Üzletvacsora

1.5K 34 0
                                    

***** Liz szemszöge *****

Megfürödtem, közben becky G Mala santa számát énekeltem. Felvedtem a köntösömet és megcsináltam a hajamat. Egy szoros kontyba tekertem a hajamat. Ezután jöhetett a smink. Nem akartam túlzásba esni, ezért egy halvány rúzst tettem fel, és egy enyhén füstös szemet, pirosítót is tettem, hogy ne legyen egyszínű az egész arcom az alapozótól. Ezek után már csak lefixáltam és kész is voltam a sminkkel. A legutoljára hagytam a ruhát és a cipőt. Felvettem, de nem tudtam felhúzni a cipzárt akár, hogy próbálkoztam. Hirtelen kopogtak az ajtómon.
- Gyere be!! - szóltam, de amikor megláttam Adamot az öltönyben majd nem elájultam. Bejött és a hátam mögé ment és felhúzta a ruhát. - Köszönöm és szia manó. - csókoltam meg, rögtön viszonozta.
- Gyönyörű vagy, de hiányzik valami.- puszilta meg a nyakamat és elővett egy nyakláncot. Gyönyörű szép volt. A medál egy végtelen volt, kirakva kövekkel.
- Mivel nem találtál semmi ékszert gondoltam, ez tökéletes lesz. - tette fel az ékszert a nyakamba és átölelt. Percekig, így ölelkeztünk, míg anya nem szolt, hogy most már menjünk le. Megfogtam Adam kezét és elindultunk le. Kimentünk a kertbe, ahol már kezdtek gyülekezni az emberek. Anya odahívott magukhoz. Még mindig Adam kezét fogtam és elkezdtünk menni anyuhoz. Mikor odaértünk Adam hátulról átölelt.
- Na és Liz hogy vagy?? - kérdezték tőlem és igen jönnek a sablonos kérdések, Amitől kikészülök.
- Jól. - vett el nekem egy pezsgőt Adam. Túl jól ismer. Bele kortyoltam, de képes lettem volna meginni egyszerre, de ez nem ez a hely.
- Bocsánat, nem alkarok tolakodó lenni, de együtt vagytok. - nézet rám ás Adamra.
- Nem, de hogy tolakodó. Igen együtt vagyunk, már mindjárt egy hónapja. - válaszoltam.
- Nagyon szépek vagytok együtt. Ép most jött meg Gare és lánya. - intett Gracenek, hogy jöjjenek hozzánk. Megfordulunk és tényleg. Szerintem Kírának nagyon nagy önuralom kellet, hogy ne ugorj rám. Szép lassan felénk sétáltak. Mikor ideértek én először Kírát ölelgetem meg, míg Grace a fiát, aztán meg fordítva.
- Gyönyörű vagy Liz, de a nyaklánc tetszik a legjobban. - mondta Grace én meg elpirultam és Adam vállába fúrtam a fejemet.
- Bátyus, bátyus. - rázta a fejét Kíra és Adamra nézet.
- Te vagy az Adam. Milyen rég láttalak. - jött felénk egy nő Adam ellépett és átölelte, aztán meg Kírát végül Grace. Adam mögém képet és újra átölelt. A nő mosolyogva nézet minket.
- Ja bocsánat, hogy nem mutatkoztam be. Adamék keresztanyja vagyok.  - mutatkozót be.
- Elisabeth Nelson. Apumék vezetik a céget, Adam a barátom és Kíra az egyik legjobb barátnőm. - mutatkoztam be. A nő meglepődött, de elmosolyodott.
- Szóval te vagy az aki, elcsavarta, ennek a rosszfiúk a szívét. - mosolygót rám elismerően
- Igen ő az. - puszilt a meg a nyakamat. - Viszont, ha nem baj vinném a barátnőmet táncolni. - kezdet el húzni a tánctérre. Átkarolta a derekamat én meg a nyakát, így táncoltunk. Amíg csak tudtuk táncoltunk. Ezek után mindenki elült az asztalhoz és elkezdtünk menni. Adam velem szemben ült, mellette az anyukája. Mellettem meg  Kíra. Elkezdtünk enni, de egyszer, csak apu felállt és elmondta a beszédét, am vel készült. Aztán folytatódót az evés és a beszélgetés. Mi Adammal egymást néztük és mosolyogtunk. Mikor végeztünk a vacsorával, mindenki elment táncolni. Először apuval táncoltam. Addig Adam az anyukájával táncolt. Ezek után, csak Adammal táncoltam. Nagyon sokat táncoltunk, de mikor elfáradtunk leültünk és Kíra elkezdet minden félével nevettetni. Ezek után már nagyon fájt a hasam. Szóval eltelt az este. Aztán szépen lassan mentek haza az emberek. Adalék keresztanya is elbúcsúzót és jól megölelgetett. Ezek után már csak Adamék maradtak, de végül ők is elmentek. Nagy nehezen elbúcsúzdtam Adamtól. Grace, meg Kírát jó szorosan átöleltem.
Elmenésük után lemostam a sminkem és lefeküdtem aludni, mivel már éjfél is elmúlt. Nagyon gyorsan aludtam el.

_____________________________Sziasztok gondoltam, hogy hozok nektek egy meglepi részt. 💜💙

𝑢́𝑗 𝑘𝑒𝑧𝑑𝑒𝑡 𝑎 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎́𝑏𝑎𝑛Where stories live. Discover now