Pizza

2.2K 43 0
                                    

******* Liz szemszöge *******

Reggel arra keltem, hogy Adam keze a mellemen van. Levettem onnan, de vissza rakta. Sóhajtva kiakartam kelleni az ágyból, de Adam visszarántott.

- Baba még maradjunk egy kicsit. - dörmögte álmoskás hangon.

- Jó, de utána kezdjünk el készülődni, mert nem akarok elkésni a suliból. - magyaráztam Adamnak.

- De hát nem is megyünk suliba. - ráncolta össze a szemöldökét.

- Mi?? De hogy hogy??? Hogy lesz igazolásunk??? Ráadásul a szülei.... - Nem tudtam befejezni, mert Adam megcsókolt.

- Nyugi baba minden rendben van. Balázs bá leigazolja nekünk. Anyum meg tud róla, de ha szertnék akkor beszélj anyukáddal. - nyugtatót meg Adam.

- Huh oké, felhívom anyut. Mindjárt jövök. - szálltam ki az ágyból, de Adam rácsapott egy kurva nagyott a szegemre.

- Bazd meg Adam ennek ott marad a nyoma. - Kaptam a hátsómhoz.

- Baba ami jó az jó. - kacsintott rám. - Mit kérsz reggelire??? - kérdezte tőlem Adam.

- Rendelj kettő darab pizzát, egy erős paprikásat és egy ananászosat. - válaszoltam

- Oké. - adott egy puszit a számra és már rendelte is a pizzát. 

Én meg addig felhívtam anyut. Második csöngésre vette fel. 

- Szia kicsim baj van??? - kérdezte anyu

- Szia anyu ma nem megyek be a suliba, de pótolóm.  Nem baj???? - kérdeztem féléken. 

- Nem rád fér a kikapcsolódás, de holnap már menj suliba. - kérte anyu

- Oké, de lehet, hogy nem szólsz apunak. - kértem meg

- Persze szia kicsim. Szeretlek. - köszönt el anyu

- Szia és én is szeretlek és puszilom aput. - köszöntem el. 

Mikor letettem indultam le Adamhoz. Csak annyit láttok, hogy Adam beszélget a pizzafutáros csajjal. 

- Manó. - mentem oda és megcsókoltam. Ránéztem a csajra és azt üzentem, hogy "ő az enyém, hagyd békén." A csajszi vett az utalásból. 

- Tessék itt a visszajáró. - adta a kezembe és már ment is el.

 Adam becsukta az  ajtót. 

- Baba csak nem féltékeny vagy??? - kérdezte huncuttól Adam.

- Nem csak, ami az enyém az az enyém. - pusziltam meg az arcát. 

- Még valami mi ez a becenév?? Nem mint ha zavarna. - kacsintott rám. 

 - Gondoltam ha már együtt vagyunk akkor miért ne. - vontam meg a vállam.

 - Na gyere baby, mert éhen halok. -indult el a kajával együtt a szobába. - Gyere vagy nem maradt semmi.  - szólt utánam.

- Ne nekem is hagyjál, manó. - futottam utána, csak a szobába tudtam utol érni. - Ne nélkülem egyed meg. - ugrottam az ágyra.

- Baby ennyire szere tedd a hasad?? - kérdezte tőlem Adam.

- Manó egyet jegyez meg, hogy a hasamat imádom. - vettem ki a kezéből a csípős pizzát.

- Jobban szereted mint engem. - mosolygót rám huncutul.

- Igen. - haraptam bele a pizzába. 

- Szóval, így állunk. - mondta Adam
A következő pillanatba, csak annyit láttok, hogy Adam rohan le a pizzákkal a kezében.

𝑢́𝑗 𝑘𝑒𝑧𝑑𝑒𝑡 𝑎 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎́𝑏𝑎𝑛Where stories live. Discover now