✈Utazás✈ 3

1.1K 27 5
                                    

*** Adam szemszöge ***

Reggel a telefonom csörgésére kellettem. Liz ilyenkor futni szokott, szóval érthető, hogy nincs mellettem. Jesse nevét írta ki a telefon.
- Hajnalok, hajnala van. Miért hívtál?? - Bocs, te meg ilyenkor alszol. Szóval hallottam, hogy itt vagy Kanadában. Gondoltam, ha van kedved akkor eljöhetnél a bulira, ami ma lesz. - magyarázta, meg a hivását
- Benne vagyok, de akkor hozok még egy plusz főt. - gondoltam Liz biztos örülni fog, hogy bulizhat
- A helyszínt megirom messen. - tette le a telefont
Vissza aludni már nem tudtam, így kikelltem az ágyból és beágyztam. Felöltőzni lusta voltam, viszont lentről isteni illatokat éreztem. Így hát követem az illatokat. Lent Liz készítette a reggelit, miközben a zenére táncolt. Mögé álltam, s meg pusziltam a nyakát.
- Jó reggelt. - fordult felém és adott nekem egy jó reggelt csókot
- Azt hittem futni vagy. Nem mint ha ez nem tetszne. - néztem végig rajta és a hosszú labain megakadtam.
- Igazából már voltam futni és megéheztem, gondoltam csinálok mindenkinek reggelit. Te mit is keresel fent ilyen korán fent. Ilyenkor általában még alszol. - tette le az amerikai palacsintát az asztalra.
- Az egyik haverom hívott fel, hogy lesz egy buli náluk és elhívott minket. - húztam bele az ölembe - Jo étvágyat. - szettem neki is palacsintát és magamnak is és tettem rá nutellát és tejszínhabot.
- Köszönöm szépen. Benne vagyok, csak milyen buli lesz. - nézet rám a gyönyörű szép szemével
- Vegyél fürdőruhát és rá a ruhát és ha teszel sminket legyen vízálló, mondjuk neked nem is kell alapozó, szóval így kicsit könnyebb lesz. - kaptam le a villájáról a palacsintát. Mérgesen nézet rám, de nem birta sokáig, mert elmosolyodott és megrázta a fejét.
- Jó reggelt. - köszönt nekünk nagyi, meg nagypapa, vissza köszöntünk, majd ok is leültek enni.
- Ma egy buliba megyünk. - néztem mamáékra
- Csak vigyázzatok magatokra. - mosolygott ránk nagypapa, elpakoltunk, majd felmentünk felöltőzni.
- Valaki írt, megnézem. - kiabálta Liz nekem

*** Liz szemszöge ***

Megnyitottam Adam telefonján az üzenetet. Valamelyik haverja írt. Mikor megnyitottam egy cím volt benne, de rögtön ki is esett a kezemből a telefon. Adam pont ekkor jött ki.
- Liz jól vagy?? Mit kaptál, vagy is kaptam?? - vette fel a telefont, de értetlenül nézet rám. Nekem eközben kicsordult egy könny cseppem.
- Jó reggelt. - jött be Krisz - Baj van?? - nézet rám és Adamra
- Nem tudom, semmi olyat nem kaptam, ami zavarná. Nem tudom, de tessék itt a telefonom és az üzenet. - adta át a telefont.
Nem is figyeltem, csak bámultam és a könnyeim potyogtak.
-Hivd fel. Rátok fér a beszélgetés, vagy jöjjön át. - nézet rám és letörölte a könnyeimet. - Nem csináltál semmit, csak regi szép emlékek jöttek fel. - adta vissza a telefont Krisz
- Már megijedtem, hogy valami rossz történt vele régen. - fujta ki a levegőt Adam
- Mindjárt jövök, csak elmegyek egy kicsit sétálni, majd jövök. - kerestem olyan ruhát, ami a bárban megfelelő lesz. Erre jutottam a választásom.

- Ne kérdez semmit, csak bizz menni

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

- Ne kérdez semmit, csak bizz menni. Majd elmondja apum, ha felhivod. Annyit mondj neki, hogy Lillával találkozok. - csókoltam meg
- Anyuék itthon vannak, szóval tudsz kocsival menni. - jött be Krisz
Adtam neki is egy puszit és már rohantam is a szomszédba autóért.
- Melyiket vihetem?? - néztem keresztapura
- Amelyiket szeretnéd. - mentünk a garázsba. Kiválasztottam, amelyik a legjobban tetszik és már mentem is.

𝑢́𝑗 𝑘𝑒𝑧𝑑𝑒𝑡 𝑎 𝑚𝑎𝑓𝑓𝑖𝑎́𝑏𝑎𝑛Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang