** Liz szemszöge **
Mikor felkeltem még mindig Adam ölébe ültem.
- Jó estét csipkerózsika. - csókolt meg Adam
- Szia. - csókoltam meg újra.
- Ha ki romantikáztátok magatokat, talán nekünk is köszönhetnél. - mondta Lia duzzogva. Felpattantam és a csajokra ugrottam. A fiúk, csak röhögve nézték a jelenetet.
- Így jobb?? - nevettem én is. A csajok nem bírták tovább elnevették magukat.- Hogy vagy?? - kérdezte Kíra miután leszálltam róluk és mírá ők is fel álltak.
- Jobban. - mosolyogtam rá szomorúan.
- Fakuszom. - ennyit hallottunk, ezért kimentünk a kertbe. Adam a slagot próbálta elzárni, de nem sikerült neki, ezért tiszta víz lett. Elnevetem magam, ami nagyon nagyon nagy hiba volt, mert Adam lelocsolt a slaggal. A vége az lett, hogy már mindenki csurom vizes volt.
- Ez gonosz volt. - néztem komoran Adamra, de a nevetésemet alig tudtam visszatartani.
- Meg ne fulladj itt nekünk azzal, hogy visszatartod a nevetésed. - mondta Noah. Kész nem bírtam tovább elnevettem magam.
Annyira nevettem, hogy a könnyem is kicsordult.
- Viszont menjünk be, mert nem lenne jó ha bárki beteg lenne. - kapott fel Adam a vállára és be vitt a házba.
- BAZD MEG ADAM. - csapkodtam a hátát. - Mindig ezt csinálod. - mondta már a szobámba.
- Jól van már, le is tettelek. - tett le. Tessék itt egy póló és egy boxer. - adta a kezembe a ruhákat és eltűnt a fürdőbe. Gyorsan magamra kaptam a ruhákat és leültem az ágyra.
Hirtelen nyílt az ajtó és a bátyám lépet be.
- Adam?? - kérdezte, de ép ekkor jött ki Adam a fürdőből. - Bro, kaphatok ruhát?? - kérdezte Noah
- Persze. - lépet a szekrényéhez és adott Noahnak ruhát.
- Kösz. Húgi, így megfogsz fázni. - mutatott a csurom vizes hajamra.
- Oké, akkor megszárítom. - másztam ki az ágyból. Noah kiment a szobából a ruhákkal a kezébe.
- Na gyere babám, megszárítom a hajad. - húzót be a fürdőbe Adam. - Csak megszárítsam vagy ki is vasaljam?? - nézet rám a tükörből.
- Elég a szárítás. - léptem a háta mögé és átöleltem a csupasz felsőtestét. - Olyan jó meleg vagy. - öleltem meg -szorosabban.
- Na gyere. Ne, hogy nekem itt megfázz. - ment vissza a szobába és bedugta a hajszáritot. Leültem az ágyra Adam elé. Először hátul szárította meg, mikor nyílt az ajtó.
- Bátyussss... - lépet be Kíra, de mikor meglátta megcsinálunk el röhögte magát. Értetlenül néztünk rá. - Pont ezért jöttem, de mindegy akkor megkeresem a másikat, ami a szobámba van valahol. - mondta és már itt sem volt. Adam harminc percen keresztül szárította a hajamat és körülbelül hétszer kócolta össze.
- Kész. - kapcsolta ki a hajszárítót.
- Nem igaz, mert a te hajad még nincs kész. - fordultam vele szembe
- Szóval megszeretnéd szárítani??? - nézet rám huncut mosollyal.
- De igen. - pusziltam meg az arcát és elvettem tőle a hajszárítót. Bekapcsolta, de túl messze volt, ezért bele ültem az ölébe. A kezét a derekamra tette. Nem is foglalkoztam vele és tovább szárítottam a haját. Mikor kész lettem kikapcsoltam és szálltam volna ki az öléből, de visszahúzót.
- Köszönöm. - csókolt meg.
- Szívesen. - mondtam és újra megcsókoltam. Hirtelen kivágott az ajtó és Mike lépet be rajta.
- Bocs nem tudtam, csak a hajszárító kéne Liának. - kérte el a szárítót. Kimásztam Adam öléből és odaadtam a szárítót.
