Dersi dinlemeye çalışıyordum. Ama arkamda sıramı ayağıyla ittirip duran Berk yüzünden hiç bir şey anlamıyordum.
Bu çocuk neden benimle uğraşıyordu ki?
Okula geldiğim ilk günü hatırladım.
Ürkek adımlarla tarih sınıfını arıyordum.
Biri birden bana çarptı ve kendimi yerde buldum.
Ahh ilk günden ne rezillik ama.
O sürtük kızlar yanıma gelip beni işaret ederek gülmüşlerdi.
"Bu bizim okula gelen burslu sürtük değil mi?"
Utancımdan kıpkırmızı olmuştum.
Ama cevap vermeden durur muyum? Tabiki de hayır! Hızla ayağa kalkıp karşına geçtim. Burslu biri olarak olay çıkarmamam gerekiyordu. Ama bu sürteğe haddini bildirmeliydim
"Sürtük görmek istiyorsan aynaya bak canım"
Bana ağzı açık bakarak kalmıştı. Anlaşılan ona cevap vermem hoşuna gitmemişti. Bende fırsattan yararlanıp ona pis pis sırıtarak canını daha fazla sıkmıştım. Birden Berk geldi ve beni duvara doğru itti. Neye uğradığı mı şaşırmıştım. Ama zengin piçleri ne olacak. Canları istediklerinde olay çıkarta biliyorlar. Sonra müdüre bir selam verip hiç bir şey olmamış gibi gidebiliyorlar.
"Sen benim sevgilime nasıl Sürtük dersin?"
Berk'e baştan aşşağı baktım. Uzun boylu esmer tenliydi. Saçları siyah bir kaç tutamı alnına düşmüştü. Geniş omuzlu birisiydi ve eminimki basketbolla bir alakası vardı. Tabi sonradan basketbol kaptanı olduğunu öğrenmiştim. Tam Berk'e bir kaç küfür sayacakken ders zili çalmış ve etrafımızdaki minik grup dağılmıştı. Berk ve o sürtükte el ele tutuşup gitmişlerdi.
Ben düşüncelere dalmışken Berk sıramı tekrar itti.
Sinirle arkaya döndüm. Tam ağzımı açmış ona bir sürü küfür edecekken sınıfın kapısı "pat" diye açıldı.
Şanslı piç ne olacak!
Herkes başını kapıya çevirdi. Bende merakla kapıya baktım.
Takım elbiseli ellilerinde olduğunu tahmin ettiğim ama yakışıklılığından hiç bir şey kaybetmemiş adam hızla sınıfa girdi.
Ben tekrar başımı Berk'e çevirmiştim ki sıra arkadaşım Aleyna beni çimcikledi. Kızgınlıkla ona baktım. Sonra gözleriyle tepemi işaret ettiğini anladım yukarı baktığımda takım elbisenin başımda dikildiğini gördüm.
Ha siktir!
Kesin müfetdişti ve benim arkada oturan piç kurusuyla dalaşacağımı anlayıp yanıma gelmişti.
Saf ayağına yatıp takım elbiseye konuştum.
"Buyrun efendim birşey mi isteyecektiniz?"
Bana kaskatı bir halde bakıyordu. Sonunda konuştu.
"Eşyalarını topla ve hemen yanıma gel. Seni dışarda arabada bekliyorum. İki dakikan var." dedi ve geldiği gibi hızla gitti.
Ne olmuştu öyle? Ve bir müfetdiş neden bir öğrenciyi arabasına çağırsın ki?
O an sınıftaki herkesin bana baktığını fark ettim. Hızla yerimden kalkıp eşyalarımı çantama tıkıştırdım. Aleyna'ya el sallayıp dışarı çıktım. Dışarıda siyah bir audi duruyordu.
Herhalde bu değildir canım.
Ön taraftan bir şoför indi ve bana arka kapıyı açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik
RomanceBeren her zaman ki gibi ders dinlemeye çalışıyordu... O adam hızla sınıfa girdi ve Bere' ne eşyalarını toplamasını söyledi... Arabaya bindi ve nereye gittiklerini sordu... "Artık benim malımsın ve oğlumla evleneceksin. Eger onu degistire bilirsen s...