Ma hat órakor keltem. Elmentem fürödni és meg mosta a hajamat. Utána kiválasztottam az ünneplőmet és hozzá való magassarkút.
Feltettem egy szolid sminket és a hajamat kivasaltam felül meg befontam.
Lementem anyunak segíteni reggeliben.
- Anyu elvinél ma engem suliba?
- Persze. Csak ma vagy holnap is??
- Csak ma holnap már motorral megyek szerintem.
- Jó akkor, ha befejezted a reggelit, indulhatunk is.
Reggeli után bepakoltam a mosogatógépbe és indulhatunk is. Anyu kiállt a garázsból. Anyának BMW x5-e van.
Tíz perc alatt ott is voltunk amit azért furcsállok, mert eddig három negyed óra volt az út a suliba. A suli előtt nagy volt a tömeg, mint mindig. Kiszálltam a kocsiból és elköszöntem anyutól. Egyből kiszúrtam a barátnőimet. Oda mentem hozzájuk és megöleltem őket.
Em nagyon sokat változott a nyáron, a haja balayage szürke lett és erősebb lett a sminke. Lia nem változott semmit a nyár alatt azon kívül, hogy barnább lett a bőre.
-Sziasztok lányok!!!
-Szia Liz !!- köszöntek egyszerre.
- Min mosolyogsz Lia ??? - Pontosan tudtam miért mosolyog.
- Olyan helyes!! A nyáron csak jobban helyesebb lett - mondta és egyből a menőkre néztünk. Liának Mike nagyon tetszik, de szerintem Adam sokkal jobb. De viszont volt velük egy új fiú is. Aki még tavaly nem járt ide. Nagyon ismerős volt nekem valahonnan, csak nem tudom honnan.
-Olyan cuki az új srác. - mondta Em. Ezen Liával nagyon meglepődtünk, mert Emnek eddig senki nem tetszett.
- Hát nem tudom, de nekem nem jön be az fix. - mondta Lia.
- Na jó csajok menyünk be, mielőtt elkésünk. - mondta a csajoknak és be is indultuk. Mikor elhaladtunk a fiúk mellet csak szavakat halottam. Mint például ikertestvér, nem tud róla. Erre nagyon kíváncsi lettem, mert mind az új srác mondta. Majd kiderítem.
Amikor beértünk leültem egy szimpatikus helyre. Mellettem Lia volt előttem meg Em. Az osztályokban egy személyes padok voltak. Mikor becsengetek, megérkezett az ofő.
Elmondta, hogy menyünk le a torna terembe, mert az igazgató beszédet fog mondani. Mire végzett az igazgató ki is csengetek. Lementünk a csajokkal a büfébe innivalót venni. Mikor végeztünk visszaindultunk a terembe, és a helyünkre mentünk. Mikor egyszer csak megjelent Adam és Mike. Oda mentek Noahhoz és beszélgettek. Mikor becsengettek a két fiú kiment, de előtte Adam rám kacsintott. Az óra unalmasan telt. Egész végig a szünetet vártam. Mikor kicsengtek Lia megfogta a és behúzott engem és Emet a WC-be. És belle kezdet:
-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ... Rád kacsintott!!!- mondta, inkább visította. -Mondtam, hogy van nála esélyed.
- Szerintem nem nekem szánta. - mondtam én, erre Em is belle szólt:
- Szerintem neked szánta más lány nem volt a terembe. Mögöttünk se ült senki.
- Na jó csajok, szerintem mennyünk Mc'donaldsbe, mert éhes vagyok. - mondtam téma terelés képen, de tényleg éhes voltam már. Szerencse, hogy közel van a sulihoz.
Beértünk és leültünk egy szimpatikus helyre. Én szóltam a csajoknak, hogy megrendelem a kaját. Miután megettünk elmentünk hozzám. Még nem voltak az új házba. Mikor megérkeztünk mind két lány tátott szájjal nézte a házat.
- Liz nagyon nagy ez a ház.
- Gyertek lányok körbe vezetlek titeket.- mondtam és kinyitottam az ajtót. felmentünk a szobámba, miután körbe vezettem őket.
-Liz ez a ház nagyon jó- mondta em.
- De nem is mondtam, hogy van külön gardróbom. Ami tele van új ruhákkal.
-Úristen ez nagyon menő.
- És akkor kint még nem voltunk. - Leindultam a kertbe.
Mikor kiértünk egyszer csak Em megszólal.
-Nyáron tarthatnák bulikat.
- na de ne erről beszéljünk hanem arról, hogy Emnek végre tetszik valaki.
Igen én azt hittem már a végén egyedül fog meghalni kilenc macskával. -monda Lia nevetve.
- Na jó lányok ez gonosz volt. - mondta, tetetve a sértődőtett, de ő is elnevette magát.
- Lányok mennyetek haza, késő van már. -jött ki anyu a kertbe.
- Akkor kikísérem őket.- Elindultunk a kapu felé.
- Sziasztok holnap találkozunk.- mondta és megöleltem őket.
Bementem, mikor mentem volna fel anyu szólt:
- Liz! Van holnapra ruhád? - kérdezte anyu, én meg nem értettem.
-Miért?
- Holnap megyünk apád munkatársaihoz.
- Ja, tényleg, amúgy van már ruhám. - mondtam és felmentem a szobámba. Gyorsan lefürödtem és felvettem a mickey egeres pólót és egy francia bugyit és lementem vacsit csinálni magamnak, mert anyuék már ettek. Miután végeztem felmentem lefeküdni. Gyorsan el is aludtam.
YOU ARE READING
𝑢́𝑗 𝑘𝑒𝑧𝑑𝑒𝑡 𝑎 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎́𝑏𝑎𝑛
RomanceEgy lány aki nem túl népszerű az iskolában, de az élete teljesen felfordul. Újabb és újabb titkok kerülnek a felszínre. Ha kíváncsi vagy, hogy mi történik a lánnyal olvass bele. * Trágár szavak és tizennyolcadik jelenetet tartalmazhat. Mindenki sajá...