Tánc edzés

2.1K 45 0
                                    

******* Liz szemszöge *******

- Csajok akkor, majd találkozunk holnap. - öleltem meg őket.

- Jó táncot és randit. - kacsintott Lia.

- Köszi. Sziasztok. - köszöntem el tölük.

Kíra már elment, Krisszel együtt. Egyre többet vannak együtt.

Adam már lent várt engem.

- Kész vagyok, mehetünk. - mondtam Adamnak. Adam végig nézet rajtam és biccentett egyet. Jelezve, hogy oké.

- Aztán védekezni. - szólt utánunk Mike. Ezen elkezdtek nevetni. Én erre csak bemutattam nekik. Ezen még jobban nevetek.

- Ne foglalkoz velük hülyék. - legyintett Adam.

- Motorral mennénk, ha neked nem baj??? - kérdezte tőle.

- Nem, nem baj. Még jó is. - kacsintott.

- Oké. Akkor gyere. - fogtam meg a kezét. Elindultam vele a garázsba.
Odaadtam neki egy fekete bukósisakot.

15 öt perc múlva megérkeztünk a tánctermemhez. Kírának a motorja már ott volt. Leállítottam a motort és kivettem a kulcsot. Adammal kézen fogva mentünk be.

Gyorsan átöltöztünk. Mikor beértünk a táncterembe. Kíraék ide rohantak hozzánk. Kíra rám ugrót és elestünk. A fiúk csak röhögtek rajtunk.

- BAZD MEG KÍRA ELTÖRT A HÁTAM. - káromkodtam el magam.
Pont ekkor jött be a tanár. Egy fiatal nő volt.

- Jó napot kívánok mindenkinek. - üdvözölt minket.

- Ma megnézték, hogy ki hogy tud táncolni. De először is nyújtsuk le és melegítsük be. - mondta el a mai feladatott.

Fél órán nyújtottunk és még fél órát bemelegítettünk.
Ezek után párba kellet állni. Mindenki Adamot meg Kriszt nézte. De Adam hozzám jött és adott egy puszit az arcomra. A lányok megtudtak volna ölni a szemeikkel. Krisz meg Kírával volt, így már csak egymással lehetek párba.

- Most, hogy már mindenkinek meg van a párja kezdjük is el. Először kezdjenek a lányok párosai. Végére maradtok ti. - nézet ránk. Biccentettünk.
Az lányok nagyon jól táncoltak, csak egy baj volt, hogy nagyon elvoltak szálba maguktól.

- Nagyon jó volt lányok, de még van két páros. - mondta Chloé a lányoknak.

- Kezdjetek ti húgi. - mondta Adam Kírára nézve. Kíra biccentett. Betett egy zenét és elkezdtek táncolni. Nagyon nagy összhangba voltak, pedig nem is táncoltak még együtt. Vagyis nem tudok róla.
Mikor végeztek a tanár döbbent arccal nézet Kriszre és Kírára.

- Ez nagyon jó volt. Táncoltatok már együtt?? - kíváncsiskodót Chloé.

- Nem még nem. - válaszolt Kíra.

- Pedig nagyon nagy volt köztetek az összhang. - csodálkozót Chloé.

- Köszönjünk, de még van egy páros. - mutatott ránk Krisz.
Én be állítottam a zenét és elkezdtünk táncolni.

Nagyon élveztem a táncot. Teljesen kikapcsoltam az agyam és csak a zenére koncentráltam. Mikor vége lett a zenének Adam magához rántott és megcsókolt.

- WOW ez elképesztő volt. Csak úgy izzott köztetek a levegő. - csodálkozót el a tánctanár.

- Köszönjük. - köszöntük meg Adammal.

- Majd legközelebb elkezdjük a táncokat összerakni. Elment az óra nyújtsanak le és utána mehetnek. Viszlát. - köszönt el tőlünk Chloé.

- Gyorsan nyújtsunk le és akkor hamarabb mehetünk. - szóltam mindenkinek.

- Ne te vagy a főnök. Ne parancsolgass. - szólt nekem be az egyik lány éreztem, hogy Krisz, Kíra és Adam befeszül.

- Nyugi én nem azért mondta, mert parancsolgatni akartam. - mondtam a lánynak.

- Oké sztm nyújtsunk, mert én nem érek rá estig. - kacsintott rám Adam.

A lányok nagy duzzogva leültek a földre és elkezdtek nyújtani.

Fél óra alatt lenyújtottunk. Gyorsan átöltöztünk és már mentünk is haza.

𝑢́𝑗 𝑘𝑒𝑧𝑑𝑒𝑡 𝑎 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎́𝑏𝑎𝑛Where stories live. Discover now