Senden Boşanıcam...

5.6K 175 14
                                    

Meraba canlarım...
Umarım çok bekletmemişimdir...
Multimediada Beren var...
Neyse vote ve yorumları unutmayın...
Sizi seviyorum...
-Tatlı okumalar-

"Ne..neden bahsediyorsun?"

"Beren.. neden itiraf etmiyorsun? Herşeyi bildiğini biliyorum!"

Lanet olsun

Baha herşeyi biliyordu. Ve ve işgencesine devam ediyordu. Bu şekilde ne yapmam gerektiğine karar veremiyordum. Son kalan gücümle sırt üstü dönmeye çalıştım. Baha beni ne kadar yerimde tutmaya çalışsada başarılı olamadı. Sırt üstü dönünce Baha içimden çıktı. Hızla yataktan kalkıp sızlayan kasıklarıma aldırmayarak banyoya koştum ve kapıyı kilitledim. Hızla suyu açıp küveti doldurdum. Kendimi küvetin içine attım ve düşünmeye başladım.

Baha herşeyi bildiğimi biliyordu. Peki ya nasıl intikamımı alıcaktım ben?

İntikam işi yattı Beren anlasana! Kaç kurtar kendini burdan!

İç sesim bana resmen bağırıyordu. Yapmam gereken belliydi.

Burdan gitmeliydim. Baha'ya bunu söylemeliydim.

Durulanıp küvetten çıktım. Kapının arkasında bornozumu görünce şaşırdım. Hızlıca üzerime geçirdim ve kapıyı açıp odaya girdim. Baha yatağın kenarında oturmuş ellerinide çenesine dayamış yerde bir şeye bakıyordu. Boxerını giymişti ama üst tarafı hala çıplaktı. Hızla odadan çıkmaya yeltendim. Baha arkamdan seslenince olduğum yerde durdum.

"Eşyaların burada!"

Eşyalarım burada mı?

Ne zaman taşınmıştı ki?

Kapının ordan ayrılıp kıyafetlerin.olduğu odaya girdim. Kapıyı kapatıp etrafa baktım. Bir taraf erkrk kıyafetleriyle doluyken diğer tarafta benim eşyalarım vardı. Eşyaları görünce aklıma bir fikir gelmişti. Baha seksi kullanıp benim ağzımdan laf almaya çalışıyorsa bende vücudumu kullanıp ondan bunun öcünü alabilirdim. Çekmeceden bir iç çamaşırı takımı aldım. Siyah dantelli bir takımdı. Gögüslerimin bir kısmını bile zor örtüyordu. Hemen üzerime geçirip çekmeceleri karıştırdım. Mini beyaz bir şort ve üzerine siyah sporcu atleti giydim. Saçlarımı havluyla bir kez daha kurulayıp odadan çıktım. Baha şeklini hiç bozmamıştı. Yürüyüp karşısındaki koltuğa oturdum. Dirseklerimi dizlerime koyup öne doğru biraz eğildim. Baha önce gögüslerime sonra gözlerime baktı. İlk konuşan ben oldum.

"Ablam senin yüzünden öldü."

"Onu ben öldürmedim. Ali'nin suçuydu."

Onu duymamazlıktan gelip devam ettim.

"Annem ablamın üzüntüsüne dayanamayıp hasta oldu ve geçen sene o da öldü."

"Beren..."

"Babam annem ölünce kendini içkiye ve kumara verdi. Senin kumarhanende kaybetti. Defalarca. "

"Beren bu benim suçum degil."

"Ne demek senin suçun degil. Sen olmasaydın ablam annem yaşıyor olacaktı!"

"Beren.. Böyle konuşma."

"Kes Baha! Mehmet beyle konuşmam lazım."

"Ne konuşucaksın?"

"Senden boşanıcam."

Baha hızla ayağa kalktı. Odada volta atmaya başladı. Bir yandan da hayır diyordu. Bende koltukta geriye yaslanıp Baha'yı izledim. Vayy demek sen beni seviyorsun. Şimdi intikamımı alıcak bir şey bulmuştum. Baha hızla bana döndü ve parmağını tehdit eder gibi salladı.

"Buna izin vermem Beren. Hiç bir yere gidemezsin. Sen..sen benim malımsın!"

Gözümden bir damla yaş düştü. Hayvan beni malı olarak görüyordu. Göz yaşımı silip koltuktan kalktım.

"Sen..sen tam bir pisliksin!"

Hadii daha iyisini bulamadın mı?

Hızla etrafından dolanıp odadan çıktım. Merdivenlerden aşşağı indiğimde Mehmet beyi salonda dosyalarla uğraşırken gördüm. Yanına gidip oturdum. Dosyalardan başını kaldırmadan konuştu.

"Ne oldu Beren?"

Sesimi bulunca zorlukla konuştum.

"Baha'dan boşanmak istiyorum."

Mehmet bey dosyaları bırakıp gözlerime baktı. Ciddi olduğumu görünce konuştu.

"Bir anlaşma yapmıştık Beren."

"Baha bence yeterince değişti Mehmet bey."

"O yüzden mi ben hala bu dosyalarla uğraşıyorum."

Gözlerim sulandı. Dudaklarım titreyince ağlamak üzere olduğumu anladım. Mehmet beyde anlamış olmalıki sevecen bir sesle konuşmaya devam etti.

"Bak kızım,Baha hala kumarhane işletiyor,kavgalara bulaşıyor,adam öldürüyor kısacası mafyalık yapmaya devam ediyor. Sen onu bu karanlık işlerden çıkar şirketlerimin başına geçmesi için onu ikna et bende seni özgür bırakayım. Hemde başka bir şehirde güzel bir ev iş araba ve yüklü bir parayla özgür ol. Yada burda Baha ile evli olmaya devam et."

Artık ağlıyordum. Göz yaşlarımı silip konuşmaya başladım.

"Onunla evli kalamam. Onu değiştirip burdan gidicem ama ev iş araba veya para hiç birini istemiyorum. Sadece okuluma devam ediyim. Bari buna hayır demeyin."

Bana uzun uzun baktı. Sonra gözlüğünü takıp konuşmaya başladı.

"Baha ile iyi geçinmeye çalış."

Sonra tekrar dosyalarına döndü. Bu kadar mıydı? Ya okulum? Mehmet bey konuşmaya başlayınca pür dikkat onu dinlemeye devam ettim.

"Yarında okuluna gidebilirsin."

Evet arkadaşlar umarım sevmişsinizdir.

Voteler ve yorumlar artınca yb daha hızlı gelir unutmayın...
Seviliyorsunuz...

Zoraki EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin