*** Liz szemszöge ***
Ma indulunk Adamék nagyszüleikhez. Tegnap egész nap a zenét vették fel. Nagyon jól lett.Mivel 12 óra és 20 perces az út, így korán kellet kellnünk. - Jó reggelt Babe. - csókolt meg
- Jó reggelt neked is manó. Keljünk. - másztam ki az ágyból és megcsináltam a sminkemet. Szempillspírált, túsvonalat és egy halvány piros rúzst tettem fel. Mikor visszaértem Adam még az ágyban pihent.
- Manó légyszíves kellj. - másztam a hasára és elkezdtem puszilgatnni az arcát. Egy hirtelen mozdulattal maga allá gyürt. - Nem... - nyak puszi - nem... - nyak puszi - szertnék. - csókolt meg és ráharapott a számra, így a nyelve bejutást nyert a számba. Vad csókolozásba keztünk viszont, így nem fogunk soha elindulni. Én vetettem véget a csóknak. Adam döbbenten nézet rám
- Készülni kell. Majd folytatjuk valamikor. - lögtem le magamról és kikelltem az ágyból. A tegnap kiválasztot outfitemet felvettem. Egyszer csak Adam jelent meg mögöttem.
- Remélem, hogy ilyen szexi fehérneműket tettél el, mint ami rajtad van. - dörmögte a fülembe.
- Majd meglátod. - fordultam meg és kacsintottam rá - Viszont induljunk, mert késön érünk oda, amit nem szertnék. - engettem ki a hajamat
- Rendben, de csendeben menj le, mert a többiek még alszanak. - puszilta meg a fejem búbját
- A cuccokat már tegnap estte be tettük a kocsiba, szóval azzal nem kell foglalkozni. Apa visz ki minket. - csúktam be a szobám ajtaját. Mikor leértünk mindenki lent volt, komás fejjel.
- Azt hittétek mi, hogy eltuttok menni, hogy nem köszönünk el. - nézet ránk Kíra
- Reméltük. - öleltem át. Mindenkitől el búcsuzunk és beültünk a kocsiba. Apa egész úton Adammal beszélt, én meg zenét hallgattam és néztem ki az ablakon. Fél óra alatt kint is voltunk a reptéren. Apa elkísért minket, amedik lehetett.
- Nem vagyok egy búcsuszkodos. Viszonot vigyázz magadra és legyél olyan amilyen vagy. - türt el egy tincset a hajamból. - Adam te meg vigyázz rá. - nézet apu a barátomra - Ne csináljatok akkora nagy hülyeséget, ne logjatok ki ablakon, ne játszatok kitud többet meginni játékot. Vissza térve ne csináljatok akkora hülységeket. - nézet ránk apa
- Szeretlek apa. - öleltem át szorosan, amit viszonzot. Nagy nehezen elbúcsuzkodtunk. Bemutatok a jegyünket és elkisértek minket máshova. Egy kurva nagy repülőt vettünk észre. Csodálkozva néztünk Adammal egymásra.
- Száljuk fel. - indultam el a repülő felé. - Jössz?? - fordultam vissza Adam felé. Adam feleszmélt és megindult. Együtt léptünk fel a repülőre.
- Biztos te vagy Liz. Én vagyok a pilóta. itt tudtok enni és inni. Kicsit hátrébb van a szoba, ahol van ágy és Tv, ahoz tartozik egy kicsi fürdő zuhanyzóval és vécével. Ha fáradtak vagytok akkor a szobában tudtok aludni. A cuccokat, meg tedjétek, ahova szeretnétek. Öt perc és indulunk. - ment vissza a kabinjába.
- Nézük meg a szobát. - indultam meg. A szoba nem volt nagy, de cuki volt.
- Azért durva, hogy van ilyen a szüleidnek. - ült le az ágyra és az ölébe húzott - Szerintem fejezük be, amit reggel elkeztünk. - suttogta a fülembe és meg harapta a fülcimpámat.
- Manó, ez egy repülő. Nem fogok veled itt szeretkezni. - ráztam a fejemet, de közben meg olyan jó lenne.
- Akkor megnézhetem mennyire vagy benedvesedve?? - nézet rám huncutul. Kigobolta a nadrágomat és a bugyiba nyúlt.
- Manó légyszi. - kértem, mert már alig birtam magammal
- De hát nem szeretkezünk egy repülőn. - utánozott engem és kihúzta a kezét.
- Hogy menél el a picsába. - szálltam ki az öléből
- Ha ennyire szeretnéd felőlem. - húzot vissza és vad csókolozásba keztünk. Sorra kerültek le a ruhadarabok, mikor már csak fehérnemű volt rajtunk.
