Chapter 19.

521 40 10
                                    

Kapitola je věnovaná @Melounfan
( Aby mě nezabila jako moji BFF @Snowflake0124 za to, co se stane..) :-D :-D
Jo a také Lukeymu, který včera oslavil  #4yearsOfHemmo1994!  =33

Jinak děkuju za krásné komentáře, které mi hnedka o něco více zlepší den. :)

,, Jé, čau Malio!" snažil se přeřvat hudbu Calum, který mi otevřel dveře.

,, Ahoj Cale." řekla jsem a šla dovnitř do baráku, kde... bylo alespoň sto lidí z naší školy, více jak polovina byli kluci. Vykulila jsem oči.

,, Ashton, Michael a Brooke tu už jsou." oznámil mi a pokývl hlavou směrem k rohu, kde ti tři stáli a odešel někam pryč.

,, Ahoj." přišla jsem k Ashovi, který mi jakmile mě uviděl dal pusu na líčko a usmál se.

,, Ahoj zlato." zakřenil se.

,, Ahoj zlatooo!" vypískl pobaveně Mikey s pivem v ruce ( jak jinak, že? ).

Ashton jen zakroutil očima ,, Už má v sobě druhou flašku piva, a to jsme sem přišli těsně před tebou." řekl pobaveně, chytl mě za ruku a někam mě začal vést.

,, Kam jdeme?" snažila jsem se překřičet hlasitou hudbu.

,, Jdeme trsat!" řekl Ash s rozzářenýma očima a dovedl mě do místnosti, kde byla hromada světel a trsajících opilých teenagerů.

Trsali jsme spolu jak smyslů zabavených celou asi půl hodinu, dokud nám nedošla síla a my se nezhroutili na dvě židle v rohu místnosti.

,, Ufff." vydechla jsem, když najednou se přede mnou objevil Hemmings s flaškou v ruce.

,, Čau kotě! " mrkl na mě a škytl.

,, Seš divná, ale sexy zároveň. A to se mi líbí." Řekl divným flirtovacím tónem a nespustil oči z mého výstřihu.

,, Ty hajzle, co-" vyjekl po něm Ashton, ale přerušila ho nějaká osoba, která se objevila za Lukem.

,, Hej, Lucasi, nech ji kurva." chytila ho osoba, tedy teď už Cal za ruku a začal ho tahat někam pryč, po cestě se na nás ještě podíval omluvným pohledem.

,, Tss, hajzl." zamračil se Ash.

,, Nech ho, je opilý, nemůže za to..." řekla jsem potichu.

Ano, je mi Luka líto. Nedokážu si představit, co bych dělala, kdybych byla na jeho místě. Přijít takhle o někoho, koho miluju...

,, Potřebuju na záchod, pockáš tady?"

Ashton přikývl.

Začala jsem prohledávat celý byt a WC našla až na pátý pokus v rohu na jedné malé chodbě.

Právě jsem se vracela k Ashovi a procházela malou chodbou kde bylo asi pět dveří od pokojů, když v tom mě něčí ruka pevně stiskla zápěstí.

Vyjekla jsem bolestí a prudce se otočila na ..... ..... Richarda.

Vedle něj stál s úšklebkem Hemmings    (Pozn. autora: Lucko, už jsem tam díky tobě psala Hemmouš.. ZASE. :-D )

a zvědavě si mě měřil pohledem.

,, Au, pusť mě, co to děláš?" vyjekla jsem na něj.

,, Čím víc se budeš bránit, tím víc budeš trpět zlato, tak být tebou spolupracuju." vykulila jsem na něj oči a chtěla začít protestovat, ale to už mě zatáhl do jednoho z pokojů, Luke byl za mnou.  Stihla jsem se ještě otočit na chodbu před pokojem, kde jsem zahlédla hlavu s rudými vlasy.

SaviorKde žijí příběhy. Začni objevovat