Kapitola je věnovaná mojí love @Ana_TV :* :*
Stejně jako u Distrusta se omlouvám, že dlouho nebyl žádný díl, protože jsem se rozhodovala a porovnávala střední školy, učila se na přijímačky a nebo jsem prostě neměla náladu na psaní - tak taky dopadla 26. Chapter , kterou jsem taktéž psala o půlnoci - chyby, málo popisu prostředí, pocitů a prostě tam chyběla hromada takovýchhle věcí... :/
So please forgive me, hope u understand me..Do očí mě začaly pálit sluneční paprsky a spokojeně jsem si povzdechla, ještě se zavřenýma očima, které jsem nějakou tu dobu otevřít ani nehodlala.
Začala jsem šmátrat rukama kolem sebe, ale Ashovo tělo jsem nikde nenahmatala. Rychle jsem otevřela oči a rozhlížela se po celém pokoji, ale Ash nikde.Rozespale jsem se vyškrabala zpod peřiny a postavila se na nohy.
,,Ach jo." Zamumlala jsem chraplavým hlasem a vydala se hledat Ashe.
Jak si asi každý jistě všiml, tak rozhodně nejsem ,, Ranní ptáče " , jak vždy říkávala má babička. Když musím vstávat brzy do školy, tak se půl hodiny hrabu z postele, pak zjistím, že už je půl osmé a jako vždy nestíhám.
O víkendech nebo o prázdninách vstávám obvykle kolem oběda, když mne z postele vytáhne vůně jídla.
Prvně jsem zamířila do kuchyně, kde bylo nejpravděpodobnější, že ho najdu. Nakoukla jsem tam, ale Ash nikde.
Pak jsem postupně prošla snad všechny místnosti v domě, až jsem si připadala jako nějaký hledací policejní pes, ale všude bylo prázdno.
Zmateně jsem zamířila zpět do svého pokoje a vytočila Ashovo číslo na mém černém Samsungu.
Asi po pěti minutách čekání na odezvu jsem naštvaně hodila mobil na postel.
,, Sakra Irwine, kde jsi?" Zabrblala jsem a začala chodit z jednoho konce pokoje k druhému.
Jestli si myslí, že jen tak odejde z mého bytu bez jakéhokoliv rozloučení, tak ....
Z myšlenek mne vyrušily kroky po podlaze, které byly pár metrů ode mne.
Vyděšeně jsem se otočila za sebe, kde stál Ashton.
,, Sakra, víš, jak jsi mě vystrašil?" Zhluboka jsem se nadechla.
,, Kde jsi byl? A proč jsi mi nebral mobil?" Propalovala jsem ho pohledem.
Přišel ke mně blíže. ,, Promiň sweetie, mám vyplé vyzvánění." Pousmál se, pohladil mě po zádech a přitulil si mě k sobě.
,, Furt jsi mi neodpověděl na mou první otázku." Nedala jsem se odbýt.
,, Eh... Na policejní stanici." Zamumlal a něčemu se zamračil.
,, Co? Proč?" Lekla jsem se. Proč by sakra Ashton chodil na policejní stanici? Nedávalo mi to vůbec žádný smysl...
,, Rozhodl jsem se tam jít dnes ráno a doufal, že se vrátím dříve, než si všimneš, že jsem pryč, ale musel jsem dlouho čekat v dopravní zácpě u hlavní silnice, takže jsem se dost zdržel a nestihl za tebou dojet včas." Povzdechl si a pokračoval. ,, Včera jsem tě tím nechtěl zatěžovat, protože jsi vypadala dost unaveně a vysíleně, tak jsem tam zajel dnes. Abych nahlásil Richarda... Za znásilnění." Podíval se mi do očí.
,,Co?" Vystrašeně jsem se na něj podívala. Sakra.
Co když to bude ještě horší? Co když mi za to začne vyhrožovat? Vždyť on mě přeci o panenství nepřipravil, to Luke; ale zase kdyby je Mikey nezastavil, tak by to udělal.