- Van nállad gyógyszer?? - kérdezte Adam
- Igen van. - másztam fel teljesen az ágyra
- Bazd meg babe, olyan rossz vagy. - mászot rám és megszívta a nyakamat és kikapcsolta a meltartómat és eldobta valamerre. Végig csókolt minden hol. Mikor a csilomhoz ért megállt egy pillanatra. Kérdően néztem rá.
- Mennyire lehet durva?? - nézet fel rám
- Amennyire szeretnél, de még járni jó lenne. - válaszoltam A következő pillanatban már a bugyim se volt rajtam és lent kényesztetett. Én csak kapkodtam a levegőt. Egyszer csak Adam feldúgta az ujját és én egy kurva nagyot sikítottam.
- Babe hallkabban. - nézet fel rám azzal a tökéletes mosolyával. Nem tudtam megszólalni se. Mikor már az orgazmus szélén voltam Adam feldúgta még egy ujját és én rögtön el is mentem. Adam kihúzta az ujját és lenyalta őket. Én még mindig a légzésemet normalizáltam. - Most én jövök. - mondtam és egy muzdolattal le húztam a boxerét és ráültem a farkára. Elkezdtem mozgatni a csípőmet, Adam a kezét seggemre tette. Egyre nehezebben vettük a levegőt, mikor végigkarmoltam Adam hátát és belémélvezett.
- Elmegyek lezuhanyozni. - szálltam ki Adam öléből és becsuktam magamra az ajtót. A fürdő nagyon csepp volt. Beálltam a zuhany allá és elkeztem lefürődni. Egyszer csak nyilt az ajtó és a barátom lépet be rajta.
- Gondoltam, hogy jól esne egy közös fürdő. - mosolygot rám perverzen és belépett melém. Nem mondanám, hogy tiszták letünk. Végül azért lefürödtünk külön-külön. Bevettem egy tabletát és kimentem a szobából. Adam az egyik fotelben ült és nézet ki az ablakon. Leültem mellé és a fejemet a vállára döntöttem.
- Birni fognak a nagyszüleid?? - sóhajtottam nagyot
- Babe persze. Én imádlak, ezért ők is fognak. Ráadásul segítettél Kírának átvészelni egy nehéz időszakot, szóval igen birni fognak, de azért tegyük hozzá, hogy olyan semélyiséged van amit csak szeretni lehet. - huzot az ölébe és átölelt. Szerintem elaludthatam, mert arra ébrettem, hogy Adam ébreszget.
- Mindjárt szállunk le. - puszilta meg a nyakamat.
- Oké. - szálltam ki az öléből és nyutoszkodtam egy nagyot és visszaültem Adam mellé. Körübelül hét perccel késöbb már le is szálltunk. A pilóta segített lecipelni a cuccokat és beteni a kocsiba. Apauék adtak nekünk egy kocsit, hogy majd tudjunk közlekedni. Én beültem az első ülésre, Adam meg a kormány mellé. Mondjuk én is pontosan tudom az utat, de mindegy. Fura újra itt lenni. Ráadásul Adammal, mondjuk mindig is szeretem volna eljönni a barátommal Kanadába. Leparkolt az autóval és kiszálltunk. Mikor beértünk egy tágas nappaliban táltuk magunkat. A dohányzó asztalnál nagyban folyt a kártya parti. - Sziasztok. - köszönt Adam és a nagyszülök ránk kapták a fejüket. Felálltak és idejöttek hozzánk. Adamot jól megszertgeték, utána végig néztek rajtam.
- Nagyi, papa bemutattom Lizt. - mutatott be adam a nagyszüleinek
- De gyönyörű vagy. - ölelt magához a nagyija - És milyen volt az út?? - kérezte mikor már a kanapén ültünk.
- Hoszzú, mint mindig. - válasszoltuk egyszerre és elnevettük magunkat.
