******* Liz szemszöge *******
Reggel hamarabb keltem, mint Adam.
Így eldöntöttem, hogy lemegyek az edzőtermbe edzeni.
Ezt vettem fel:Egy órát edzettem. Most főleg hasra dolgoztam. Utána még egy fél órát nyújtottam. Mikor végeztem felmentem a szobámba. Adam még mindig aludt. Meg néztem a telefonomon az időt csak 7:30 volt. Elmentem fürödni. Fürdés után megszárítottam a hajamat. Viszont ruhát elfelejtettem ruhát behozni.
Kinéztem a szobába, hogy Adam alszik még. Szerencsére még aludt. felvettem a köntösöm és kimentem. Bementem a gardróbomba. Meg kerestem a szabadidő ruhákat. A választásom egy szürke haspulcsit hozzá egy fekete adidas melegítő nadrágot. A hajam csak össze fogtam egy kócos kontyba.
Sminket nem tettem fel, mert itthonra felesleges. Kimentem a gardróbomból és visszamentem a fürdőmbe és kiterítettem a törölközőmet. Megnéztem a telefonomon az időt. negyed kilenc van. Jó sokáig készülődtem. Gondoltam felébresztem Adamet. Oda mentem az ágyhoz és elkezdtem puszilgatni az arcát, de a szájárra direkt nem adtam.
- Adam ébresztő. - de erre nem akart felkelni - Már negyed kilenc múlt. - Erre persze kinyította a szemét. Én meg elvesztem a gyönyörű szemében.
- Jó reggelt. - mondta álmoskás hangon. Egymást néztük mikor megszólalt a telefonja. Egy kép volt beállítva, amin egy lány volt és ő.
- Bocsi felkel vennem, mert a húgom befog sértődni ha nem veszem fel. - adott egy puszit a számra és kiment. Én meg csak ott ültem és akkora kőeset le a szívemről. Szerintem öt percig csak ott ültem és bambultam. Arra eszméltem fel, hogy Adam jön vissza.
- A húgomért ki kell mennem a reptérre. Van kedved velem jönni??? - kérdezte miközben a tarkóját dörzsölte.
- Igen, de előtte együnk, mert már nagyon éhes vagyok. - mondtam és leindultam a konyhába.
- Jó. - mondta és jött utánam.
Mikor leértünk senki nem volt a konyhában. Gondolom még mindenki aludt, vagy kitudja.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝑢́𝑗 𝑘𝑒𝑧𝑑𝑒𝑡 𝑎 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎́𝑏𝑎𝑛
RomansaEgy lány aki nem túl népszerű az iskolában, de az élete teljesen felfordul. Újabb és újabb titkok kerülnek a felszínre. Ha kíváncsi vagy, hogy mi történik a lánnyal olvass bele. * Trágár szavak és tizennyolcadik jelenetet tartalmazhat. Mindenki sajá...