{آس }
______________________________________جین باید از صلاحیت گزارش هایی که مستقیم به دفتر RJ فرستاده میشدن مطمئن میشد.
مجبور بود که با کمک JM برسیشون میکردن
جیمین چند سال ازش کوچکتر بود .
اما زمان زیادی رو در امپراطوری گذرنده بود.
حتی خودش چند سال پیش اتفاقی از کارآموز های بخش رمزنویسی شنیده بود JM از بچه گی با RJ وارد سازمان شده ولی به دلایلی دوباره از سازمان به دستور خود RJخارج شده.
(فقط جیمین وارد شده)
هرچند داستان هایی که پشت RJ ساخته شده ،خودش میتونه از کل تعداد صفحات هر هشت مجموعهی هری پاتر بیشتر هم باشه.
،گاهی سوالی برای ادم های معمولی که از وجود این امپراطوری ها مثل همین شعبه ای الان درش قرار دادن درست وسط گانگنام وجود داره و آگاهی دارن پیش میاد که چرا هر شخصی در این امپراطوری که شعبه های زیادی در سراسر سئول و در کشور های مختلف ، ساختمون ها و شعبه های زیادی بناست و مشغول به کاره یک نام مستعار مختص به خودش داره ،
از امپراطور و دست بالا بگیر تا پایین ترین و ساده ترین کار هایی که توسط هر شخصی در این مکان انجام میشه ..
مثل نگهبان های ورودی و آبدار چی ها ..
البته این اسم های مستعار بستگی درجه بندی هایی که در کل سازمان برای هر شخصی انجام میده مثل خال های پاسور فرق داره.
مثلا آبدارچی ها درجه بندی هاشون از بقیه پایین تره پس فقط فامیلشون تغییر میکنه دولو حساب میشند.
اما کسانی مثل سوکجین که اسمش جزء سر لیست کساییه که بیشترین ارتباط رو با RJ دارن پس فقط اول و آخر اسمشون انتخاب میشه حکم بی بی بازی رو به دوش میکشه.
مثل پارک جیمین که فقط حرف اول اسم یعنی J و آخر اسمM انتخاب میشه و فامیل تغییری نمیکنه هر دوس اونها با بی بی دست میگیرن.
یک درجه پایین تر یعنی درجهی سه مثل کیم نامجون که جزء حرفه ای ترین هکر های سازمان محسوب میشه هم حق دو انتخاب داره سرباز بازی !.
اولیش اینه که حرف اول فامیل و آخر اسمش رو میتونه بزاره پس کیم نامجون مستعارش میشه KN و
دومین انتخاب اینه که یک اسم مستعار دو حرفی ولی با معنیه گُنگ به دلخواه انتخواب کنه.
که البته به حِرفشون هم نزدیک باشه. ورق سرباز شاید در حکم ارزش چندانی نداشته باشه.
اما در بازی "*چهار برگ" امتیاز بالایی رو برخورداره.
و یک جمله در سازمان حرف اولو میزنه...
×شاید امروز و در این بازی باخته باشی...شاید فردا و در بازیه دیگه ای تو شاه باشی.
این جمله رو هرکی که تازه در وارد سازمان شده بود میشنوید شاید ساعت ها به مسخرگی و نخوردن قافیه های متن قهقهه میزد اما بعد چند ماه تازه میشد حقیقت پشت این جمله به ظاهر مسخره رو درک کرد.
(*یکی از پنجاه و دو تا از بازی های پاسور که سربار امتیاز بالایی توی دست داره)
نامجون در سازمان به "هیولای هک" شهرت داره و اما علاقهی شخصیه خودش به رپ برمیگرده پس تصمیمش بر این شد که
اسم مستعارش" RAP MONSTER " باشه که مخففش میشه "RM" و البته به نظر خودش هم اینه که بهترین کاری که توی عمرش کرده درست انتخاب کردن اسمش بوده چون فکر میکنه گَنگ اسمش واقعا بالاس!
لقب خود جین JN عه.
سوکجین اصلا حوصله ی گَنگ بازی و اینجور بچه بازی هارو نداشت.
بنظرش هرچی مستعار ساده تر باشه باهال تره پس از همون اولین انتخابش هم قبل اینکه سازمان براش اسم انتخاب کنه JN بوده.
البته اسم های مستعار کارآموز ها بنظرش همیشه از تمام مستعار های سازمان گَنگش بالا تره کارآموز های گاهی فقط نقش پنج لو در بازی ایفا میکردن ولی در بین اونها کسایی هستن که گاهی نقش شاهی مثل یونگی رو هم بازی میکردن .
اونها کل اسمشون رو عوض میکنن ولی فامیلشون سر جاش میمونه اما نکته اینجاست که اسمشون باید منتقی باشه. ولی میتونه چینی یا ژاپنی انتخاب بشه.