Buď ráda, že jsem ten první já a ne Richard. Začaly mi v hlavě znít furt dokola Lukova slova.,,Ten hajzl z toho jen tak nevyvázne, vždyť ti sakra ublížil! Jestli ti ještě jednou zkřivý jediný vlásek, tak ho osobně-" Začal už skoro křičet.
,,- Klid Ashi, začínám se tě bát." Přerušila jsem ho a nasadila smutný a zároveň vyděšený výraz.
,, Ah, promiň baby, to jsem nechtěl. Jenom nechci, aby z toho tak lehce vyvázl." Roztáhl paže a vtiskl mě do pevného objetí, které jsem mu okamžitě opětovala.
Vdechovala jsem jeho vůni a položila si hlavu na jeho rameno.
Ucítila jsem jeho teplé rty, které mi postupně začínají obsypávat krk vlhkými polibky a sem tam mi jemně zkousnul kůži.
Povolil naše objetí, podíval se mi do očí a přejel jazykem po svých rtech, které si následně zkousl.
Na nic jsem nečekala a hladově se natáhla pro polibek, který mi za tu krátkou dobu tak moc chyběl. Mé rty se společně s jeho vlhkými, jemnými a teplými začaly pohybovat.
Vjela jsem rukou do jeho jemných, ale zároveň silných kudrlin a zatahala za ně, přičemž Ash potichu zavzdychal a přejel jazykem po mém spodním rtu, které jsem zároveň pootevřela a začala válka našich jazyků.
Po chvilce jsem se od něj odtáhla a lapala po dechu.
,,Jdeme se nasnídat? Mám hlad." Uculil se Ash a šibalsky se podíval na mísu s ovocem na kuchyňském stole, kde leželo pár banánů.
Protočila jsem očima a povzdechla si. To musí být všichni kluci stejní perverzáci a hnusáci? Jako neříkám, že já takovej menší perverzák také nejsem, ale. . . Přijde mi to dost směšné, jak se nad tím tak zamyslím.
Zamířila jsem si to s Ashem za zády k ledničce, ze které jsme si vzali mléko a čokoládové cereálie a pustili se do jídla.
,, Jo a malém bych zapomněl!" Vykulil oči, usmál se a na jeho tváři se objevily roztomilé ďolíčky.
,, Máš dnes volný čas? /přikývla jsem/ Mám pro tebe doma překvapení." Podíval se na mě šibalsky.
,, Hmm. A jaké?" Podívala jsem se na něj zvědavě.
,, Neřeknu, to by pak nebylo překvapení." Usmál se, zvedl se od stolu a dál prázdnou misku do dřezu.
,, Prosíím." Udělala jsem na něj psí oči a také odnesla svou prázdnou misku do dřezu.
,, Pojď." Vzal mě za ruku a táhl mě pryč z baráku.
Sedly jsme si do jeho červeného Forda a vyrazily na cestu.
Když jsme přijely na místo, tak mi Ash stiskl pevně ruku, na jeho tváři se rozzářil úsměv a otevřel vchodové dveře.
Hi everyone!
Konečně po asi 10 letech je tu nový díl! Hodně jsem vám vysvětlila na začátku, tak tenhle konec zkrátím... :)) Co si myslíte, že to bude za dáreček? Jsem zvědavá na vaše ohlasy a doufám, že jste se při čtení téhle kapitoly moc nenudili.ASK: Chcete, aby jsem zverejňovala krátké kapitoly (do 1000 slov) více jak jednou týdně, a nebo dlouhé kapitoly (více jak 2000 slov) ale pouze jednou týdně?
Love ya all, every single one of u O:)
ČTEŠ
Savior
FanfictionTento příběh je o 16ti leté Malie, která chodí na Uměleckou školu, kde má spoustu přátel a dobré známky. Nemá rodiče a proto žije s babičkou. Během jediné noci se jí ale změní život k nepoznání. Ztratí všechny své přátele kromě její jediné nejlepší...