******* Liz szemszöge *******
- A nevem Alexander Black, de ismersz cica?? - ekkor esett le, hogy ki ő.
- Igen, Elisabeth Nelson. - még mindig nem esett le neki, ezért rá segítettem egy kicsit. - okoska. - tettem hozzá
- Mi te vagy az Liz, nagyon megváltoztál. - nézet végig rajtam
- Hát ja. Viszont bemutatnám a barátnőmet Emmát, de mindenki csak Emnek szólítja. - ültem le az egyik székre. - Mit keresel itt?? - csodálkoztam el
- Ezt a kérdést én is fel tehetem?? - csodálkozott rá
- Igazából a barátaimmal jöttem. Te hogy vagy??? - kérdeztem Alextól.
- Nagyon jó, hogy ennyire örültök egymásnak, de Adam kifog akadni ha meglátja, hogy egy fiúval beszélgetsz. - húzta el a száját Em
- Ki az a Adam?? - nézet rám döbbenten Alex
- Adam az én... - nem tudtam befejezni, mert Adam leült mellém.
******* Adam szemszöge *******
A többiekkel meguntuk az üldögélést, ezért elmentünk megkeresni Emet és Lizt. Mikor megláttuk Liz egy fiúval beszélgetett. Nagyon féltékeny lettem.Elindultam feléjük mikor odaértm leültem Liz melletti üres helyre.
- Adam az én...- nem tudta befejezni, mert közbe szóltam
- Pasija. - pusziltam homlokon. A fiú rácsodálkozott.
- Mi??? Most viccelsz?? - meglepődött a srác
- Igen, Liznek a barátja BÁTYUS. -- mondta az utolsó szót boldogan.
Mindenki megdöbbent, de hogy lehetnek ők testvérek.
- Jól van már húgi. Gyere ide. - tárta szét a kezét. Lia nagy boldogan megölelte a bátyját.
- Neked van testvéred??? - nézet Mike Liára
- Igen, de csak félig, mert nem egy az apukánk. Viszont úgy tekintek rá, mint az édes tesómra. - tisztázta a helyzetet Lia
- Viszont húgi én megyek is, mert vár Mia. - adott puszit a húga feje búbjára
- Oké. Szia. Valamikor találkozhatnánk. - nézet szomorúan a bátyára
- Jó, majd megbeszéljük. Sziasztok. - ment el Alex
- Szia. - köszöntünk mi is el.
- Menjünk ugorni. - nézet rám boci szemekkel Liz
- Oké. - mosolyogtam rá. Adrenalin függő. A húgom szeme is felcsillant.
- Menjünk. - kezdett el húzni Kíra. Mikor az ugróhoz értünk. Liz beállt és várt.
- Most komolyan??? - kérdezte egy nagyon ismerős hang. Mikor megfordultam Biancát láttam meg. Mike és a húgom látta rajtam, hogy kezdek összeomolni.
- Szia Bianca. - köszöntem és megfogtam Liz kezét, hogy megtudjak nyugodni.
-Sziasztok. Rég találkoztunk. - nézett rá a húgomra, aztán Mikera
- Komolyan megtéplek. - indult el a húgom, de Mike visszahúzta.
- Te amúgy ki is vagy?? - nézet rá értetlenül Liz
- Bianca. Adam legelső exe. - nyújtotta kezét Liznek - Te??
- Liz. Adam barátnője. - bújt hozzám Liz.
- Na mindegy. - húzta vissza a kezét. - Örülök, hogy találkoztunk. Neked külön Kíra. - nézet a húgomra és megfogta magát és elment.
- Máskor megfogom tépni. - idegeskedett Kíra
- Én ezt nem értem. Neked ő volt a barátnőd. - mutatott Liz Biancára, akit már alig lehetett látni.
- Igen. Sajnos, de ezt ne itt beszéljük meg. - pusziltam meg az arcát.
- Oké, akkor ha majd haza értünk. Ki ugrik először?? - kérdezte Liz körbenézve
- Megyek én. - engedtem el Liz kezét
- Jó, de akkor egy tripla szaltót csinálj. - kérte Liz tőlem
- Felőlem. - léptem a korláthoz és csináltam egy tripla szaltót. Mikor feljöttem kimentem a szélére és megvártam, hogy Liz ugorjon. Liz egy sima szaltót csinált, így ért a vízbe.
