Arkadaslar yazamadıgım icin özür dilerim. Neyse size iyi okumalar...
Olduğum yerde donup kaldım ve kızın Baha 'ya sarılmasını donuk gözlerle izledim.
Lanet olsun. Bugün böyle bitmemeliydi. Sevdiğim adamı o sürtüğün pençelerinden kurtarmalıydım. Baha'nın yanına giderken Baha'nın da ona sarıldığını görünce tekrar donup kaldım. Lanet olsun bunu kaldıramıycaktım. Geriye doğru bir adım attım ve gözlerimin kararmasıyla dengemi kaybedip yere yığıldım.
Gözlerimi açtığımda temiz bir hastane odasında olduğumu fark ettim. Hemen yanımda Baha duruyordu ve elimi tutmuştu.Sinirle elimi çektim uyandığımı fark edince kafasını kaldırdı ve bana baktı.
"Şükürler olsun sonunda uyandın. "
"Uyanmam seni neden ilgilendiriyor Baha?"
"Böyle konuşma Beren o sadece arkadaşımdı. Zor zamanlar geçiriyor sadece yanında olduğumu söylüyordum."
"Sen o kız için benim yanıma gelmedin Baha şimdi de benim yanıma gelip uyanmamı bekleme!"
"Beren..."
"Lütfen odadan çık Baha."
"Beren..."
Yana doğru uzanıp hemşireyi çağıran düğmeye bastım. Baha nın yüzüne bakmıyordum. Açıklamasını bekledim ama hemşire odaya girince hızla çıkıp gitti. Beni bıraktı ve gitti. Hemde o sürtük yüzünden! Gözlerim yaşardı ve bir hıçkırık bogazımdan kaçmayı başardı. Hemşire telaşla yanıma geldi.
"Beren hanım iyi misiniz?"
Başımı hayır anlamın da salladım. Yanıma gelip serumumu kontrol etti. Sonra tansiyonuma baktı.
"Beren hanım tansiyonunuz düşmüş. Sain olun ve dinlenmeye çalışın."
"Ben..neden burdayım?"
"Sinirsel bir bayılma yaşadınız. Doktorunuz birazdan burda olucak o sizi daha detaylı bilgilendiricek."
Kapı açıldı ve içeri yaşlı ama hala yakışıklı olan bir doktor girdi.
"İşte doktorunuzda geldi."
"Merhaba Beren hanım nasılsınız?"
"Doktor olan sizsiniz siz söyleyin."
Doktor güldü ve önlügündeki ışıkla yanıma gelip gözlerime baktı.
"Hmm.. mm.."
"eee..?"
"Beren hanım, bayılma bir çok nedene bağlı olabilir.Birden fazla neden de bayılmaya neden olabilir.Bazı durumlarda ise bayılma nedeni bulunamaya bilir. Sizde hiperventilasyon olduğunu düşünüyoruz."
"Hiper ne?"
"Hiperventilasyon.Yanihızlı veya derin nefes alındığında görülen bayılma.Ama ilk baştada dediğim gibi bir çok nedende bayılmaya sebeb olabilir. ayağa hızlı kalkıldığında,üzülme durumunda sinirler zarar görebilir bu durumlardada bayıla bilirsiniz. "
"Yani önemli bişey yok."
"Bunlarda önemli Beren hanım."
"Tamam,tamam.. Bunlarda önemli."
Gözlerimi devirdim.
"Ne zaman çıkıcam?"
"Öğlene doğru taburcu olabilirsiniz."
"Şimdi çıkamaz mıyım?"
"Eğer iyiseniz bir iki evrakı imzalayıp çıkabilirsiniz ama herhangi birşey olursa hastaneye geri geliceksiniz."
"Tamam."
Doktor odadan çıktı ve hemşire yanıma gelip kolumda ki serumu çıkarttı. Beren hanım Baha bey dün sizin için kıyafet getittirmişti. Dolapta duruyorlar."
"Teşekkürler."
Ayağa kalktım ve lavoboya gittim. Elimi yüzümü temizleyip kendime gelmeye çalıştım. Zombiye benziyordum. Çok uyumaktan gözlerim şişmişti. Dün gecenin makyajı yüzüme dagılmıştı ve saçlarım elektirik çarpmış gibiydi. Yüzümü makyajdan arındırıp saçlarımı düzeltmeye çalıştım. Odaya girdiğimde hemşire kadın orada yoktu. Dolaba gidip Baha nın neler getirdiğine baktım. Kısa kollu beyaz bir gömlek ve mor bir pantolon.Aynı renkte topuklu ayakkabı mı? Cidden kim ayarlıyodu bunları? Hızla üstümü giydim. Hemşire imzalayacagım kağıtları getirdi. İmzalayıp çıkmak için çeketimi aldım.
"Tekrar geçmiş olsun Beren hanım."
"Sagol."
Hastaneden çıktım. Tam taksi çağıracaktım ki takım elbiseli biri yanıma gelip;
"Beren hanım, Baha bey sizi eve götürmemi söyledi."
"Seni tanıyamadım?"
"İşe yeni girdim efendim."
"Hmm.. ama ben eve gitmek istemiyorum. Babamın yanına götürebilir misin?"
"Tabi. Buyrun."
Takım elbiselinin peşinden gidip siyah camları film kaplı posche bindim. İçerdeki adamı görünce inmek istedim ama artık çok geçti. Takım elbiseli elindeki silahla beni içeri doğru itti.
Arkadaşlar umarım begenirsiniz... yorumlarınızı bekliyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik
RomanceBeren her zaman ki gibi ders dinlemeye çalışıyordu... O adam hızla sınıfa girdi ve Bere' ne eşyalarını toplamasını söyledi... Arabaya bindi ve nereye gittiklerini sordu... "Artık benim malımsın ve oğlumla evleneceksin. Eger onu degistire bilirsen s...