csapatkapitány

6.7K 115 8
                                    

Arra a kurva  ébresztőre keltem.

Lementem reggelizni. Mivel anyuék már nem voltak otthon, mert bekeltet menni a céghez. Felmentem miután megreggeliztem és megmosakodtam.  Felvettem a mai outfitemet. Mivel motorral akartam menni, ezért fekete szakadt nadrágot vettem fel egy szürke haspólóval, piros-fekete kockás  inggel és egy fekete-fehér adidas superstarral.


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Sminknek csak szempilla spirált tettem fel. Mikor készen lettem kimentem és kiálltam a motorral fel vettem a bukósisakomat és elindultam. Mikor megérkeztem a sulihoz "menők" idefordultak  a motor hangjára. Nem tudták ki vagyok, mivel új stílusom lett és a bukósisak is rajtam volt. Mikor levettem Adam és haverjai nagyon meglepődtek.  De legfőképpen Adam. Neki támaszkodtam a a motornak és vártam a csajokat.

Em és Lia egyszerre értek oda hozzám. Nagyon meglepődtek.

-Liz ez a tiéd?- kérdezte Em

- Igen az enyém, aputól kaptam mikor beköltöztünk.

- Ez nagyon jól nézz ki, de a stílusod is megváltozott.- mondta Lia

- Igen, de baj?- kérdeztem félve.

- Nem - mondták egyszerre- Csak ne legyél a ribikkel.

- Nem, nem hagylak el titeket.

- de látom nem csak nekünk jön be az új stílusod - mutatott Adamék felé.

- Akkor elértem a célom. De inkább mennyünk be mielőtt elkésnénk.

Elkezdődött az óra és hirtelen kopogás hallatszódott. A tanár mondta, hogy tessék erre benyitott Noah.

- Már második nap elkésik fiatal ember. - mondta a tanár

- Bocsánat a késésért, de elaludtam - mondta majd leült az egyetlen szabad helyre Em mellé. Ezen Em csak mosolygott. Mikor kicsengettek elmentünk a büfébe. Én egy colát Lia és Em meg egy-egy fantát vettek. Visszaindultunk a terembe, de a terem előtt ott volt Adam haverjaival. De nem akartak minket beengedni.

- Beengedtek?- kérdeztem

- Nem. - válaszolta bunkón Scott.

- Akkor, hogy mennyünk be? - kérdeztem mérgesebben

- Old meg! - mondta. Kösz a segítséget. Mondtam magamban. Ilyenkor már nagyon mérges voltam. Hirtelen ötletből belöktem az ajtón.

- Ez nem kellet volna Liz.

Miért? Megint megversz? - kérdeztem, erre felém akart ütni, de valaki megakadályozta. Adam volt. Ezek után becsengettek, mindenki ment órára. Az óra gyorsan telt.


******* Adam szemszöge *******

Az óra végéig azon agyaltam, amit Liz mondott. Kicsengettek kimentünk az udvara és megkérdeztem Scottot:

𝑢́𝑗 𝑘𝑒𝑧𝑑𝑒𝑡 𝑎 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎́𝑏𝑎𝑛Where stories live. Discover now