- Ügyes. - mondtam miután hozzám úszott.
- Köszi. Viszont azért, beszélnünk kéne. - nézet a szemembe
- Tudom. Mit szólsz ha elindulunk ha és elmesélem nálunk. - simítottam ki az arcából a haját.
- Oké, de mi lesz a többiekkel?? - nézet fel az ugróra Liz
- Szólunk nekik. - pusziltam meg szájon
- Jó, de nem lesz baj?? - kérdezte miközben mászott ki a létrán.
- Nem Mike és Kíra tud róla és meg fogják érteni. - mentem utána
- Akkor jó. - pusziltam meg az arcom. Elindultunk fel az ugróra. Mikor felértünk mindenki minket nézet a csapatból. Úgy látszik már a többiek is tudják.
- Mi haza megyünk és megbeszéljük a dolgokat. - néztem a húgomra
- Oké, akkor otthon találkozunk Bátyus. - ölelt át Kíra
- Sziasztok. - köszöntünk el a többiektől és megfogtuk egymás kezét, így indultunk el az öltöző felé. Liz meg sem szólalt csak csöndben maga elé nézett. Az öltözőben egyszer csak megszólalt.
- Menjünk inkább sétálni. - nézet fel rám.
- Oké. Legyen ahogy te szeretnéd. - csókoltam meg
- Akkor igyekezünk. - törölte meg magát. Liz elfordult és levette a fürdőruha felsőjét és fel vette a melltartóját, de nem tudta bekapcsolni, ezért segítettem neki. Amikor a hozzá értem kirázta őta hideg.
- kezdem azt hinni, hogy ezt direkt csinálod. - suttogtam a fülébe.
- Csak is. - fordult meg és elvette a törölközőjét és magára tekerte és átvette a fürdőruha alsóját is. Akaratlanul is morogtam egyet. Liz megfordult és elvette a bodyját és nem is foglalkozott velem. Míg öltözött én is gyorsan felöltőztem. Liz is felvette a cipőjét és már kész is volt.
- Mehetünk?? - kérdeztem Liztől
- Igen. - nyitotta ki az ajtót. Mikor kiértünk az aquaworldből, elvettem Liztől a cuccát és vittem én.
- Szóval... Hogy is van ez?? - kérdezte Liz miközben sétáltunk.
- Igazából Biancának hívják, de szerintem ezt tudod. Egy suliba jártunk. Nyolcadik év elején jöttünk össze. Mindig kedveskedtem neki. Vittem neki csokit, nyakláncot vagy bármi mást, ezt kihasználta. Kíra mondta nekem, hogy csak kihasznál, de nem hittem neki. Egyszer suli után mentem Mikehoz, mert beteg volt és csak azt láttam, hogy egy másik fiúval csókolózik. Ezután szakítottam vele, de teljesen összetörtem. Kíra megakarta verni, de úgy látszik ez nem változott. Miatta lettem rossz fiú, mert nem akartam újra csalódni. - fejeztem be a történetet.
- Bennem nem fogsz csalódni. - csókolt meg Liz.
- Szeretlek és köszönöm. - öleltem magamhoz
- Mit köszönsz??? Amúgy ha ezt tudom én is megtéptem volna. - nevette el magát Liz. Én is elnevettem magam.
- Azt köszönöm, hogy vagy nekem. - pusziltam meg feje búbját. - Viszont már kezd lehűlni az idő. Gyere babám a hátamra és hamarabb haza fogunk érni. - guggoltam le
- Oké. Elfogsz bírni??? - kérdezte, de a következő pillanatban már a hátamon volt
- Pihe könnyű vagy. - indultam el haza felé.
YOU ARE READING
𝑢́𝑗 𝑘𝑒𝑧𝑑𝑒𝑡 𝑎 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎́𝑏𝑎𝑛
RomanceEgy lány aki nem túl népszerű az iskolában, de az élete teljesen felfordul. Újabb és újabb titkok kerülnek a felszínre. Ha kíváncsi vagy, hogy mi történik a lánnyal olvass bele. * Trágár szavak és tizennyolcadik jelenetet tartalmazhat. Mindenki sajá...