- Mi behozuk a cuccokat ti meg beszélgesettek. - indultak ki Adam és a nagyapja
- Köszönöm. - ölelt magához mégegyszer. - Na jó elég az érzelgöségből, mesélj magadról. - érdeklödöt
- A Harvardra készülök. Focizok és táncolok. Kitünő vagyok, szeretek olvasni, mondjuk mostanában alig van időm rá. Imádom a zenét. Elvileg jó hangom van. - fejeztem be
- Nem elvileg, hanem gyakorlatilag is. Gyönyörű hangja van és ha ő meg Kíra énekel az wow. - ült le mellém a barátom
- Akkor majd énekelünk egyet, de most vigyétek fel a cuccaitokat és pakoljatok ki. - álltunk fel. A fiúk felhurcolták a cuccokat nekünk már csak a kisdolgokat kellet felvinni. Adam szobája egyszerü volt. Egy ágy két oldalt egy-egy éjjelilámpa. Az ágy végében egy kis kanapé, szerüség. Az ággyal és a kanapéval szemben egy Tv volt. Nem volt nagy szoba, de olyan kicsi se, olyan pont jó. Az ágy mellett egy hat fiókos szekrény volt. letettük a cuccokat és a nagyszülök magunkra hagytak minket.
- Nagyon régi a képek. - jött mögém Adam. Az egyik képen Kíra és Adam volt, éppen ölelkeztek. A másikon Adam volt egy játék gitárral. A harmadik képen Kíra, Adam és az anyukájuk volt egy tengerparton.
- Így tökéletes. - mondta és odahúzott magához. Ez az a kép volt, ami nem rég készült. Mikor Adamtól kaptam egy tiarát, mert már napok óta azt hajtogadtam, hogy szeretnék. Magamhoz öleltem és eleredtek a könnyeim.
- Na babe ne sírj. - törölte le a könnyeimet. Még percekig ölelkeztümk, utána elkeztünk kipakolni.
- Hova tehetem ezeket. - vettem elő az óvszert és a tabletákat.
- Ide. - vette el tőlem és be tette az éjjeliszekrénybe. Elkeztük kitenni a ruhákat.
- Hova tehettem a fehérneműket?? - fordultam felé, mert háttal álltam neki. - Szerintem azt majd én elteszem. - mosolygot rám huncutól és eltette az egyik fiókba.
- Kész. - döltem el az ágyon, körübelül fél óra pakolás után.
- Azért ennyire nem volt fárasztó. - dölt mellém Adam
- Nem, de korán keltünk és fáradt vagyok. - fordultam felé
- Majd nem végig aludtad az utat, hogy vagy fáradt??? - húzot magához közelebb.
- Jó, de akkor is. - bújtam hozzá
- Fiam segítenél nekem. - jött be Adam nagyapja
- Persze. - állt fel és kiment a szobából
Isteni illatokat kezdtem el érezni, így követem a hasamat és lementem a konyhába.
- Tina tudok valamiben segíteni?? - kérdeztem Adam nagyiját
- Már kész vagyok. Mit szolnál, ha egy kicsit beszélgetnénk. - vette fel az ötletett
- Rendben. - mosolyodtam el és leültünk a nappaliba*** Adam szemszöge ***
- Helyes lány. - mondta nagyapa, miközben csináltuk az autót.
- Az. - mosolyodtam el
- Fiam te szerelmes vagy. - mosolygod rám
- Nem tudom, hogy az milyen, de azt tudom, hogy nagyon szeretem. - adtam oda az egyik szerszámot
- Látszik, hogy ő is szeret. Amugy készen vagyunk. Menjünk enni, mert éhes vagyok. - törölte meg a kezét a nagyapámMikor beértünk Liz és a nagymamám a kanapén ültek és nevetek valamin. Mikor közelebb értünk észre vettem a fotóalbumot, amiben rólam és Kíráról vannak képek.
- Min nevetek ennyire?? - ültem le az egy személyes fotelbe, nagypapa meg elment más hova.
- Hogy tudtál, így öltözködni?? - mutatott nekem egy régi képet
- Most komolyan kinevetsz, mert régen hogyan öltözködtem. Ezzel most megsértetél. - adtam vissza az albumot
- Legalább most már jó a stílusod. - nézet végig rajtam
- Köszönöm ez megtiszteltetés. Viszont együnk, mert nagyapa éhes. - álltam fel és felsegítettem a barátnőmet
- Jó étvágyat. - ültünk le az asztalhoz és elkezdtünk enni.*** Liz szemszöge***
- Nem, igazából az úgy volt, hogy szerettem volna egy tiarát, mert miért ne. - vontam meg a vállam - És már annyiszor mondta, hogy már meguntam és vettem neki egyet. - meséltük a nagyszülőknek
- Azért, annyiszor nem mondtam el. - néztem Adamra
- Naponta elmondta százszor. - ivott az inni valojába
- Csak ötvenszer. - töröltem meg a számat
- Makacs vagy?? - nézet rám Tina
- Igen. - vágta rá Adam
- Inkább hajthatatlannak mondanám magamat. - töltötem magamnak inni
- Legalább valaki nemet mond neki. - mondta Ruben, Adam nagyapja
- Köszönöm szépen nagyon finom volt, a vacsora. - álltam fel az asztaltól
- Tudunk valamibe segíteni?? - kérdeztük egyszerre Adammal
- Nem, nem kell. Menjetek nyugodtan. - nézet ránk Tina
- Viszont nekem kénne a segítséged fiam. - nézet rá Ruben az unokájára
- Miben?? - kérdezet vissza
- A motor nem akar beindulni és kénne segítség. - magyarázta el és nekem is fel csilant a szemem
- Segíthetek. - néztem Rubenre
- Persze, ha tudsz. - nézet rám furán
- Kaphatok valamit, mert nem szertném magam összeolajozni. - néztem Adamra
- Persze. Mi átöltözünk és segítünk. - fordult a nagyapja felé
- Rendben. - bolintott Adam nagyapja Gyorsan felmentünk és átöltöztünk.
