod. - csuktam rá az ajtót. Bekapcsoltam a Sin Pijamát és beálltam a zuhany alá.
Mikor kész lettem a fürdéssel elvettem egy törölközőt és megtörölköztem. Felvettem a köntösömet és kimentem.
- Adam vegyél fel egy melegítő nadrágot és egy pólót, mert apu kiakad ha, így lát meg. - ment be a gardróbomba.
- Hát jó. - vonta meg vállát és elkezdet öltözni. - Viszont te, így jössz le. - jött be a gardróbomba.
- Adam, nem és légyszi menj ki. - küldtem ki
- Baby már láttalak, szóval mindegy. - nézet végig rajtam. Csak sóhajtottam és kiválasztottam a pizsamát. Levettem a köntösömet és felvettem a pizsamát. Persze azért elfordultam Adamtól.
- Mehetünk. - fordultam felé. A szemével felfalt.
- Nem rövid ez a gatya?? - mosolyodott el pimaszul.
- Nem. -nyújtottam ki rá nyelvemet.
- Le ne harapjam. - lépett elém, de időt se hagyott válaszolni megcsókolt.
- LIZ GYERTEK VACSORÁZNI. - kiabált fel anyu
- Menjünk. - váltam el Adamtól
Elindultam előre és Adam követett. Lent isteni illatok voltak.
- Kicsim üljetek az asztalhoz. - mondta apu
Leültem a helyemre Adam meg mellém. A kezünket összekulcsolta az asztal alatt. Anyu kihozta a vacsorát, apu meg innivalót hozott.
- Mi is van köztettek?? - nézet rám anyu mosolyogva miközben vacsoráztunk. Enyhén elpirultam.
- Hétfő óta Adam a barátom. - mosolyogtam rá anyura
- Adam te hány éves is vagy??? - kérdezte apu a barátomtól
- Március 7-én leszek 18 éves. - válaszolt apunak
- És sportolsz valamit?? - tette fel a legfontosabb kérdést. A családban mindenki nagyon szereti a sportot, így nem is volt kérdés, hogy én is sportoljak valamit.
- Focizok. - ivott bele az innivalójába Adam
- Adam a csapatkapitány. - tettem hozzá. Nem is értem, hova lett az a nagy egoista énje ami eddig volt.
- Akkor gondolom, jól játszol. - nézett anyu rá
- Elvileg igen, de Lizt nem tudnám legyőzni. - nevette el magát és anyuék is elnevették magukat.
- Azért azt tegyük hozzá, hogy Lizt elég nehéz legyőzni. - nézet a szemebe apu
- De miért?? - nézet rám Adam
- Azért mert nagyon maximalista vagyok és nem szeretek hibázni. - haraptam bele a melegszendvicsembe
- Akkor már értem, hogy miért vagy kitűnő tanuló. - mosolygott rám Adam
- Adam hogy tanulsz?? - kérdezte anyu miközben töltött magának az innivalót.
- Én nem vagyok kitűnő, mint Liz, de négyes ötös tanuló vagyok. Mondjuk ha a Harvardra készülők, akkor bele kell húznom. - tette hozzá mellékesen
- Mi?? A bostoni Harvardra?? - néztem Adamra
- Igen, óda. - harapott bele a szendvicsébe. - De miért is??? - nézet vissza rám.
- Kis korra óta az az álma, hogy bekerüljön a Harvardra. - magyarázta le apu Adamnak
- Viszont mi mennénk is aludni, Liz majd pakold be a mosogatott. - vitte el a saját és apu tányérját anyu.
- Oké, jó éjszakát. - pusziltam meg őket.
- Nektek is. - indultak el aludni.
- Kész vagy?? - fordultam vissza Adamhez
- Igen. - adta a kezembe a tányért. - Segítsek?? - jött utánam a konyhába.
- Nem kell, már kész is. - indítottam el a mosogatógépet.
- Akkor gyere. - kapott fel menyasszonyi pózba és kivit a konyhából.
- Manó tudok járni. - néztem a gyönyörű szemébe.
- Nem baj. - puszilt szájon és bevitt a szobámba. Letett az ágyra és becsukta maga után az ajtót. Az ágyra mászót és rám feküdt.
- AAAA Adam nehéz vagy. - nyögtem egyet, amit szóvá is tett.
- Szép nyögés. - csókolt meg. A levegő hiány miatt váltunk el. Adam elkezdte nedves csókokkal behinteni a nyakamat. Löktem egyet rajta és levettem a pólómat. Adam megnyalta az alsó ajkát. A következő pillanatban már alatta voltam.
- Megőrjítesz. - dörmögte a nyakamra és megszívta. Én csak nyögtem egy nagyot. - Baby halkabban, mit fogsz mondani, ha bejönnek a szüleid. - puszilta tovább a nyakamat. Én csak vonaglottam alatta. Adam lejebb és lejjebb haladt. Néhány helyen megszívta.
- Adam... - Nem fejeztem be, mert Adam az ajkamra tapadt. Nagyon mohón faltuk egymást. Mikor elvált lelőttem magamról és az ölébe ültem. Elkezdtem nedves csókokkal behinteni a nyakát. Adam nyögőt egy férfiasat. Megfogtam a pólója alját és lehúztam róla. Adam csak egy perverz mosollyal díjazta, de hagyta magát. Hátra löktem az ágyra és megcsókoltam, amit egyből viszonzott. Mikor elváltunk áttértem a nyakára és megszívtam. Adam egy nagyon nagyot nyögőt, amin én csak mosolyogtam és lejjebb haladtam a hasára. Adam egy hirtelen mozdulattal maga alá gyürt.
- Nagyon - nyak puszi - nagyon - nyak puszi - szeretlek. - csókolt meg, de ebben a csókban minden érzelme benne volt. Mikor elváltunk mind ketten kapkodtuk a levegőt Adam leszállt rólam és mellém feküdt. Betakart és lekapcsolta a villanyt.
- Jó éjszakát. - puszilta meg a fejem búbját.
- Jó éjszakát. - bújtam hozzá és elaludtam.
______________________________________
Boldog Karácsonyt mindenkinek!! 🎄🎄🎄🎀🎀🎀🎁🎁🎁
Nem sokára hozom a következő részt.
YOU ARE READING
𝑢́𝑗 𝑘𝑒𝑧𝑑𝑒𝑡 𝑎 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎́𝑏𝑎𝑛
RomanceEgy lány aki nem túl népszerű az iskolában, de az élete teljesen felfordul. Újabb és újabb titkok kerülnek a felszínre. Ha kíváncsi vagy, hogy mi történik a lánnyal olvass bele. * Trágár szavak és tizennyolcadik jelenetet tartalmazhat. Mindenki sajá...