Meraba canlarım...
Medyada beren var...
Sizleri çok özledim...
Artık geç bölüm yayınlamak yok..:)
Neyse tatlı okumalar... ;)Arabaya bindiğim an burda olmamam gerektiğini anlamıştım ama artık çok geçti. Korkmamış gibi davranmalıydım.
"Kimsin sen?"
Hadi ama Beren bundan daha iyisini yaabilirdin. Yanımda oturan adam bana sadece ters ters bakmakla yetindi. Silahlı olan takım elbiseli ön koltuğa oturunca şöfer koltuğunda oturan adam arabayı çalıştırdı.
"Ne oluyor? Nereye götürüyorsunuz beni?"
Ha şimdi tam oldu. Ne korkusuzca ama. Kapa çeneni Beren!
"Sana ne gibi geldi?"
İlk kez konuşmuştu ve o da benimle dalga geçmek içindi. Ters ters bakma sırası bana geçmişti. Sonrada camdan dışarı bakmaya başladım.
En fazla ne olabilirdi ki? Baha beni kurtarırdı. O beni seviyordu. Seviyormuydu? İşte kafamda ki düşünmek istemediğim ama her zaman orda olan soru. Baha beni seviyor mu? Saçmalama! Baha gibi biri seni niye sevsin? O senin gibi kaç kızla birlikte olmuştur. Dünün hiçbir önemi yok! Gözümden bir damla yaş düştü. Hızla sildim. Nasıl inanmıştım ona. Asıl amacımı nasıl unutmuştum. Eski yaşantımı düşündüm. Bir ay öncesine dönmek için nelerimi vermezdim. Emre her zamanki gibi benimle uğraşıcaktı. Ve bende Selim'e hep gizli bir hayranlık duyucaktım. Ama o beni hiç fark etmiycekti. Çünkü benim gibi kızlara bakmazdı bile. Arkadaşlarımla pazar günü sinamaya gitmek için paramı biriktiricektim. Bu arada babamada gözkulak olmalıydım. Okulum bitince iyi bir işe giricektim ve benim gibi birisiyle evlenicektim. İki çocuğum olucaktı isimleri Uhud ve Azra olucaktı ama şimdi siyah bir arabanın içindeydim ve kaçırılıyordum.
Derin bir nefes alıp gözlerimi kapattım. Herşey yoluna giricek. Nefes al ve ver. Herşey yoluna giricek. Nefes al ve ver. Baha seni kurtarıcak.
Nefes al... Nefes al Beren iste böyle ve sakince ver... Uzun bir süre bunları tekrarladım ve sonunda araba durdu. Önde oturan silahlı adam gelip kapımı açtı. İnmeyincede kolumdan tutup zorla arabadan çıkarttı. Etrafıma bakınca paslanmış ve sanki yıllardır kapalıymış gibi görünen bir fabrikanın oradaydık. Arabada yanımda oturan adam yanımıza gelmişti. Fabrikayı göstererek bana doğru konuştu.
"Bu fabrikayı görüyor musun? İşte bu kocaman fabrika senin kocan yüzünden kapatıldı."
Kocan kelimesini yüzünü buruşturarak söylemişti. Adam bana daha çok yaklaştı ve ikimizin duyacagı bir sesle konuşmaya devam etti.
"Baha benim herşeyimi aldı. Sıra bende..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik
RomansaBeren her zaman ki gibi ders dinlemeye çalışıyordu... O adam hızla sınıfa girdi ve Bere' ne eşyalarını toplamasını söyledi... Arabaya bindi ve nereye gittiklerini sordu... "Artık benim malımsın ve oğlumla evleneceksin. Eger onu degistire bilirsen s...