****** Liz szemszöge ******
Reggel mikor kinyitottam a szemem rájöttem, hogy ma van a meccs. Adam még aludt. Kiakartam kelleni mellőle, de nem engedett.
- Jó reggelt. - mondta a reggeli álmoskás hangján
- Jó reggelt. - csókoltam meg. - Manó keljünk. - kérleltem a barátomat.
- Oké. - szállt ki az ágyból - Hogy vagy??? Izgulsz??? - kérdezte miközben segített beágyazni.
- Nagyon. A hasam nagyon görcsöl ráadásul nagyon félek, hogy elszúrok valamit, majd a meccs közben. - tördeltem az ujjaimat. Adam ellépett és felemelte az államat, hogy a szemembe tudjon nézni.
- Baba nyugi nem lesz semmi baj. Nem fogsz elszúrni semmit, mert arra képtelen vagy. Ráadásul én is ott leszek és a szüleid is. Mind szurkolni fogunk neked. - nyugtatott Adam, ami sikerült is.
- Köszönöm. - pusziltam szájon és megöleltem. Adam keze a seggemre tedte és úgy ölelt meg.
- Adam. - fúrtam a fejemet a vállába.
- Baba ez egy meghitt pillanat. - markolt rá a seggemre. Nyögtem egyet. Adam eltolt magától és ellépett tőlem.
- Öltözünk, mert nem szeretném ha apukád kiherélne. - vett elő Adam a ruháit.
- Azt tényleg nem szeretnénk. - indultam be a gardróbomba, de a csípőmet egy kicsit riszáltam. Adam mordult egyet, de nem foglalkoztam vele. A gardróbba érve rájöttem, hogy én már kiválasztottam a mai ruhámat. - Liz. Gyertek majd reggelizni. - szolt anya
- Oké, csak felöltözünk. - kiabáltam le anyunak.
- Baby én kész vagyok. - jött be a gardróbba - Azért, így nem kéne jönnöd. Elégé fúj a szél. - puszilta meg a nyakamat. Engem kirázott a hideg és felállt a szőr a kezemen. Amin Adam mosolygót.
- Nem, így jövök. Kint van a ruhám. Nagyon fúj?? - fordultam meg
- Most igen, de elvileg a meccsre már nem fog fújni. - simította meg az arcomat. Kimentem és felöltöztem. Egy fekete farmert vettem egy fekete toppal és egy farmer dzsekivel, ami belül szőrös.
- Mehetünk. - szóltam Adamnak, aki nem tudom mit csinált.
- Akkor menjünk babám. - fogtam meg a kezem, de ijedtembe ugrottam egyet. - Azért ennyire nem vagyok ijesztő. - indultunk el lefelé
- Tudom, csak megijedtem. Jó reggelt. - ültünk le az asztalhoz.
- Nektek is. Kicsim hoztam neked sport szeletet. - hozott ki nekem anyu három darabot. Adam furcsállva nézet rám.
- Ha izgulok, csak ezt tudok enni. - bontottam ki egyet és bele haraptam. Anyuék rántottát ettek. Mikor kész lettünk. Bevettem a vitaminokat és felvettem egy adidas cipőt és már kész is voltam.
- Indulhatunk??? - kérdezte anyu ránk nézve.
- Igen. - fogtam meg Adam kezét.
- Az én kocsimmal megyünk. - jött be apu a garázsból.
- Akkor induljunk. - kaptam fel az edző táskámat a vállamra. A kocsi út csöndbe telt. Adam vállára hajtottam a fejem és próbáltam piheni. Adam magához ölelt és bele puszilt a hajamba. Anyu mosolyogva figyelt minket a visszapillantó tükörből.Egyszer csak azt vettem észre, hogy a kocsi megállt. Gondolom bealudtam út közben.
- Jó reggelt csipkerózsika megérkeztünk. - szólt nekem anyu. Nyújtózkodtam egy nagyot és kiszálltam. Adam is kiszállt. Apuék keresetek egy parkolóhelyet. Mi addig bementünk és megkerestük az öltözőt. Adam megcsókolt és átölelte a derekamat.
