Mozi 1

4.9K 90 0
                                    

******* Liz szemszőge *******

Ma is a hülye ébresztőre keltem. Felkeltem beágyaztam. Lementem megreggelizni. A hűtőn egy üzenet volt, amit anyu hagyott. "Elutaztunk. Egy hónap múlva jövünk. Puszi anyu." Már megszoktam. Nagyon sokat utaznak a cég miatt. Ilyenkor általában átjönnek a csajok.

Miután megreggeliztem felmentem lefürödni és fogat mosni. Kiválasztottam a mai outfitemet. Egy bordó kockás szoknya, hozzá egy bordó garbós pulcsi. Sminknek csak szempillaspirált tettem.

Lementem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lementem. Felvetem a fehér conversem. Mikor mentem volna ki bele ütköztem valakibe. Adam volt az. Nagyon furcsáltam.

- Mit keresel itt? - kérdeztem Adamtól
- Gondoltam mehetnénk együtt. Gyalog vagyok.

- Jó, de kocsival megyünk, mert szoknyában vagyok. - mondtam. Adam tetőtől-talpig végig nézett. Éreztem, hogy a fejemet elönti a pír.

- Amúgy nagyon jól nézel ki. - mondta és elindult a garázsba. Kiálltam a kocsival és elindultunk. Az egész utat végig beszéltük. Ha lehet akkor még jobban bele szeretem. Amikor megérkeztünk mindenki a kocsimat nézte. Mikor kiszálltunk Adammel, akkor annyira meglepődtek az emberek. A csajokat rögtön megláttam őket. Mikeval és Noahval beszélgetek. Oda sétáltunk Adammel. A csajokat megöleltem, a fiúknak csak köszöntem. Arról beszélgetünk, hogy suli után el kéne menni moziba. Nekem meg eszembe jutott, hogy van egy szobánk.

- Miért nem jöttök hozzám? - kérdeztem

- Nálatok van? - kérdezték csodálkozva egyszerre.

- Igen, csak még nem használtam.

- Jó akkor suli után itt találkozunk. - mondta Noah

Adam oda jött hozzám és megpuszilta a homlokom. Aztán a fülembe súgta " Vigyázz magadra". Kirázott a hideg. A lányokkal csak összenéztünk, hogy majd óra után beszélnünk kell. Elindultunk a termek irányába. Adam és Mike ellentétes irányba indultak, de Noah velünk maradt. Mikor beértünk az osztályba leültem a helyemre. Másodpercek múlva beért a töri tanár is. Az óra unalmasan telt, alig vártam, hogy kicsengessenek és elmeséljek mindent a csajoknak. Mikor kicsengetek feláltunk és mentünk a WC-be. Mindent elmeséltem nekik. Hogy mint mondot Adam és, hogy megcsókolt. Hogy ma elém jött és végig nézett.
- Na csajszi akkor alakul köztetek. Nagyon örülök. - mondta Lia.

- Én is, de mondanom kell valamit. - mondta Em.

- Mit? - kérdeztük egyszerre Liával.

- Ugye tegnap nem mentem veletek.

- Igen furcsáltam is. Soha nem hagyod ki.

- Hát... igazából Noahhoz mentem segíteni a pakolásban.

- Micsoda?? - akadtam ki

- De nem ez a legdurvább. Hanem, hogy a ti régi lakásotokba költöztek. - mondta Em. Itt nagyon melepődtem anyuék azt mondták, hogy még nem adták el a házat. Mondjuk ezt már elég régen mondták.
- Mi?? - csodálkozott Lia, így kizökentet a gondolkodásból.

𝑢́𝑗 𝑘𝑒𝑧𝑑𝑒𝑡 𝑎 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎́𝑏𝑎𝑛Where stories live. Discover now