Merabaaa...
Medyada Ali var...
Ali kim demeyin bu bölümde öğreniceksiniz... :)
Yb kısa olduğu için sizi fazla bekletmek istemedim...
Neyse tatlı okumalar...
Seviliyorsunuz♥♡♥"Baha benim herşeyimi aldı,sıra bende..."
Korkuyla adama baktım. Gözlerinde gördüğüm şey öfke ve intikam ateşinden başka bişey değildi. Kekeleyerek sordum.
"Ba..bana ne ya..pıcak..sın?"
"Hmm harika bir planım var ama önce seni yeni evine götürelim dimi.
Yukarı çıkarın onu."
Beni tutan adam beni fabrikaya doğru sürükledi. Fabrikanın kapıları gıcırdayarak açıldı ve burnuma metalin kokusu doldu ve tabi küf...
Gözüm karanlığa alışınca etrafa baktım. Bir sürü makina pas tutuyordu. Buranın uzun zamandır kapalı olduğu belliydi.
Peki neden şimdi inkam alınıyordu?
Bu soruyu cevaplayamadan eski bir merdivenle yukarı çıkarıldım. Burada bir çok kapı vardı. Kapıların ardında ne olduğunu merak ediyordum.
Sonunda bir kapının önünde durduk. Bu kapının üzerinde iki anahtar girişi bir sürgü ve bir zincir vardı.Hadi ama sanki istesem kaçabilicem. Ben alt tarafı bir kızım. Tabi artık kız degil kadındım. Bu saçma düşünceyle içimde bir şeyler kırılmıştı. Adam kapıyı açtı ve odaya doğru itti. İçeri girincede kapıyı kapattı ve kilitledi. Odanın duvarları bir zamanlar beyaz olmalıydı ama şimdi siyahtı. Duvarda bir pencere vardı ama tahtalarla kapatılmıştı. Odanın köşesinde bir yatak duruyordu eski olduğu belliydi ama dikkatli bakınca çarşafların ve pikenin yeni olduğunu fark ettim. Ortada yuvarlak eski yeşil baklava desenli küçük bir halı duruyordu. Kenarda kare bir masa ve plastik bir sandalye vardı. Onun karşında yatağın ayak ucunda iki gözlü bir dolap duruyordu. İçini açınca eski kıyafetlerime benzeyen giysilerin olduğunu gördüm. Karşıda bir kapı olduğunu fark edip hızla oraya gittim. Kapıyı açınca buranın banyo olduğunu gördüm. Eski olduğu belli olan banyoda temizlik yapılmış olmalıydı çünkü içerisi temiz ve parlaktı. Burda kalacağım çok önceden hesaplanmış olmalıydı çünkü burası hazırlanmıştı.
Banyo kapısını kapatıp odaya gittim ve yatağın üzerine oturdum. Bir süre sonra kapının kilitleri açıldı ve arabada yanımda oturan adam içeri girdi. O girince kapı tekrar kapandı ve kitlendi. Adamın elleri ceplerindeydi. Bana tepeden bakıyordu. Sonunda elini cebinden çıkarttı ve tokalaşmak için elini bana uzattı.
"Adım Ali."
İlk başta eline sonra Ali'ye baktım. Elini tutup çabucak sıktım ve bıraktım.
"Bende Beren."
"Biliyorum."
Elini tekrar cebine sokup odayı incelemeye başladı. Bir süre sonra tekrar bana baktı.
"Nasıl yeni odanı beğendin mi? Hoş eski odan gibi lüks değil ama zaten sende böyle bir odada büyümüş olmalısın diğmi?"
"Daha ne kadar buna devam ediceksin?"
Ali bana pis bir şey yutmuş gibi yüzünü ekşiterek baktı. Sonra dudaklarını yaladı ve konuşmaya başladı.
"Neye devam edecekmiyim?"
Gözlerimi kısıp konuşaya başladım.
"Hiçbir şey olmamış gibi havadan sudan konuşmaya."
"Haa şu mesele..."
"Evet o mesele... Konuş artık."
Ali sandalyeyi karşıma getirdi ve oturdu. Onu yakından inceleme fırsatı bulmuştum. Simsiyah gözlerini bana dikmişti. Yüz hatları sertti ama yakışıklı olduğu kaçınılmaz bir gerçekti. Saçları gözleri gibi simsiyahtı ve biraz uzundu. Bazı asi tutamlar anlına dökülmüştü. Dudaklarını yaladı. Sanırım bu bir tik di. Sonunda konuşunca dikkatimi tekrar gözlerine çevirebildim.
"Göz banyon bittiyse şu meseleyi halledelim."
Utancımdan kıpkırmızı olduğumu biliyordum. Ama gözlerimi kaçırmayı reddeddim.
"Sana söyledim Baha benim herşeyimi aldı."
"Herşeyim derken?"
"İşimi mahvetti, sevdiğim kızı kendine aşık etti, aileme beni rezil etti, bu gördüğün fabrika yıllar önce dünyanın en büyük.metal fabrikasıydı. Türkiye'nin en zengin insanlarındandım. Sen bir gecede herşeyini kaybetmek nerdi bilir misin?"
Ali'nin söyledikleriyle şok olmuştum. Ve aklımda sadece bir soru vardı.
"Nasıl?"
"Baha'nın kumarhanelerinde oyun oynarken nişalım Baha'yla yiyişiyordu buna dayanamadım ve kumarhaneyi yaktım. Bir çok insanın arabası masadaki mücevherleri eşyaları yandı ve tabi Baha'nın kumarhanesi kullanılmaz oldu. Dava üstüne dava açıldı. Tazminatlar , hasar tespit paraları, iflas etmeme sebeb oldu ve o olaydan bir yıl sonra suçlu bulundum ve hapse girince fabrikam kapatıldı. Geçen ay çıktım ve Baha'nın evlendiğini duydum. İnkam planımı hazırladım ve uygulamaya başladım."
Bu bu inanılması zor bir olaydı. Birden Ali'ye üzülmüştüm. Bir gecede herşeyini kaybetmişti ve bu korkunçtu. Ama bu kadar kinlenen bir insanın intikam planı basit birşey olmıycaktır. Cesaretimi topladım ve zor soruyu sordum.
"Peki bu planın ne?"
Bana iyice yaklaştı aramızda bir kaç santim vardı. Yüzündeki ifadeden eğlendiğini anlıyordum.
"Benim çocuğumu doğurucaksın..."
"ne?!"
Umarım sevmissinizdir olaylar karışıyor degil mi? :)
Ama malesef voteler çok az :(
Voteler arttığında yb gelicek:)
O zamana kadar kendinize iyi bakın :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik
RomanceBeren her zaman ki gibi ders dinlemeye çalışıyordu... O adam hızla sınıfa girdi ve Bere' ne eşyalarını toplamasını söyledi... Arabaya bindi ve nereye gittiklerini sordu... "Artık benim malımsın ve oğlumla evleneceksin. Eger onu degistire bilirsen s...