- Szurkolok!!- puszilt szájon utoljára. - Csak ügyesen. - csapott játékosan a seggemre. Nevetve mentem be az öltözőbe. Kivettem a táskámból a ruhát, amit a csapat kapót előző napon. Átöltöztem és megkerestem a csapatomat. Az edző bát és a többieket is megtaláltam.
- Csók edző bá és sziasztok. - köszöntem a többieknek. Visszaköszöntek és Villi bá bele is kezdet a mondójába.
- Örülünk, hogy megjöttél Liz. Mindenki figyeljen arra amit megbeszéltünk és akkor nem lesz gond. Na menjünk. - csapta össze a tenyerét az edző. Kiindultunk. A szememmel anyuékat kerestem, megtaláltam őket a harmadik sorban ültek, a bal szélén. Adam csak biztatóan mosolygót rám. Anyuék meg Lia szüleivel beszéltek. Lia egy like jelet mutatott az újával. Kíra és Grace a kamerával babráltak. Gondolom ők fognak videózni. Másik csapat is megérkezett mikor meglátták, hogy a csapatban egy lány van elnevették magukat. Az edző legyintett, hogy ne foglakoznak velük. Felállt a két csapat. Én meg a másik cs.k. felváltunk.
- Egy lány nem tud focizni. - kuncogót még mindig a fiú
- Majd meglátjuk. - kacsintottam rá és elkezdődött a meccs.
Húsz perc után rúgtuk egy gólt. Aztán rá kb. hét percre rá, rugót az ellenfél egy gólt. Ezek után már senki nem rugót gólt. Letelt az első fél idő. Adam lejött és oda adott egy sport szeletet.
- Gondoltam jól jön majd. - puszilt homlokon.
- Köszönöm. - adtam neki egy rövid csókot. Kibontottam a csokit és megettem.
- Viszont én megyek vissza. Ne foglalkoz velük és mutasd meg, hogy milyen vagány csaj vagy. - adott egy biztató csókot és már vissza is ment.
Elkezdődőt a második félidő. Nálunk volt a labda, de hirtelen valaki az ellenfél közül elvette. Kapufára rúgták, így nem lett gól. Már csak őt perc volt a meccsből. Felnéztem Adamre és biztatóan bólintott, hogy megtudom csinálni. Vettem egy nagy levegőt és kifújtam. Az ellenfélnél volt a labda, de elvettük a labdát. Karesz lepasszolta Jamesnek. James vitte a labdát, majd lepasszolta nekem. Vittem a labdát egészen a kapuig. A kapunál megálltam és csináltam egy hátra szaltót és berúgtam a labdát. Pont ez után lett vége a meccsnek. Mindenki felugrott és elkezdett fütyülni ordibálni és tapsolni. A fiuk idejöttek hozzám és felkaptak, így vittek el az edzőhöz.
- Nagyon ügyesek voltatok. Liz bravúros volt ez az utolsó gól. - nézet rám elismerően Villi bá.
- Nyertünk. - esett le Jamesnek és mindenki elnevette magát.
- Mindenki nagyon ügyes volt ma. Majd azért még elemezzük a meccset a következő foci edzésen. Jó ünneplést mindenkinek. Kiérdemeltétek. - köszönt el tölünk Villi bá.
- Ja nagyon ügyes voltál Liz. - fütyül egy nagyot Leó.
- Köszi, de ezt együtt hoztuk össze. Viszont én mennék és majd beszélünk császtok. - intettem nekik és mentem öltözni és fürödni, mert tiszta izzadt voltam. Gyorsan felvettem a ruhámat, miután megfürödtem. Ép kapcsoltam volna be a hunyorított mikor kopogtak az öltöző ajtaján. Kinyitottam, Adam volt az.
- Ügyes voltál baby. Segítsek?? - nézet a kezembe lévő hajszárítóra.