- Várj!! - kértem meg Mike, mire a két fiú össze nézet. Gyorsan ki hoztam a haj vasalót és oda adta Mikenak - Lia mindig kivasalja a haját, ha nem tenné úgy nézne ki, mint egy oroszlán. - nevetem el magam.
- Értem. Tényleg bocs, hogy megzavartalak titeket. - nézet a szemembe
- Semmi baj. - legyintettem. Mike elment a vasalóval és a szárítóval, én meg becsuktam az ajtót. Adam az ágyról figyelt engem. Ilyenkor, úgy zavarba tud hozni. Felmásztam az ágyra és melé feküdtem.
- Nem vagy éhes?? - fordult felém Adam, erre megfordult a hasam. - Meg van a válasz. - nevettük el magunkat. Felültem és kiszálltam az ágyból, Adam is ugyan így tett mikor kivágódót az ajtó és Em jött be rajta.
- Rendeltünk pizzát. hét perc és itt van. - mondta
- Oké, köszi. - mondta Adam és már indultunk is le, de én menet közben ráugrottak Adam hátára. - Már megint kezded. - kuncogót halkan.
- Fáradt vagyok. - öleltem át, amennyire lehet egy embert hátulról.
- Már megint mit csináltok?? - néztek ránk a többiek.
- Rám ugrót, mondván, hogy ő fáradt. - tett le Adam a nappaliba.
- Igen, ezt szokta csinálni. - bólogatott Krisz.
Csöngetek.
- Meg jött a pizza. - pattant fel Kíra és kinyitotta az ajtót és kifizette a pizzákat. Mert nekünk kevés lenne egy pizza, ezért vettünk ötöt.
- Ki milyet kér?? - tette le az asztalra.
- Én egy csípőset. - nézem rá boci szemekkel. A kezembe adta én megdobtam neki egy puszit, amit el is kapott. Adam elvett egy hawaii pizzát és azt este.
- Manó nekem is adsz?? - nézem rá cukin.
- Persze. - vett egyet ki és a számhoz tette, de mikor bele haraptam volna elhuzta. Még kétszer ezt megcsinálta. Mikor körülhajóztam hozzá és megakadtam voksolni, de hirtelen bele haraptam a pizzába. A többiek itt már annyira neveztek, hogy a könnyűk is kicsordult.
- Kis sunyi. - rázta a fejét Adam
- Te nem adtad oda. - néztem rá.Komolyan mondom ennyit még soha nem ettem. Végig dőltem az kanapén a fejemet meg Adna ölébe hajtottam.
Hirtelen meg szólalt a csengő. Noah felállt és kinyitotta, de nem volt ott senki. Becsukta és visszajött, de a kezébe egy boríték volt.
- Ez neked jött húgi. - adta a kezebe. Értetlenül néztem rá. - Anyuéktól van. - néztem rá, mikor kibontottam.
- Akkor mi megyünk is. - mentek a többiek és mentek ki a nappaliból. Adam is állt volna fel, de megfogtam a kezét.
- Fel olvasod nekem. - néztem rá szomorúan.
- Persze. - ült vissza mellém és szét hajtotta a levelet.- Kedves... - kezdte olvasni Adam
Kedves lányom!!
Tudod nem mondtam el, hogy van egy testvéred. Ezt a hibát nagyon, de nagyon sajnálom. Már évekkel ezelőtt elkelhet volna mondanom, de féltem. Féltem attól, hogy elhagysz, hogy soha többé nem látlak majd.
De most, hogy kiderült nem tudom, hogy mit csináljak.
Vagy is, de elmondom neked a legelejétől.
Az egész az egyetemen kezdődőt ott ismerkedtem meg az édesapáddal.
Azt mondanám, hogy "első látásra szerelem" volt. Két hónapig randizgatunk, míg végül megkérte, hogy legyek a barátnője. Rögtön igent mondtam.
Rá egy hónapra bemutattam anyuéknak, a nagy szüleidnek. Anyu nagyon nem őrült neki, de idővel megszokta.
Az egyetem után összeköltözünk.
Három év után teherbe estem veletek. A bátyáddal és veled lányom. Nem tudtam, hogy hogyan mondjam el az apádnak. Nagyon féltem tőle, hogy elmegy és itt maradunk egyedül, de nem így történt. Egyik este a hasamat fogtam amikor hirtelen bejött a fürdőbe és meglátta. Oda jött hozzám és megfogta a hasamat. Mikor fel nézet, akkor vettem észre, hogy könnyes volt a szeme. Nagyon szeretett titeket és most is szeret. Mikor megtudta, hogy ikrek lesztek nagyon megőrült, de legfőképp neked lányom. Mindig is egy kislányt szeretett volna. A kilenc hónap alatt, nagyon sokat utazót az apád a "cég" miatt. Mikor megszületettek azt mondta, hogy bemutat a szüleinek. Ezt nagyon furcsálltam, mert soha nem említette őket.
Mikor elutaztunk a szüleihez, hét hónaposak voltatok. A nagyszülőitek nagyon rendes emberek voltak. Vagy is külsőre, mert kiderült, hogy ők a spanyol maffia vezetői. Nem akartalak titeket bele rángatni, de már megtörtént. Az apádnak ti voltatok a szeme fényei, meg én. Mindentől meg védet minket. Teltek a hónapok és egyre jobban bele jöttem a maffiás dologba. Az apád apja egyre betegebb lett. Az volt az utolsó kívánsága, hogy a fia vegye át a "céget". Ekkor voltatok két évesek. Az apátok azt szerete volna, ha ebbe nőttek fel, de én nem. Ebből lett egy nagyon nagy vita és így megfogtalak és elvit telek. Az apád ránk talált és szerete volna, ha visza térnénk a birtokra. Visszatértünk.
Ekkor kezdte megszeretni veled a focit. Kaptál egy plus foci labdát és minden hova azt vitted, még aludni is azzal mentél. Aztán a dolgok nem alakultak a legjobban. Az apádat elég sokáig börtönbe tartották. Nagyon sok gyilkossággal vádolták, aminek nagyrésze igaz is volt. Mikor a rendőrségen megkérdezték, hogy volt valaki meleg te, akkor azt válaszolta, hogy volt, de mikor megszületett a kisfiúk bele halt a szülésbe. Minket, így kimenekített, de a bátyád, már nem tudta. Nagymamád nevelte, addig míg apád nem szabadult ki. Soha nem akartam, hogy átkeljen élned amit nekem kellet azt az ürességet, mikor el kellet hagyni a bátyádat. Szóval egészen idáig ment is.
Sajnálom.
Tudom, hogy ez nem mentség, arra amit tettem. Ha szeretnéd lehetünk újra egy nagy boldog család, ha még szóba állsz velem és az apáddal.
Nagyon szeretünk kicsim.
Remélem egyszer megbocsátasz nekünk. Tudom, most ez egyszerre nagyon sok. Kicsit gondolkodjál és hozzál döntést. Bárhogy is hozód meg a döntést támogatni fogunk.
Ha velünk szeretnék élni vagy nélkülünk.Nagyon szeretlek lányom.
Remélem, majd egyszer megbocsájtasz nekem, nekünk.Szeretettel az édesanyád.
Olvasta fel a levelet Adam. Nem tudtam szóhoz jutni. Csak oda bújtam a barátomhoz és sírtam. Anyu, meg apu sem tehet semmiről. - Kicsim, szerintem ma még gondolkozz és holnap beszélj a szüleiddel. Bár, hogy is döntök én itt leszek. - az utolsó mondatot már egyenesen a szemembe mondta.
- Köszönöm, de már döntöttem. - simítottam meg az arcát. Mielőtt szólhatott volna, csöngetek. Felálltam és kinyitottam az ajtót. Az ajtóban egy nem várt vendég várt, aki nem volt más, mint a...
YOU ARE READING
𝑢́𝑗 𝑘𝑒𝑧𝑑𝑒𝑡 𝑎 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎́𝑏𝑎𝑛
RomanceEgy lány aki nem túl népszerű az iskolában, de az élete teljesen felfordul. Újabb és újabb titkok kerülnek a felszínre. Ha kíváncsi vagy, hogy mi történik a lánnyal olvass bele. * Trágár szavak és tizennyolcadik jelenetet tartalmazhat. Mindenki sajá...