Chapter 13.

557 50 9
                                    

,, Co se stalo? " přišla jsem blíže k mé tetě, která brečela.

,, John... on.... se se mnou.... rozešel..." koktala s obličejem položeném v dlaních.

To je asi ten nejlepší den v mém životě!! Zajásala jsem v duchu.

Tohle mě přimělo se usmívat ještě více.

,, To bude dobré... "

Utěšovala jsem ji asi půl hodiny, dokud nepřestala brečet, pak jsem šla do svého pokoje, kde jsem se rozvalila na svou postel a za chvíli usnula.

*********

Vzbudila jsem se a zjistila, že jsem se večer zapomněla převléci do pižama a mám na sobě furt rifle, které mě strašně škrtily a mikinu od Ashtona.

Když jsem si vzpomněla na včerejšek s ním, tak jsem se musela usmát od ucha k uchu. Strašně se těším, až se s ním dneska uvidím ve škole.

Šla jsem do kuchyně se nasnídat, vzala jsem si cornflaky s mlékem, jako každý den a vyrazila do školy, natěšená, až uvidím Ashtona.

Po cestě jsem si zpívala písničku Oh Calamity od All Time Low.

Tak moc ji zbožňuju!

(Určitě si ATL někdy pusťte, mají hnedka po 5SOS ty nejlepší písničky :3 .)

Když už jsem se blížila ke školnímu pozemku, tak mě někdo najednou zakryl dlaněmi oči. Zastavila jsem a ztuhla.

,, Kdo to je?" jakmile jsem uslyšela Ashtonův hlas, tak jsem se uvolnila a zasmála se.

,, Hmm, budeš mi muset asi poraďit, sama to neuhádnu.." zašklebila jsem se.

Otočila jsem se a on dal pryč dlaně z mých očí.

,, Tohle mi už nikdy prosím nedělej, víš jak jsi mě vyděsil?" zamračila jsem se.

,,Promiň, to jsem nechtěl." smutně se na mě zasmál, ale pak se nachvilku uculil, protože vylekat mě byl pravděpodobně jeho cíl.

Jenom jsem nad tím v duchu protočila očima.

,, Co máš dneska první hodinu?" zeptal se mě.

,, Matiku." povzdechla jsem si. Nesnáším tenhle předmět.

,, To je škoda, já mám Angličtinu. Uvidíme se až druhu hodinu." rozešli jsem se ke škole. Ashton mě mezitím vzal za ruku a propletl si prsty s těmi mými.

Když jsme vstoupili na školní pozemek a procházeli mezi ostatními studenty ruku v ruce, tak se na nás všichni koukali s vykulenýma očima. Jen jsem se tomu usmála.

Když jsme přišli k učebně matematiky, tak jsme se rozloučily a rozpletly neochotně své prsty.

Šla jsem si sednout za Brooke do lavice, která už na mě čekala.

,, Ahoj!" vypískla, jakmile mě uviděla.

,, Představ si, ten idiot Michael se mi pozvracel na koberec a gauč a strašně to tam smrdí ještě teďka. " řekla znechuceně.

Usmála jsem se ,, To jste tam museli mít ještě hodně srandy, když jsem odešla."

,, No právě že ne. Všem bylo strašně blbě." povzdechla si.

Zbytek hodiny jsme nedávali skoro žádný pozor učiteli a Brooke mi vyprávěla, co všechno ještě beze mne zažili.

,, Jejda, jak jsem na tohle mohla zapomenout?" vykulila Brooke oči.

,, Mikey od zítřka začne chodit s námi do téhle školy, protože ho z té minulé vyloučili! " zajásala.

,, To je úžasný!" strašně jsem se těšila. A mohli by být skvělí kámoši s Ashtonem, protože oba dva byli takoví malí ňoumové..

Další hodiny byly dost nudné, protože tam nebyla Brooke ani Ashton a abych byla upřímná, musela jsem se hodně ovládat abych neokřikla učitelky, aby konečně držely hubu, protože jsem celou dobu musela přemýšlet nad Ashtonem a Mikeym. Určitě si padnou do oka.

Právě jsem šla chodbou na oběd a před sebou zahlédla hnědé vlasy s malými roztomilými kudrlinkami. Přiběhla jsem k němu a chytla ho za ruku.

Ashton to nečekal a lekl se.

,, Sakra Malio..." smál se.

,, To máš za to ráno." uculila jsem se.

,, Budu si na tebe asi muset dávat pozor..." zasmál se, dal mi pusu na tvář a šli jsme do jídelny.

Přišli jsme společně s tácama s jídlem ke stolu, kde seděla Brooke.

,, Vážně víš, že mě nebude nesnášet?" zeptal se starostlivě Ashton a podíval se na Brooke.

,, Ne, nebude a už pojď." řekla jsem povzbudivým hlasem.

,, Ahoj!" usmála se Brooke, když jsem si sedla naproti ní.

Její úsměv se ale okamžitě vytratil, jakmile uviděla Ashtona, jak si sedá vedle mě.

,, Brooke, nebude ti vadit, když si k nám přisedne i Ashton?" zeptám se jí.

,, No, eh... ne.." poměří si ho pohledem, se strachem v očích.

Podívá se na mě tázavě s povzdvyhnutým obočím.

,, Nemusíš se ho bát Brooke, je úžasnej! Všechny ty drby o něm jsou nepravdivé a myslím si, že by byli s Mikeym super kámoši, jsou si spolu docela podobní." podívám se na ní povzbudivě a usměju se od ucha k uchu.

,, Kdo je Mikey? "

,, Zítra přijde do školy, je tady novej." odpovím Ashtonovi na otázku.

Po chvilce povídání si s Ashtonem se Brooke trochu uvolnila a nepůsobila už tak vystrašeně. Povídali jsme si o Ashtonovi, o škole a o Mikeym. O našem malém vztahu s Ashem jsem Brooke ještě neřekla, bylo by lepší, kdyby na to přišla sama.

Brooke měla ještě jednu hodinu, tak jsme s ní rozloučili.

Procházeli jsme s Ashem chodbou plnou studentů, kteří po nás zase vrhali divné obličeje, když viděli naše spojené ruce.

,, Copak to tu máme?" ozval se za námi drzý a posměšný hlas.

,, Irwin a McCallová." řekl provokativně.


Hi guys, je tu nový díl! :3

Omlouvám se, že se tu nic moc nedělo, ale v příští kapitole se máte na co těšit!
Co říkáte na to, že bude chodit Mikey na stejnou školu jako Malia a Brooke? Myslíte si, že z něj a Ashtona budou kámoši?

Tuhle kapitolu věnuju @PettkaSkalivodova a @Snowflake0124

SaviorKde žijí příběhy. Začni objevovat