- Igen az jó lenne. - mosolyogtam rá. Adam becsukta az ajtót és elkezdte szárítani a hajamat. Egy csomót beszélgetünk. Elmesélte, hogy Kíra mennyit káromkodót, mikor elvették tőlünk a labdát. Vagy amikor az utolsó pillanatba is még szurkoltak nekem, de nem csak nekem hanem a csapatnak is. Mire végeztünk a hajszárítással addigra kibeszéltük az egész meccset.
- Kész. - húzta ki Adam a hajszárítót.
- Köszönöm. - adtam neki egy rövid csókot. Gyorsan kifésültem a hajamat és már kész is voltam. Megfogtam Adam kezét és már mentünk is ki a többiekhez. Adamson volt a táskám mivel nem engedte, hogy vigyem. Odarohantam anyuékhoz és megöleltem őket. Lia a hátamra ugrott és úgy ölelt, Kíra meglelőről ölelt át. Nevetve öleltem meg mind kettőjüket. Sajnálom, hogy Em, Noah és Mike nem tudott jönni. Lia és kíra elengedett, így már jutottam levegőhöz.
- Menjünk ünnepelni. - mondta Grace és átölelt.
- Menjünk. - ért hozzánk Adam.
Egy kis pizzériába mentünk én Adam ölébe ültem, mert nem volt annyi hely. Amit apu nem nagyon nézet jó szemmel, de anyu megnyugtatta. Megestem egy egész pizzát, de persze nem egyfélét, mert azért fontos a változatosság. Ettem egy kicsit Adaméböl, Liáéból és apuból. Persze azért én is adtam apunak, Gracenek és Kírának. Szóval jól telt az ünneplés. Mire végeztünk már késő délután volt.
Adam velünk jött, mondván még elszeretne tőlem búcsúzni.
Egyszer csak arra ébredtem, hogy az ágyamba fekszek és Adam egyik pólója van rajtam. Gondolom elaludtam a kocsiba és Adam felhozott és átöltözöttet. Felhívtam Adamot. Második csörgésre vette fel.- Jó estét csipkerózsika. - köszönt bele mosolyogva
- Neked is. Azért elbúcsúzhattál volna tőlem. - biggyesztettem le a szám.
- Kimondta, hogy elmentem. - nyitott be a szobámba és ráugrottam. A nagy lendületből mindketten a földön kötöttünk ki.
- Örülök, hogy ennyire örülsz, hogy nem mentem el, de szerintem el tört pár bordám. - simította ki a hajamat Adam.
- Bocsi. - szálltam le róla. - De hogy hogy még itt vagy???- döbbentem meg teljesen.
- Igazából anyudék mondták, hogy még elkell menniük rendezni az üzletivacsorát és nem akartak egyedül hagyni, ezért megkértek, hogy maradjak, amit nagyon szívesen el is vállaltam. - húzott az ölébe és megcsókolt.
- Még mindig rohadt jól csókolsz. - mondta Adam miután elvárunk.
- Te is sokat javultál. - csókoltam meg még egyszer. Igazából kurva jól csókol, de szeretem szívatni.
- Ezt jó tudni. - mosolygott rám huncutul.
Igazából a nap további részében, (már amennyi maradt) filmet néztünk. Adam a lába közé feküdt, így néztük a filmet. Adam a film közben bealudt és betakartam. Szerintem én is bealudtam, mert ezek után már nem emlékszek semmire a filmből.
YOU ARE READING
𝑢́𝑗 𝑘𝑒𝑧𝑑𝑒𝑡 𝑎 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎́𝑏𝑎𝑛
RomanceEgy lány aki nem túl népszerű az iskolában, de az élete teljesen felfordul. Újabb és újabb titkok kerülnek a felszínre. Ha kíváncsi vagy, hogy mi történik a lánnyal olvass bele. * Trágár szavak és tizennyolcadik jelenetet tartalmazhat. Mindenki sajá...