Chapter 8.

607 46 14
                                    

,, Ahoj!" Otevřely se dveře.

,, Ahoj, tak sem tady!" Zasmála sem se a podala jí malý dárek k jejím narozeninám.

,, Oh, děkuju, pojď dál! " odstoupila ode dveří.

Vešla sem do malé chodby, vyzula si boty a šla za ní dál chodbou.

Přišly jsme do velké místnosti, kde byl velký stůl a na něm byly dárky a jidlo, kterým se ládovali dva kluci, vedle na gauči seděly dvě holky a povídali si, u toho se smály.

,, Hej lidi, tohle je Malia. " řekla Brooke.

,, Ahoj! " odpověděli všichni.

,, Já sem Ben a tohle je Michael." ukázal na kluka vedle něj. Tak trošku em dostala strach, protože sem si všimla jeho zářivě rudých vlasů a piercingu v pravým obočí, když zvedl  hlavu s plnou pusou cukrovinek a přihloupě se na mě a Brooke usmál.
Co to je 'zač'? Pomyslela sem si s ušklebkem a civěla na něj jak na nějakého mimozemšťana. Tohle sem ješte nikdy neviděla, kluka s rudými vlasy.

Brooke si zřejmě všimla, jak na Michaela civím a uchechtla se.

,, Neboj, Mikey není žádnej gangster nebo tak, jen má trochu jinej styl než ostatní. Je sice trošku tichý, ale je to úžasný kámoš který si rozumí snad s každým. " řekla pobaveně a já přikývla, kluci se zase obrátily ke stolu a házeli do pusy vše, co jim přišlo pod ruku.

Sedli sme si na gauč a začali si povídat s těma dvoma holkama, Lindou a Rose, dokud nezazvonil zvonek na dveřích.

,, Jéé, pizza už je tady!" vykřikl radostně Mikey a rozběhl se ke dveřím na chodbě. Zachvíli se už vracel se sedmi pizzami, které položil na stůl, jednu otevřel a začal se jí ládovat. Za chvíli sme se k němu přidali i my a asi po pěti minutách někam Brooke doběhla.

Domem se rozezněla hudba, zhasly se všechny světla kromě jednoho červeného a všichni vyjekli, vyskočili oddělení stolu a začali trsat.

Vím, jenom šest lidí, ale co čekat od vyvrhelů. Vlastně sem i byla ráda za to, že jich tu je tak málo, protože sem si s nimi  všemi mohla pokecat a udělat si nové přátele.

Trsali sme asi dobrou hodinu, až se ale barákem zničehonic nic rozezněla pomalá romantická písnička. Ben vzal za ruku Rose a začal s ní pomalu tancovat, Brooke se podívala po Mikeym, který se ale zase cpal pizzou a k tomu popíjel Redbull, tak si povzdechla a protočila oči a společně s Lindou začali pomalu tancovat a něco si říkat.

Já zůstala stát sama, když vtom se Mikey zvedl, vzal si do ruky kousek pizzy a začal s ní jakoby tancovat a při tom jí ujídat. Tomu sem se začala smát a zavrtěla sem hlavou. To je ňouma. 

Když pizzu konečně dojedl, tak se podíval po místnosti a jeho oči se zastavily u mě, přišel ke mě a uklonil se jako nějaký princ z pohádek. ,,Smím prosit?" řekl žertovně, ale na odpověď nepočkal a chytl mě okolo pasu a začal se mnou tancovat na ploužák. 

Tak sem hádala správně, byl opilý, jelikož se mu motaly nohy a jen stěží udržel rovnováhu, takže sem ho musela přidržovat. Plus se ještě k tomu přiblbě tlemil jako sluníčko na hnoji.

Když už sme měli dost toho trsání , tak sme se ještě bavili, popíjeli Redbulla, Mikey si přivlastnil poslední kousky pizzy a pak zbytek večera mu z toho bylo zle.

Když se začalo venku stmívat, tak sem si uvědomila, že budu muset jít domů. Rozloučila sem se se všema a šla napůl opilá ven. Šla sem pomalu a smála se snad úplně všemu, co sem viděla. Když sem procházela okolo hřbitova, tak se vedle mě objevily dva stíny postav, pravděpodobně kluků asi tak v mém věku. Chytli mě za paži, ale já z toho měla srandu ,, Jdete na to nějak zhurta, ne?" Smála sem se tomu jak nějakej idiot. Když mě ale zatáhli do tmavého rohu na hřbitově, tak mi došlo, co chtějí udělat. V tom okamžiku se mi alkohol okamžitě vytratil z žil a byla sem až moc střízlivá. Zaječela sem, ale ten jeden kluk mi zakril pusu rukou ,, Drž hubu! Jestli ještě jednou zaječíš, tak to bude bolet holčičko!" zavrčel. Nejhorší bylo, že tý postavě která to řekla spadla kapuce z hlavy. I podle toho hlasu sem ho poznala. 
Richard.
A ještě nějakej jeho další stupidní kamarád.

Hodili mě na zem a začali vysvlékat, pokusila sem se v tom strachu křičet, ale jakmile sem to udělala, dostala sem velkou facku.

Byla sem tak bezbranná. V tuhle chvíli sem se nezmohla na nic jiného než na pouhé vzlikání.

Když  sem už myslela na to nejhorší, Richard najednou dopadl na záda a za ním se objevila něčí postava, kterou sem nemohla určit podle obličeje, protože sem měla oči zalité slzami. Začala do Richarda bušit pěstmi a ten jeho kámoš okamžitě někam zbaběle zdrhl.

Postava se od Richarda schouleného na zemi zvedla, sedla si ke mě, pevně mě objala a zašeptala mi  do ucha ,, To bude v pořádku zlatíčko, už se ti nic stát nemůže, se mnou si v bezpečí."

Po tomhle sem začala upadat do bezvědomí, za chvíli byla přede mnou jen černočerná tma...



Hey guys, šťastný nový rok všem čtenářům, 5SOSfans a 5SOS! :3

Co si myslíte o tomhle dílu? Kdo je ta cizí postava? Pište do commentů, sem zvědavá na vaše názory! :)) Jinak co si myslíte o Mikeym? :-D

SaviorKde žijí příběhy. Začni objevovat