Lent a garázsban már a szerszámok elő voltak készítve.
- Akkor megnézhetem?? - kérdeztem
- Liz elég durván ért a kocsikhoz és a motorokhoz. - magyarázta el Adam a nagyapjának
- Most már értem, miért akartál segíteni. - mosolygot rám Ruben
Körübelül egy óra múlva már össze is volt szerelve a motor és ki is lett javítva.
- Próbáljuk meg beindítani, mert nem biztos, hogy müködni is müködik. - mondta Adam
- Liz beindtod?? - nyújtotta a kulcsot nekem
- Wow persze. - vettem el és felültem a motorra és beindítottam. A robogó motorja bereget és beindult.
- Sikerült. - pacsizott le velem a Ruben Adam meg adott egy puszit az arcomra.
- Viszont menjünk aludni, mert már késő van. - ásítottam egy hatalmasat és leszálltam a motorról.
- Jó éjszakát. - köszönt el tölünk Ruben
- Jó éjt. - köszöntünk el mi is és kimentünk a garázsból
- Jó éjt. - köszöntünk el Tinától- Jó éjszakát nektek is. - adott nekünk egy-egy ölelést. Felmentünk a szobába és eldöltem az ágyon
- Elmegyek fürődni. - puszilt meg Adam
- Addig kiágyazok és előveszem a pizsomámat. - ültem fel, de ekkor eszembe jutott, hogy nem tudom hova tette Adam a fehérneműket
- Manó hova tetted a fehérneműimet??? - álltam fel az ágyról
- A hat fiókos szekrény, felső fiókjában, de nem muszáj vened. - suttogta a fülembe és megpuszilta a nyakamat
- Adam menj fürődni. - toltam el magamtól
Nevetve ment el fürődni. Gyorsan kiágyaztam és elővettem egy topot és egy picsagatyát, mert este mindig megsülők. Anyuéknak írtam, hogy minden rendben velünk és, hogy holnap küldők képeket nekik. Ekkor nyitodod az ajtó és Adam jött ki a fürdőből. Csak egy törölköző volt rajta, így látszodott a kidolkozott felső teste, ami még mindig eltudja terelni a figyelmemet.
- Babe ha végig mértél elégszer akkor mehetsz fürődni. - mosolygott rám huncutól
Csak megforgatam a szememet és én is elmentem fürödni. Lefürödtem és felöltöztem a pizsamába. Mikor kimentem Adam telefonált nekem hátal, mikor megfordult és meglátott többször is végig nézet. Én kiterítettem a törölközömet és befeküdtem az ágyba. Adam még beszélgetett egy kicsit, aztán elköszönt és letette.
- Anyum puszil téged. - feküdt be mellém - Mit nézzünk?? - húzott magához - Nem tudom. Nézzünk valamit a netflixen. - indítottam be a netflixet - Legyen az after. - néztem cukin Adamra
- Legyen, de máskor én választok. - puszilta meg a fejem búbját
Elindítottam és lekapcsoltam a villanyt. Adam a film felénél elaludt. Kikapcsoltam a Tv-t és próbáltam elaludni.
Pár perc múlva bealudtam.
ESTÁS LEYENDO
𝑢́𝑗 𝑘𝑒𝑧𝑑𝑒𝑡 𝑎 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎́𝑏𝑎𝑛
RomanceEgy lány aki nem túl népszerű az iskolában, de az élete teljesen felfordul. Újabb és újabb titkok kerülnek a felszínre. Ha kíváncsi vagy, hogy mi történik a lánnyal olvass bele. * Trágár szavak és tizennyolcadik jelenetet tartalmazhat. Mindenki sajá...