Matek óra

2.4K 39 0
                                    

******* Liz szemszöge *******

Ez a hét nagyon gyorsan eltelt. A projektünkre két ötöst is kaptunk. Ez volt szerdán. Most már péntek van. Ma megyünk a buliba. Az egész csapat jön. Elõre féltem.

Reggel Adam mellett ébredtem, egészen megszoktam, hogy együtt vagyunk. Mondjuk a perverz beszólásaitól, még elszoktam kicsit pirulni. Lementem a konyhába a csajok lent voltak már.

- Jó reggelt. - köszöntek a lányok

- Jobbat. - ásítottam egy nagyot

- Csak nem hosszú volt az éjszaka. - mosolyodott el Em perverzen

- Hááááát, igazából sokáig beszélgetünk, utána meg még megnéztük a riverdalebõl 3 részt. - ásítottam még egyet. - Szóval, ha úgy nézzük, akkor igen hosszú volt. - magyaráztam

- Értjük. tessék itt van kakaó, hogy felébredj. - adott a kezembe egy bögrét Lia

- Ma hosszú napunk lesz, ezért kéne elõre kikészíteni a ruhát a bulira. - tanácsolta Kíra.

- Oké. - válaszoltuk a lányokkal.

Megittam a kakaómat és már mentem is fel az emeletre, felébreszteni Adamot.

Még békésen aludt. felmásztam az ágyra és elkezdtem puszilgatni az arcát, de a szájára direkt nem adtam puszit. Adam egy hirtelen mozdulattal maga alá gyűrt és lecsapott az ajkamra. 

- Jó reggelt. - mondta álmoskás hangon. Imádom a hangját főleg ilyenkor, mert nagyon szexi. 

- Jó reggelt. - csókoltam meg. A nyelve bejutásért könyörgött, amit meg is adtam. A nyelveink vad táncot járt. Mikor elváltunk mind kettőnk arca ki volt pirulva. 

- Öltözünk. Utána meg menjünk le reggelizni. - adtam még egy puszit a szájára, meg még ötszáz harminc-hatot. 

- Na jó öltözünk. - kelt ki Adam az ágyból. 

- Egyszer a hasad, miatt fogok elájulni. - néztem meg a hasát. Nem mondott semmit csak előttem meg állt. Megfogta a kezem és végig húzta a kezemet a hasán. 

- Tudom, hogy jó. - kacsintott rám - De azért te sem  panaszkodhatsz. - puszilta meg a nyakam és  megszívta. Én csak nyögtem egyet - Hupsz ez ott fog maradni. - húzta el a száját.

- Bazd meg Adam. - néztem meg a tükörben - Ezt túl sok idő lenne lealapozni. - néztem még mindig a lila foltot a nyakamon. 

- Meg ne próbált. - jött mögém Adam

- Akkor öltözünk. - jelentetem ki 

Adam egy hirtelen mozdulttal felkapott és bevitt a szobába. Az ágyra ült én meg az ölébe. 

- SZERETLEK. - suttogta a számra és megcsókolt  levegő hiány miatt váltunk el. A nyakamat és a kulcscsontomat nedves puszikkal kezdte behinteni. Nem tudtam megszólalni, ha így folytatjuk akkor nem lesz jó vége. Hirtelen kinyílt az ajtó és Noah jött be rajta. 

- Szép jó... - amikor meglátta, hogy mit csinálunk csöndbe maradt. Szerintem ennyire soha, de soha nem égtem. - reggelt, csak azért jöttem, hogy gyertek reggelizni. Ha végeztetek akkor gyertek, mert nem akarok elkésni. - ment volna ki, de hirtelen visszafordult. - Adam vigyázz rá. - nézett a barátom szemébe. Adam nem mondott semmit, csak bólintott. 

A következő pillanatban újra csak mi voltunk a szobába. Most én kezdtem el puszilgatni az arcát aztán az állkapcsát, majd a nyakát. A nyakánál egy ponton megszívtam. Adam egy férfiasat nyögött. Adam felkapott és az ágyra tett és fölém emelkedett. ott csókolt ahol akart, vagyis ameddig a pólója engedte. Na jó ha nem állunk le akkor baj lesz, nagyon nagy baj. 

𝑢́𝑗 𝑘𝑒𝑧𝑑𝑒𝑡 𝑎 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎́𝑏𝑎𝑛Where stories live. Discover now