******* Liz szemszöge ******
Mikor felértünk Kírával. A lányok már készen voltak.
- Nektek is kiválasztottuk a ruhátokat. Viszont fürödjetek le, Liz neked a lenti szobába van a ruhád. - Beszélt hozzám Lia
- Oké, én akkor megyek is le. Viszont segítettek a hajamba?? - kérdezte a lányokra nézve
- Persze, de menj, mert nincs sok időnk. - küldött ki a szobából Em
Lementem az alsó szobába és benyitottam. Tátva maradt a szám. Adam volt a szobába és csak egy törölköző volt a derekán.
- Baby értem, hogy jól nézek ki, de ez egy kicsit már sok. - kacsintott rám
- Énn el...megy...ek...für...öd...ni. - dadogtam
- Viszont, ha ezt a ruhát fogod venni akkor nem fogok magammal bírni. - mutatott az ágyon lévő ruhára és elkezdte elővenni a ruháit.
Gyorsan berohantam a fürdőbe és elkezdtem vetkőzni. A telefonomon kapcsoltam Shawn-nak az albumát és elkezdtem énekelni, így zuhanyoztam le. Mikor kiszálltam akkor jöttem rá, hogy nem hoztam be magammal fehérneműt. Felvettem a köntösömet és kimentem. Adam az ágyon ült és telefonozott. Mikor meglátott végig nézett rajtam és a szemeivel felfalt.
- Baby, ugye nem, így fogsz jönni?? Mert szerintem ez nem lenne a legjobb ötlet. - nézett végig megint rajtam Adam. nem mondtam semmit, csak kinyújtottam rá a nyelvem.
- Be ne kapjam. - jött ide hozzám a barátom.
- annyira hülye vagy. - suttogtam az ajkára, de időt sem hagytam neki, rögtön megcsókoltam. Megharaptam az alsó ajkát és nyelvem bejutásért könyörgött, amit meg is kaptam. a nyelvünk vad táncot járt. A levegő hiány miatt váltunk el.
- Na öltözz. - csapot rá a fenekemre. Én csak bemutattam neki a középső ujjamat.
- Majd te. - szólt vissza.
A ágyhoz mentem és elvettem a kikészített fehérneműt. Nem foglalkoztam Adammal és levettem a köntösömet.
- Baby nincs rajtad semmi. - dörmögte az orra alatt.
- Tudom, de hátulról láttál már. - vettem fel a fekete tangámat.
- Na jó én mentem a fürdőbe megszárítani a hajamat. - fújt egy nagyot és már bent is volt. Magára csukta az ajtót. Én a kikészített ruhába felöltőzte.
A ruhám:
A cipőm:
YOU ARE READING
𝑢́𝑗 𝑘𝑒𝑧𝑑𝑒𝑡 𝑎 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎́𝑏𝑎𝑛
RomanceEgy lány aki nem túl népszerű az iskolában, de az élete teljesen felfordul. Újabb és újabb titkok kerülnek a felszínre. Ha kíváncsi vagy, hogy mi történik a lánnyal olvass bele. * Trágár szavak és tizennyolcadik jelenetet tartalmazhat. Mindenki sajá...