مثل یونگی شاه بازی درجه اول.
یونگی اول کارآموز شد بعد به این درجه یعنی درجهی اول (شاه)به RJ رسید.
یونگی اسمش رو به مین شوگا تغییر داد.
شوگا یه اسم ژاپنی حساب میشه پس مشکلی بر نامتنقی بودنش نیست.
فرق یونگی با جیمین اینه که جیمین از طریق بچه های رمز نویس شکن های نفوذی دعوت شد و JM مستقیم بعد آزمون عملیه شکستن رمز های سیستم محافظتیه کاخ ابی و نفوذ دادن ویروس به سیستمشون توسط ارباب سازمان (RJ) پذیرفته شد.
هرچند افرادی که توی اون آزمون حضور دادن بعدا این شایعه رو پخش کردن که JM و RJ انگار از خیلی قبل تر با هم آشنایی داشتند و خبری از احترام گذاشتنشون به هم نبود و این واقعا یک خبر داغ حساب میشد.
اما شوگا (sg) با دادن سه تست عملی موفق به وارد شدن به سازمان شد .
البته اون زمان تست سوم رو خود جین می گرفت و یادش میومد که چقدر به شوگا سخت گرفته بود...
آس بازی RJ بود.
اس همیشه از شاه سر تره .
و فقط اول بازی (حکم) دست میگیره.
(یعنی وقتی کسی حکم بازی میکنه اول چهار تا اس باری میشه بعد دست های بعدی)
و خب RJ مهم ترین ورق بود.
اون همیشه آس حکمه.
(اگه حکم بلد باشین میدونین چی شد الان...
منظور اینه که اگه خال حکم مثلا پیک باشه ,RJ اس پیکه، نه اس های دیگه)
*
جیمین (JM)* همیشه براش سوال بود که جین (JN)* چطور این همه از شخصیت ، اخلاق ، تصمیم و... نامجون (RM)* اطلاع داره..
(براتون لقب هارو الانا میزنم یادتون باشه هر شخصی چه اسمی داره چون ممکنه قاطی کنین ولی بعدا نمیزنم:)
تا بالاخره حدود شش ماه پیش مچ جفتشون رو در حال بوسیدن هم گرفته بود اونجا دوهزارش افتاد که ماجرا از چه قراره!
و اونجا جواب تمام سوال هایی که در ذهنش لیست کرده بود در مورد خودش (JN)و نامجون (RM) قرار بود بپرسه داده شد .
جین بعد از مرتب کردن آخرین گزارش به JM نگاه کرد و جیمین بعد از حس کردن سنگینیه نگاهش سرش رو بالا آورد.
+تموم کردی؟
جین پرسید و با نگاه خسته ای منتظر شنیدن جواب بود.
جیمینه بعد از نگاه انداختن به خط های آخرین صفحه ای از گزارشی که داشت اصلاح میکرد با تن صدایی که خستگی و کلافهگی رو میشد به راحتی تشخیص داد ، منتظرش نگذاشت.
_چند خطی مونده
+خوبه ، من تموم کردم.
هر دو اهی کشیدن و روی صندلی های چرخ دارشون ولو شدن.
در حال حاضر هر دو در طبقه دویست و چهل و شیش بودند اتاق بزرگی که معماریه جالبی داشت.
میشد حدس زد اتاق چهارصد متره و در ورودی در گوشه ترین ضلع این اتاق مثلثی شکل قرار داشت.
این اتاق فقط سه زاویه تند داشت ولی بزرگ بود.
محیط اتاق شبیه مثلث متساوی الساقین بود.
و در قسمت نوک مثلث که ضلع ها هم دیگه رو قطع میکردن به جای میله های پنجره شیشه های ضد گلوله با سانسور ای محافظتی کار گذاشته شده بود که نمای فوقالعاده خیابون های سئول رو انگار در زیر پا به نمایش می گذاشت .
YOU ARE READING
🃑𝓖𝓪𝓶𝓫𝓵𝓲𝓷𝓰 𝓗𝓸𝓾𝓼𝓮🂱
Mystery / Thriller🃑𝓖𝓪𝓶𝓫𝓵𝓲𝓷𝓰 𝓗𝓸𝓾𝓼𝓮🂱 {ژانر: جنایی/مافیایی/انگست/اسمات/عاشقانه/خشن/معمایی} {کاپل:ویکوک} {Tea:top} {⛔تا مدتی متوقف شده⛔} {کاپل فرعی:نامجین , یونمین } {زمان اپ:هر وقت به شرط ووت رسید} {15 سال مثل طوفان براش گذشت. پونزده سالی که رد...