Miray
Sabah uyandığımda kafam patlayacak gibi ağrıyordu.
Rüzgar gittikten sonra bu zamandan sonra neler olacak onu düşünüp durmuştum.
Kendimi ruhen çok yorgun hissediyordum. Bu adam bana neler yapıyordu böyle? Aklımı çok karıştırıyordu.
Yanağımdan öpmesini hiç bir şekilde kendime açıklayamıyordum. Bence onun da kendine göre bir sebebi yoktu. Ama elimi sıkabilirdi.
Biraz daha düşünür bir yorum yaparsam delirmeme az kalacaktı.
"Neyse Miray, kendine gel. Rüzgar sonuçta bu mantıklı açıklaması olamaz."
Sakince yatağımdan kalkıp rutin işlerimi halletmek için banyoya gittim. Aynanın karşısına geçip uzun bir süre kendime baktım.
"Üzerimden tır geçti galiba bu tipim ne be"
Kendi kendime konuştuktan sonra bu hallerime gülerek mutfağa indim. Bir yandan çay suyu koyarken diğer yandan Nazlı'yı arıyordum.
"Hı"
"Nazlım günaydın."
Biraz homurdanmadan sonra sesi daha net gelmeye başladı.
"Miray sabah sabah derdin ne yaa"
Dün gece olanları söylememiştim ve bilmesini istiyordum.
"Nazlı dün gece Rüzgar geldi eve"
"NE!?"
"Ve özür diledi olanlar için."
"Şaka mı?"
"Ve giderken öptü beni."
Bir süre bekledim ses gelmesini.
"Nazlı?"
"E-efendim?"
"Sakin ol yanağımdan öptü."
"İçime su serptin vallahi, kızım ne diyorsun sen? Vursaydın bir tane yüzüne ne öpmesi?"
"Ben bile anlamadım ki Nazlı."
"Gece Demir'i görmeye geldi yüzünde saçma sapan bir gülümseme vardı. Sebebi şimdi anlaşılıyor."
"Off Nazlı ya ne yapıcam ben? Bu adam kafamı çok karıştırıyor."
Derin bir nefes aldı. Sonra bir süre bekledi.
"Bir şey yapma bence, ondan gelecek olan adımları bekle."
Bir süre daha konuşup kapattık.
Nazlı'yla konuşurken kahvaltımı da hazırlamıştım. Sakince kahvaltımı yaparken bir yandan da televizyon izliyordum.
Belki 1 saat belki 2 saat, ne kadar süre kahvaltı yaptım bilmiyorum. Baya ağırdan almıştım.
Saate baktığımda çoktan öğlen olduğunu gördüm.
"Maşallah Miray biraz daha zorlasan akşam kalkacaktın yemeğin başından."
Kendi kendime söylenmelerim fazlasıyla artmıştı. Bu duruma bir çözüm bulmalıydım. En iyi çözüm aslında belliydi ama bizimkiler ne derdi bilmiyorum.
Tabii ki bara gidip içmeyi bir çözüm olarak görüyordum ama Nazlı ve Mert bu durumu pek sıcak karşılamayacaklardı eminim.
"Sen de gizli gizli gidersin canım."
"Ama en son gizli gittiğimde Nazlı beni topladı oralardan."
"Aman canım ne olacak bir kez daha gizli gitsem?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİSAL
RomanceSevmek. Tek bir kelime insanın hayatını değiştirir mi? Onların değiştirdi. Korkmadan sevdiler. Biri sevmeyi öğrendi, diğeri sevmeyi öğretti. Bazen korktular bazen acının üzerine koştular ama asla vazgeçmediler... ...